Daily para news?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:19 schreef Copycat het volgende:
Oh nee. Een teaser voor de reclame.
Ik weet dat ik dat ook bezit. Et cetera.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet geheel drugsvrij en zonder garantie
Ik stond als enige in vol ornaat bij de baan dus hèquote:
Kan je vergeven worden, vast nog onder invloed van medicatiequote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:27 schreef Soury het volgende:
Blijf het een aantrekkelijk persoon vinden die Brain..
Sorry sla me
Ohh.. das stoerquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik stond als enige in vol ornaat bij de baan dus hè![]()
Naief, zou ook van toepassing kunnen zijn
Puur uiterlijk dus .. de morfine is al een tijdje uigewerkt. Maar serieus.. Brian is een knappe verschijning. Qua karakter en als mens doe ie me 0,0quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kan je vergeven worden, vast nog onder invloed van medicatie
Vind je niet dat hij een nogal afgetrainde kop heeft wat zelfs neigt naar een drugskopquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Puur uiterlijk dus .. de morfine is al een tijdje uigewerkt. Maar serieus.. Brian is een knappe verschijning. Qua karakter en als mens doe ie me 0,0
Hij ziet er van dichtbij ook best okee uit. Die vreemde blik in zijn ogen zie je niet de hele tijd, en hij komt redelijk welopgevoed over.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:12 schreef Copycat het volgende:
Ik ben het met je eens, Soury.
Nee wacht. Dat was ik. Nu zie ik zijn karakter doorschijnen in zijn uiterlijk en dat is toch minder lekker. Stukken minder.
Dat langere haar past beter bijn hem.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vind je niet dat hij een nogal afgetrainde kop heeft wat zelfs neigt naar een drugskop
Moet met een Dquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:18 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hij ziet er van dichtbij ook best okee uit. Die vreemde blik in zijn ogen zie je niet de hele tijd, en hij komt redelijk welopgevoed over.
Maar als ik Amanda moet geloven, is het een bet moddafokker.
quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:18 schreef Soury het volgende:
@ Cc .. Das een beetje een mannen reactie.. Whehehehehe net zoals ik. Mooie kop en geen inhoud. Who cares
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |