Ik ga voor plaatje 2quote:
Ik ga ook even een biertje drinken.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:47 schreef Soury het volgende:
Zit ik me de p.p. te zoeken voor Fan. Gaat ze weg.![]()
Nou ja zeg !!!
Ik bedoel eigenlijk meer dat die 'relaties' me niet boeien en dat gemekker constant erover als enige verhaallijnen erg magertjes zijn. Blijkbaar is de redaktie niet in staat boeiende mensen te scoren. Of nog erger: Ze denken daar dat het vooral niet te ingewikkeld mag worden omdat mensen dan afhaken. Ze doen dus niet eens een poging om kijkers te prikkelen en vallen terug op seks en onozel gestook daarover.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:26 schreef krybaby het volgende:
[..]
Je bedoelt dat er een type ala Huub mist, maar die rol wordt nu toch door een vrouw genaamd Fiona gespeeld meen ik. Alleen is het treiteren en steken wat er nog ontbreekt; en dat is wat DGK (al voor het echt begon) in het nieuws cq media gezet heeft.
Ik heb nergens ook maar iets gelezen of gezien in een talkshow of actualiteiten programma over CBML, ik lees de laatste tijd veel berichten over ex DGK bewoners.
maar wij hebben hem wel gezienquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:47 schreef Soury het volgende:
Zit ik me de p.p. te zoeken voor Fan. Gaat ze weg.![]()
Nou ja zeg !!!
Polm is over het algemeen redelijk zacht, dus geen voorverbranding nodig. Gewoon afbrokkelen, mixen, draaien en roken.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:34 schreef Manu82 het volgende:
ah op die fiets,
is polm trouwens die makkelijk draaibare of die je eerst moet voorverbranden?
Chilli concarne.. Nog genoeg over van gister .... Prrrrrrrrrrrrtquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Haring en wittebrood. Mag dat van Sonja
Klein- slochterenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Chilli concarne.. Nog genoeg over van gister .... Prrrrrrrrrrrrt
Ontzetquote:
Wanneer?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Brian komt zo in RTL Boulevard
Ik vind het leuker als er meer crime zooi in zitquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:42 schreef Copycat het volgende:
Fiona is okay!
En dat nog wel voordat ik het heb kunnen opslaanquote:
In de clone's?quote:
Fiona is een leuke meidquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:42 schreef Copycat het volgende:
Fiona is okay!
Ik heb een Marlies body gekocht .. Toen wist ik nog niet eens dat het een Marlies was..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:02 schreef Copycat het volgende:
En Marlies is ook een cool wijf!
Ach met Marlies Dekkers aan de desk kijk ik graag naar RTL Blvd.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:07 schreef Copycat het volgende:
Nee, nog niet. Zou het de cliffhanger zijn?
Watjequote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat is toch niet óók een reclame toch?![]()
As toj jadvegdikke mein tannislas afjelas![]()
Baan leek wel een zwemparadijs
Je had beter Tom Boonen benen kunnen kopen.quote:
Wiequote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Je had beter Tom Boonen benen kunnen kopen.
Die Belgische wielrenner die zo van de witte lijnen houdt.quote:
Daily para news?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:19 schreef Copycat het volgende:
Oh nee. Een teaser voor de reclame.
Ik weet dat ik dat ook bezit. Et cetera.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet geheel drugsvrij en zonder garantie
Ik stond als enige in vol ornaat bij de baan dus hèquote:
Kan je vergeven worden, vast nog onder invloed van medicatiequote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:27 schreef Soury het volgende:
Blijf het een aantrekkelijk persoon vinden die Brain..
Sorry sla me
Ohh.. das stoerquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik stond als enige in vol ornaat bij de baan dus hè![]()
Naief, zou ook van toepassing kunnen zijn
Puur uiterlijk dus .. de morfine is al een tijdje uigewerkt. Maar serieus.. Brian is een knappe verschijning. Qua karakter en als mens doe ie me 0,0quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kan je vergeven worden, vast nog onder invloed van medicatie
Vind je niet dat hij een nogal afgetrainde kop heeft wat zelfs neigt naar een drugskopquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Puur uiterlijk dus .. de morfine is al een tijdje uigewerkt. Maar serieus.. Brian is een knappe verschijning. Qua karakter en als mens doe ie me 0,0
Hij ziet er van dichtbij ook best okee uit. Die vreemde blik in zijn ogen zie je niet de hele tijd, en hij komt redelijk welopgevoed over.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:12 schreef Copycat het volgende:
Ik ben het met je eens, Soury.
Nee wacht. Dat was ik. Nu zie ik zijn karakter doorschijnen in zijn uiterlijk en dat is toch minder lekker. Stukken minder.
Dat langere haar past beter bijn hem.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vind je niet dat hij een nogal afgetrainde kop heeft wat zelfs neigt naar een drugskop
Moet met een Dquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:18 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hij ziet er van dichtbij ook best okee uit. Die vreemde blik in zijn ogen zie je niet de hele tijd, en hij komt redelijk welopgevoed over.
Maar als ik Amanda moet geloven, is het een bet moddafokker.
quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:18 schreef Soury het volgende:
@ Cc .. Das een beetje een mannen reactie.. Whehehehehe net zoals ik. Mooie kop en geen inhoud. Who cares
Ik zie tot mijn grote schaamte (mwoah) wel wat parallellen met een ex van me. Ook qua afloop. Ergensquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:18 schreef dieenebart het volgende:
Hij ziet er van dichtbij ook best okee uit. Die vreemde blik in zijn ogen zie je niet de hele tijd, en hij komt redelijk welopgevoed over.
Maar als ik Amanda moet geloven, is het een bet moddafokker.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
1-0
Ah ok! Balen man! Echt kut gewoon!quote:
Valt mee denk ik, ben slechts 2 keer echt verdrietig geweest om voetbal, in 2000 en 2005quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah ok! Balen man! Echt kut gewoon!
Ik heb zo het gevoel dat ik bij jou niet moet aankomen met: het is maar een spelletje he?
Kijk, dat is niet zo erg als ik dacht!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Valt mee denk ik, ben slechts 2 keer echt verdrietig geweest om voetbal, in 2000 en 2005
Voetbalquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kijk, dat is niet zo erg als ik dacht!
2000 herinner ik me nog heel goed, ik mocht namelijk altijd met mijn vrienden mee om te kijken. Als enige meisje, hun vriendinnetjes waren niet welkom. Het ging heel goed, en het bier was lekker! Totdat NL verloor, 1 van die jongens rende naar buiten en ging op de stoeprand zitten huilen. Ik vond dat zo zielig dat ik maar even bij hem ging zitten en bemoedigend zei: Joh, de wereld vergaat niet ofzo.
Grote fout! Hij sloeg me nog net niet, maar mocht sindsdien niet meer mee voetbal kijken met de mannen
Nu ben ik dus voorzichtiger geworden in dat soort uitspraken.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:07 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Hey Mark, waar blijft met Cappo met hartje in de melk?
Ik ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |