abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62093190
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 22:56 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, en die zullen er natuurlijk ook met bakken komen als echt elke idioot kan zien hoe je punten van Ajax kan pakken .
Hoe je Ajax kan pakken is toch elk seizoen hetzelfde, wat een slap gelul
MOKUM XXX RATED
  donderdag 2 oktober 2008 @ 23:02:45 #202
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_62093265
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 22:59 schreef Chadi het volgende:

[..]

Hij zorgt eigenlijk voor die 1-0 door die pass gewoon te geven en uit het centrum te lopen. Vind Cvitanich te dicht op hem spelen waardoor dei zijn ruimte nog kleiner maakt.
Cvitanich is inderdaad echt een spits. Dat merk je eigenlijk aan alles. Die linksbuitenpositie is echt helemaal niks voor hem. Ondanks zijn inzet toch maar Sarpong daar.
#FreeHat
pi_62093278
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 22:58 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Waarom roept iedereen dit toch. Schijt aan dat geld. Huntelaar speelde vandaag niet goed maar toch wel een voldoende. Huntelaar legt er dit seizoen gewoon weer 25 of meer in. En hij is ontzettend belangrijk voor dit team. Verkopen pff
Schijt aan dat geld?
Zonder geld was er geen Ajax.
Als we KJH voor 30 miljoen verkocht hadden konden we andere leuke spelers kunnen kopen.

Als ie nu vertrekt voor 15 miljoen is dat toch de helft aan kwaliteit wat we niet kunnen investeren.

Maarja, KJH komt er wel
pi_62093299
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 23:02 schreef Leonos het volgende:

[..]

Als we KJH voor 30 miljoen verkocht hadden konden we andere leuke spelers kunnen kopen.
Als we een goede scouting hadden wel ja.
pi_62093376
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 22:59 schreef DuvelDuvel het volgende:
Voortaan trouwens maar niet 3 controlerende spelers op het middenveld.
Dat zei ik laatst ook al. Snap totaal niet waarom van Basten dat wil. De aanvallers moeten daardoor te ver terugzakken om het spel te verplaatsen en je mist de nodige creativiteit op het middenveld. Toen Sarpong op 10 ging spelen zag je meteen dat het gevaarlijker werd. De Jong moet een basis plaats krijgen en ritme opdoen, maar van Basten wil dat maar niet snappen. Alhoewel ik het bijna alle andere beslissingen van hem wel eens ben.
pi_62093434
Zo slecht vond ik Huntelaar helemaal niet, liet zich juist terugzakken uit de drukte om te combineren. Jammer dat hij de laatste tijd niet het geluk heeft met de afmakers. Vind hem juist wat allrounder worden.
En gelukkig hebben we bij Ajax meerdere mensen die kunnen scoren, kunnen een hoop ploegen niet zeggen.
MOKUM XXX RATED
pi_62093437
---------------------------Stekelenburg---------------------------

Silva ---- ------VD Wiel--------------Vermaelen--------------Schilder

----Enoh------------------------Sarpong------------------------Lindgren

----Suarez---------------------Huntelaar----------------------Cvitanich

Dan maar zo tegen Heerenveen.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_62093438
Sarpong moet gewoon vanaf het middenveld spelen dan is die jongen zeker een meerwaarde, die Servische blonde berggeit stond wel een partij te verdedigen zeg

Borac is al net zo'n kut ploeg als PSV
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_62093472
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 23:02 schreef Leonos het volgende:

[..]

Schijt aan dat geld?
Zonder geld was er geen Ajax.

Als ie nu vertrekt voor 15 miljoen is dat toch de helft aan kwaliteit wat we niet kunnen investeren.

Maarja, KJH komt er wel
Huntelaar is broodnodig. Fuck dat geld.. verkopen van spelers zoals Huntelaar kost ons alleen geld uiteindelijk omdat je niet genoeg kwaliteit hebt om je te plaatsen voor de CL groepsfase.
pi_62093487
Heb vooral Twente zitten kijken vanavond en daarna pas Ajax, er stond toch niets meer op het spel. Maar goed, gewoon simpel zorder krachtsverlies gewonnen, niet over zeuren.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 2 oktober 2008 @ 23:08:55 #211
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_62093497
Ongelovelijk weinig creativiteit met de hoekschoppen. Tig gehad - 0 komma niks gevaar...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_62093523
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 23:07 schreef StarGazer het volgende:

Silva ---- ------VD Wiel--------------Vermaelen--------------Emanuelson / Schilder

----Enoh------------------------de Jong------------------------Vertonghen

----Suarez---------------------Huntelaar----------------------Sarpong

pi_62093581
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 23:08 schreef Doc het volgende:
Ongelovelijk weinig creativiteit met de hoekschoppen. Tig gehad - 0 komma niks gevaar...
Die Silva mag ook wel eesn een plan hebben voordat hij de bal aanneemt. Die voortzettingen zijn om van te janken af entoe
pi_62093587
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 23:07 schreef StarGazer het volgende:

Silva ---- ------VD Wiel--------------Vermaelen--------------Schilder

----Enoh------------------------De Jong ------------------------Vertonghen

----Suarez---------------------Huntelaar----------------------Cvitanich

[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
pi_62093594
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 23:08 schreef Doc het volgende:
Heb je die boomstammen zien staan bij het doel

Voor de rest ook 0,0 rendement bij de voorzetten van Silva. Hoeveel heeft hij er wel niet voor kunnen zetten en kwamen goed aan, terect dat Borac hem maar vrij liet lopen.
MOKUM XXX RATED
pi_62093603
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 22:42 schreef Wooldoor het volgende:
Dario was zeer enthousiast maar maakte daarmee een paar domme overtredingen. Ook trok hij teveel naar binnen waardoor het nog drukker werd
Dat is dus waar ik voor waarschuwde en waarom ik ook niet begreep waarom iedereen per se Cvitanich i.p.v. Sarpong als linksbuiten wilde hebben. Je speelt dan met drie spitsen die het liefst echt in de spits willen lopen, Sarpong houdt het ten minste breed.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_62093676
Kut Vertonghen vergeten
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_62093717
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 23:11 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Dat is dus waar ik voor waarschuwde en waarom ik ook niet begreep waarom iedereen per se Cvitanich i.p.v. Sarpong als linksbuiten wilde hebben. Je speelt dan met drie spitsen die het liefst echt in de spits willen lopen, Sarpong houdt het ten minste breed.
precies daarom zie ik Sarpong ook liever in de basis ipv Cvitanich. Dario zou de ideale opvolger zijn van Huntelaar (alhoewel ik nog niet 100% overtuigd ben van zijn kwaliteiten).
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 2 oktober 2008 @ 23:15:00 #219
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_62093724
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 23:11 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Die heb ik gezien en daarom heb ik het ook over het gebrek aan creativiteit: het was tamelijk kansloos om de bal weer hoog voor de pot te zetten. En dan moet je dus iets anders kunnen ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_62093727
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 23:11 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Maar blijf erbij dat Sarpong een invaller is en niet voor de basis.

In de basis is hij na 20 minuten totaal onzichtbaar.
MOKUM XXX RATED
pi_62093728
Zakelijke overwinning, op naar de volgende.
pi_62093756
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 23:11 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Voor de rest ook 0,0 rendement bij de voorzetten van Silva. Hoeveel heeft hij er wel niet voor kunnen zetten en kwamen goed aan, terect dat Borac hem maar vrij liet lopen.
Jezus hee.. die balen kwamen bij de cornervlag terecht aan de andere kant. Als je dan toch zo bagger voorzet, gooi hem dan op lever hoogte met een stuit en snoeihard erin.
pi_62093781
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 23:15 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Maar blijf erbij dat Sarpong een invaller is en niet voor de basis.

In de basis is hij na 20 minuten totaal onzichtbaar.
Dat vind ik echt onzin. Sarpong speelt de laatste tijd steeds beter en zou ook gewoon 90 minuten een constant niveau kunnen halen.
pi_62093799
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 23:15 schreef Doc het volgende:

[..]

Die heb ik gezien en daarom heb ik het ook over het gebrek aan creativiteit: het was tamelijk kansloos om de bal weer hoog voor de pot te zetten. En dan moet je dus iets anders kunnen ...
Er viel weinig te creeren. Ook al zak je terug om hun te laten komen blijven er 9 voor het doel hangen.

Tempootje hoger met de bal had misschien wat opgeleverd.
MOKUM XXX RATED
  donderdag 2 oktober 2008 @ 23:17:45 #225
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_62093810
Kunnen we trouwens bij een Nederlandse ploeg in de groep komen?

Wel sterke bezetting opzich. HSV,Stuttgart AC Milan, Tottenham, Schalke,Manchester City...
#FreeHat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')