abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62226886
Ikea
  woensdag 8 oktober 2008 @ 15:33:08 #127
186094 Floria
Ghost of shark
pi_62233979
Mooie kamer Reinhilde. Heel bijzonder hoe je dat allemaal (duidelijk mét liefde) bijelkaar hebt gekregen!

Moussy, googelen kan ik zelf ook maar geen verrasing dat ook bij jouw zoekopdracht ik niet kan vinden wat ik zoek. Kwantum ben ik nog niet geweest maar andere winkels als Gamma/ Praxis (en dan de mega én niet mega versie) hebben niet wat ik zoek. Zal bij de kwamtum kijken en anders zelf maken. Dus.

Oh en Madelieve, ik dacht altijd dat het een struisvogel was!
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
  donderdag 9 oktober 2008 @ 01:46:26 #128
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_62250845
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 14:31 schreef owlet het volgende:
hmmm... laten die mandjes nou net in maar twee kleuren bestaan waarvan één kleur te licht is voor Reinhildes mandjes. Ik denk dat ik weet welke kleur de kamer is
Dat zegt vast iemand die zelf een kindje verwacht en into babykamertjes is....
Ik merk dat ik niet meer van de huidige babykamerinrichting op de hoogte ben.

Maar eh... hier gaan we ons duo binnenkort verblijden met een eigen kamertje. Maar alles is hun lievelingskleur, dus ik "vrees" dat de keuze toch weer bij mij neerkomt. Zijn er nog mensen die hun iets grotere kinderkamer willen showen?
pi_62251672
Ons kamertje zou er eigenlijk heel anders uit hebben gezien, zonder deze 2 gebeurtenissen:
1. Ik zou het familiebedje krijgen, waar ook mijn overgrootmoeder nog als baby in gelegen heeft. Maar een van mijn tantes deed zo moeilijk (ze wilde het bedje lenen aan een vriendin) dat we toen zelf maar op zoek zijn gegaan.
2. Doordat mijn oma overleden is, moeten we de boerderij en de andere 2 huizen op het land leeghalen, om het te kunnen verkopen. Zo kwamen het tafeltje+stoeltje en het hobbelpaard weer boven water.
Gek hoe dingen kunnen lopen!

Smirre leuk zeg! Bofkont, 2 kamers te gelijk inrichten!
Volgens mij stonder er een aantal grotere kinder-kamers in het vorige deel, o.a. van CarOnline, die waren erg leuk!
  donderdag 9 oktober 2008 @ 09:02:22 #130
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_62252527
Oeh Smirre, leuk! Ik heb nog wel 2 voorbelden, maar ik kan geen foto's plaatsen met deze laptop dus ik zal het vanmiddag proberen. (Het ergst van verhuizen uit dit huis vind ik Luuke's kamer. Zo erg dat ik haar muur niet me kan nemen...)
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_62256919
fotoooo's
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  donderdag 9 oktober 2008 @ 13:29:28 #132
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_62258451
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 14:31 schreef owlet het volgende:
hmmm... laten die mandjes nou net in maar twee kleuren bestaan waarvan één kleur te licht is voor Reinhildes mandjes. Ik denk dat ik weet welke kleur de kamer is
ik ook!!! * spuitelf*

Mooi kamertje overigens!
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 15 oktober 2008 @ 19:27:29 #133
147316 crew  DJMO
#trut
pi_62412984
iemand, ik meen Carmella, vroeg of ik ook nog wat foto's wilde posten, dus bij deze (moest lang zoeken voor ik het topic had maar oke )
de muur hoe het was mét kinderwagen (die nu in een hoekje van de woonkamer staat te pronken)

de commode en mijn strijkhoekje vanaf de plaats waar het bedje komt te staan:

de commode maar dan wat dichterbij:

en nog een keer de commode maar dan vanaf de andere kant van de kamer:

echt veel bijzonders is het niet, maar we moeten het maar doen met een twee kamerwoning dus ik ben tevreden met wat ik heb en de credits voor het behangen gaan naar mijn schoonpapa die onvermoeibaar bezig is ons te helpen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_62413036
Leuk DJMO. Waar gaat hij slapen? Of kijk ik niet goed?
pi_62413167
Dat vroeg ik me ook af!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 15 oktober 2008 @ 19:36:37 #136
147316 crew  DJMO
#trut
pi_62413216
de tweede foto is genomen vanaf de plaats waar het bedje komt te staan Ingrid, zodra die staat, maak ik nog wel een foto vanaf de raamkant (moet nog even wachten op het bedje namelijk, had het vandaag verwacht, maar mijn tante nog niet weer gesproken)
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_62413553
Aha! Duidelijk.
pi_62414296
Leuk DJMO Gezellig kamertje, ik vind de gordijnen ook leuk bij de commode passen. Ik ben benieuwd naar het bedje dat komen gaat Is het in dezelfde lijn als de commode of iets anders?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 15 oktober 2008 @ 20:23:25 #139
147316 crew  DJMO
#trut
pi_62414469
eerlijk gezegd Carmella, ik heb geen flauw idee het is een ledikantje waar mijn oom (nu 70 ofzo) nog in geslapen heeft, dus het zal wel ongeveer zelfde stijl zijn vermoed ik

Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 16 oktober 2008 @ 19:54:54 #140
147316 crew  DJMO
#trut
pi_62442669
het was dus niet mijn oom, maar zijn zoon die in het ledikantje geslapen heeft, het is een ouderwetse maat, 65 breed ofzo, en 115 lang, maar ik vind het wel een schattig bedje

het staat vlak naast me, dus ik kan er heel makkelijk bij als hij wakker wordt

pi_62443212
Schattig bedje DJMO! En leuk ook zo die familie-tradities enzo
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 16 oktober 2008 @ 21:44:32 #142
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_62445354
Voor Smirre! (En Carmella, want boom. En gewoon om nog ´s te showen. Ik hou van Luuk d´r kamer, ik wou dat ik ´m in kon pakken en mee kon nemen naar ons volgende huis, ooit.

DJMO, wat een ontzettend lief ledikantje!
pi_62446463
Oh wat heeft Luuke een geweldig kamertje!
Hoe is die van Lena?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 16 oktober 2008 @ 22:42:10 #144
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_62447092
O, daar wil ik ook best nog ´s mee pronken hoor!

pi_62447142
Ohw ja, nu ik het behang zie komt het me ook weer bekend voor
Kabouterkamertje
Helemaal leuk Lishe!
(en nu de rest van je huis, volgens mij hebben jullie een goede smaak )
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 16 oktober 2008 @ 22:48:11 #146
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_62447227
hahaha, dank je! De rest is niet zo denderend, al hebben we nu een prachtige nieuwe zithoek, alleen geen foto´s van voorhanden. Als we verhuist zijn, op een mooie dag, dan open ik wel een klustopic.
pi_62447298
Leuk ledikantje DJMO.
pi_62448440
Lishe wat een leuke kamertjes !
En die boom in Luuke's kamer, wow! Ik zit erover te denken een boom te maken/sticker plakken in de babykamer, ipv van een poster oid. En Luuke's boom is wel erg mooi! Heb je die zelf ontworpen en gemaakt?
pi_62449066
ik blijf Luukes boom (en hele kamer) ook fantastisch vinden! trouwens, die van Lena ook . ik kan me voorstellen dat je ze niet graag achterlaat...
pi_62449375
Miffy da's meer een kinderzaal

Lief kamertje en mooi speelgoed Reinhilde, beetje Rudolf Steiner achtig?

Lishe daar word je heel vrolijk van, mooie kast ook

Bixis
Jusqu'ici tout va bien...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')