abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62094400
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 23:33 schreef Moody het volgende:

[..]

Nou, mijn reactie was gewoon gebasseerd op een feit en zeker niet onbeschoft ofzo. Ik was uiteraard wel uit op een reactie en ben blij dat je als enige fatsoenlijk kan antwoorden.

Feit blijft dat een echte fan gewoon komt opdagen bij een Europese wedstrijd, ongeacht de tegenstander en uitgangspositie. Ajax haalde met deze wedstrijd de groepsfase in de UEFA Cup, veel verder zijn ze de afgelopen jaren niet gekomen, dus het is wel degelijk een prestatie.
Correctie, Ajax haalde met de wedstrijd in Servië de groepsfase UEFA Cup.. Als we eerst thuis hadden gespeeld had het een stuk voller geweest.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_62094428
Werden inderdaad belachelijke prijzen gevraagd voor een kaartje. Het ging al nergens meer om.
MOKUM XXX RATED
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 2 oktober 2008 @ 23:36:19 #253
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_62094437
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 23:30 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Nou volgende keer moet je dan maar bassie even naar je toe roepen en het hem vertellen
Dat mag-ie zellf verzinnen

Als je naar top teams kijkt zieje dat ze dat wel kunnen - en dit is juist iets waar je in trainingen op kan oefenen.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_62094463
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 23:34 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Correctie, Ajax haalde met de wedstrijd in Servië de groepsfase UEFA Cup.. Als we eerst thuis hadden gespeeld had het een stuk voller geweest.
Toch blijft 18.000 man bedroevend voor een club waar er normaal 50.000 zitten. Zitten er dan tijdens Ajax-Volendam 32.000 met tegenzin?
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_62094481
Gefeli, al was het eigenlijk al wel een feit dat jullie door waren.
Cause nobody likes rock anymore!
pi_62094536
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 23:37 schreef Moody het volgende:

[..]

Toch blijft 18.000 man bedroevend voor een club waar er normaal 50.000 zitten. Zitten er dan tijdens Ajax-Volendam 32.000 met tegenzin?
Vergeet niet hoeveel mensen er buiten de randstad naar het stadion moeten komen. Het weer zit ook niet mee, qua files. En de wedstrijd ging nergens meer over.

En de belachelijke prijs die ze durven vragen voor een kaartje zal daar ook debet aan zijn. Maar goed je zal nu wel met een stijve pipi zitten dat er 2000 lokale boeren meer in het stadion zaten
MOKUM XXX RATED
pi_62094542
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 23:33 schreef Moody het volgende:

[..]

Nou, mijn reactie was gewoon gebasseerd op een feit en zeker niet onbeschoft ofzo. Ik was uiteraard wel uit op een reactie en ben blij dat je als enige fatsoenlijk kan antwoorden.

Feit blijft dat een echte fan gewoon komt opdagen bij een Europese wedstrijd, ongeacht de tegenstander en uitgangspositie. Ajax haalde met deze wedstrijd de groepsfase in de UEFA Cup, veel verder zijn ze de afgelopen jaren niet gekomen, dus het is wel degelijk een prestatie.
Niet lullig bedoeld maar dat is gewoon makkelijk praten voor een club die "normaal gezien" minder europees/beker voetbal speelt. Ik was best gegaan hoor als de prijzen er naar waren, maar ik ga toch geen 20 euro betalen voor een kaartje tegen zon baggerclub. Zeker niet als je na een 4-1 uitoverwinning als je weet dat het toch nergens over gaat.

Als we zoals Twente 2-1 verloren hadden in de uitwedstrijd dan was het ook een heel ander verhaal geweest en dan had het zeker veel voller gezeten. (Heus niet vol dat weet ik ook wel)

Dat heeft verder niks te maken met clubliefde maken maar je kijkt gewoon uit een heel ander perspectief. En dat we de afgelopen jaren niet verder zijn gekomen veranderd het verwachtingspatroon gewoon niet. (nouja, wel een beetje maar niet zo snel).

Over Feyenoord wordt toch altijd geroepen dat ze een oh-zo trouw legioen hebben, hoe druk was het daar nou in de beker tegen Top oss, daar hoor je toch ook niemand over. En dan hadden ze daar nog niet eens een 4-1 voorsprong en waarschijnlijk minder dure kaarten.

Maar wie weet wordt Twente de komende 10 jaar ook heel succesvol, is kijken hoe vol het dan bij jullie zit bij zon wedstrijd. Nu kan je het toch niet vergelijken.
AFC Ajax
pi_62094561
quote:

[..]

Geen idee, maar het gemiddelde van vorig jaar ligt wel op een nette 4856.

En waarom met tegenzin?..
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_62094640
quote:

[..]

De kaartjes kosten gemiddeld 30 euro. En aangezien Ajax toch al zo goed als zeker geplaatst was en tegen een niets zeggend frut ploegje moest spelen is het vrij logisch waarom het bezoekersaantal zo laag was. Maar als jij dat niet snapt ben je wel erg kortzichtig.
pi_62094653
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 23:40 schreef dronkeykong het volgende:
En de belachelijke prijs die ze durven vragen voor een kaartje zal daar ook debet aan zijn.
Hoeveel kostte een kaartje dan?
Ik moet 25,00 euro betalen voor de goedkoopste kaart. Het grootste deel koste 32,50
quote:
Maar goed je zal nu wel met een stijve pipi zitten dat er 2000 lokale boeren meer in het stadion zaten
Neuh, dat was een overduidelijke reactielokker. Een stijve pipi krijg ik als we dit seizoen weer 2x van jullie winnen
'13 |
'14
pi_62094709
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 23:44 schreef Moody het volgende:

[..]

Ik moet 25,00 euro betalen voor de goedkoopste kaart. Het grootste deel koste 32,50
[..]

Neuh, dat was een overduidelijke reactielokker. Een stijve pipi krijg ik als we dit seizoen weer 2x van jullie winnen
Gaat niet gebeuren maar
pi_62094730
quote:

[..]

Daar betaal je niet belachelijk veel geld voor een wedstrijd die nergens om gaat. Ik vind 18.000 man nog een aardige opkomst voor zo'n dure bagger-wedstrijd.
pi_62094746
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 23:44 schreef Moody het volgende:

[..]

[..]
Lol nieuw stadion, nieuwe prijzen.
MOKUM XXX RATED
pi_62094802
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 23:40 schreef Tvduijn het volgende:

[..]

Niet lullig bedoeld maar dat is gewoon makkelijk praten voor een club die "normaal gezien" minder europees/beker voetbal speelt. Ik was best gegaan hoor als de prijzen er naar waren, maar ik ga toch geen 20 euro betalen voor een kaartje tegen zon baggerclub. Zeker niet als je na een 4-1 uitoverwinning als je weet dat het toch nergens over gaat.

Als we zoals Twente 2-1 verloren hadden in de uitwedstrijd dan was het ook een heel ander verhaal geweest en dan had het zeker veel voller gezeten. (Heus niet vol dat weet ik ook wel)

Dat heeft verder niks te maken met clubliefde maken maar je kijkt gewoon uit een heel ander perspectief. En dat we de afgelopen jaren niet verder zijn gekomen veranderd het verwachtingspatroon gewoon niet. (nouja, wel een beetje maar niet zo snel).

Over Feyenoord wordt toch altijd geroepen dat ze een oh-zo trouw legioen hebben, hoe druk was het daar nou in de beker tegen Top oss, daar hoor je toch ook niemand over. En dan hadden ze daar nog niet eens een 4-1 voorsprong en waarschijnlijk minder dure kaarten.

Maar wie weet wordt Twente de komende 10 jaar ook heel succesvol, is kijken hoe vol het dan bij jullie zit bij zon wedstrijd. Nu kan je het toch niet vergelijken.
Mooie reactie
Ben het grotendeels met je eens.
Het verschil tussen een topclub en een grote provincieclub als Twente is dat er procentueel veel meer mensen uit de eigen stad en directe omgeving naar het stadion komt. Een relatief veel grotere vaste kern.
'13 |
'14
pi_62094816
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 23:48 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Lol nieuw stadion, nieuwe prijzen.
Nee hoor, exact hetzelfde als vorig jaar tegen Getafe
'13 |
'14
pi_62094849
Belachelijke prijzen
MOKUM XXX RATED
pi_62094897
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 23:51 schreef dronkeykong het volgende:
Belachelijke prijzen
Tja, een avondje zuipen kost het dubbele.
'13 |
'14
pi_62094904
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 23:49 schreef Moody het volgende:

[..]

Mooie reactie
Ben het grotendeels met je eens.
Het verschil tussen een topclub en een grote provincieclub als Twente is dat er procentueel veel meer mensen uit de eigen stad en directe omgeving naar het stadion komt. Een relatief veel grotere vaste kern.
Het directe omgeving verhaal speelt inderdaad ook behoorlijk mee ja. Als je uit de omgeving komt pik je zon wedstrijdje toch eerder mee dan dat als je meer dan een uur moet reizen.
AFC Ajax
pi_62094961
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 23:53 schreef Moody het volgende:

[..]

Tja, een avondje zuipen kost het dubbele.
Met alleen een toegangskaart ben je er ook inderdaad. Jij drinkt uit de wc in een stadion?
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_62094965
Toch vreemd dat een stad als A'dam met 750.000 inwoners (en 1,5 miljoen in de directe omgeving) niet meer fans kan aantrekken dan het nu doet. Teveel import-Amsterdammers zal daar een belangrijk aandeel in hebben denk ik?
'13 |
'14
pi_62094998
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 23:55 schreef Lennox het volgende:

[..]

Met alleen een toegangskaart ben je er ook inderdaad. Jij drinkt uit de wc in een stadion?
Neuh, 1 biertje. Ik wil de wedstrijd zien en niet steeds in de rij staan voor de biertent.
'13 |
'14
pi_62095015
Moody is de troll van vandaag?
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
pi_62095024
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 23:55 schreef Moody het volgende:
Toch vreemd dat een stad als A'dam met 750.000 inwoners (en 1,5 miljoen in de directe omgeving) niet meer fans kan aantrekken dan het nu doet. Teveel import-Amsterdammers zal daar een belangrijk aandeel in hebben denk ik?
Gast nu oppleuren, je hebt je punt gemaakt en het is uitgebreid aan de orde geweest. Ga jezelf maar lekker aftrekken met het idee in je achterhoofd dat ze in de achterhoek relatief gezien meer supporters hebben dan in Amsterdam
  donderdag 2 oktober 2008 @ 23:58:15 #274
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_62095036
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 23:44 schreef toma het volgende:

[..]

De kaartjes kosten gemiddeld 30 euro. En aangezien Ajax toch al zo goed als zeker geplaatst was en tegen een niets zeggend frut ploegje moest spelen is het vrij logisch waarom het bezoekersaantal zo laag was. Maar als jij dat niet snapt ben je wel erg kortzichtig.
vraag ik mij echt af waar jij zit...
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
pi_62095065
Oh, als je een fatsoenlijke discussie houdt ben je een troll? Aparte insteek....

Echt smullen de reacties van sommigen. Wat een stress moeten jullie hebben in de Randstad
'13 |
'14
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')