Oh dan zit ik echt andere wedstrijden te kijken. My bad.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:16 schreef toma het volgende:
[..]
Dat vind ik echt onzin. Sarpong speelt de laatste tijd steeds beter en zou ook gewoon 90 minuten een constant niveau kunnen halen.
Nope...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:17 schreef DuvelDuvel het volgende:
Kunnen we trouwens bij een Nederlandse ploeg in de groep komen?
Er is meer te doen met een corner dan alleen hoog voor de pot hoor ...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:17 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Er viel weinig te creeren. Ook al zak je terug om hun te laten komen blijven er 9 voor het doel hangen.
Tempootje hoger met de bal had misschien wat opgeleverd.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:19 schreef Pritt het volgende:
Waar slaan al die defensieve middenvelders trouwens op vandaag.
Enoh, Vertonghen en Snomotion is wel een beetje overkill.
Tijd dat Ismail terugkomt of Perez terugkopen.
quote:**Maarten Stekelenburg kan de komende
vier tot zes weken niet in actie komen.
De doelman van Ajax en het Nederlands
elftal kampt met een geïrriteerde spier
in de schouder en moet rust houden.
Daardoor is Stekelenburg niet inzetbaar
in de WK-kwalificatiewedstrijden van
Oranje op 11 oktober in de Rotterdamse
Kuip tegen IJsland en op 14 oktober in
en tegen Noorwegen.
Zondag stond Stekelenburg nog bij Ajax
onder de lat in het duel met Vitesse,
maar toen klaagde de doelman al over
pijn in de schouder.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:22 schreef Moody het volgende:
Opvallend is dat Twente vandaag 2000 toeschouwers meer had dan Ajax. Zegt voldoende over het aantal echte fans bij jullie
4 tot 6 wekenquote:
Ja je had ook zoveel creatieve spelers lopen. Alleen een Suarez zou gevaarlijk kunnen zijn.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:19 schreef Doc het volgende:
[..]
Er is meer te doen met een corner dan alleen hoog voor de pot hoor ...
Domme opmerkingen krijgen domme reacties.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:24 schreef Moody het volgende:
[..]
Oh ik had een reactie met inhoud verwacht
En de Champions League met FC BATE, Aalborg, Basel, Cluj en Famagusta.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:17 schreef DuvelDuvel het volgende:
Kunnen we trouwens bij een Nederlandse ploeg in de groep komen?
Wel sterke bezetting opzich. HSV,Stuttgart AC Milan, Tottenham, Schalke,Manchester City...
Tyft gewoon lekker op naar je grotquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:22 schreef Moody het volgende:
Opvallend is dat Twente vandaag 2000 toeschouwers meer had dan Ajax. Zegt voldoende over het aantal echte fans bij jullie
Ja hier kunnen ze lekker veel aan doen hoorquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:25 schreef dronkeykong het volgende:
4 tot 6 weken...tering wat zijn ze allemaal aan het doen daar bij Ajax\
De een na de ander valt uit en niet een wedstrijdje maar gelijk weer weken....
Twente won met 1-0, Ajax met 2-0.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:22 schreef Moody het volgende:
Moet ik dan echt een verhaal gaan afdraaien over een wedstrijd die wel ergens over gaat en een wedstrijd die nergens over gaat en belachelijk duur is?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:24 schreef Moody het volgende:
[..]
Oh ik had een reactie met inhoud verwacht
Het is geen kwestie van een een creative speler hebben die terplekke iets creatiefs verzint: Je kan verschillende varianten oefenen - en dat is blijkbaar niet gebeurd.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:23 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Ja je had ook zoveel creatieve spelers lopen. Alleen een Suarez zou gevaarlijk kunnen zijn.
Nou volgende keer moet je dan maar bassie even naar je toe roepen en het hem vertellenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:28 schreef Doc het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van een een creative speler hebben die terplekke iets creatiefs verzint: Je kan verschillende varianten oefenen - en dat is blijkbaar niet gebeurd.
Welke?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:32 schreef Chadi het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we een hele goede 2de keeper staan
Gentenaar is ook een degelijke keeper, maar ik zie liever Vermeerquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:33 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Welke?
Of is Dennis na zijn akkefietje definitief 3e keeper.
Nou, mijn reactie was gewoon gebasseerd op een feit en zeker niet onbeschoft ofzo. Ik was uiteraard wel uit op een reactie en ben blij dat je als enige fatsoenlijk kan antwoorden.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:28 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Moet ik dan echt een verhaal gaan afdraaien over een wedstrijd die wel ergens over gaat en een wedstrijd die nergens over gaat en belachelijk duur is?
Of iets over een club voor wie de UEFA cup spelen een prestatie is en een andere club waarvoor de UEFA cup (ondanks dat hoger niet bepaald realistisch is) het minimum is? En misschien dat de ene tegenstander ook wat meer aanspreekt dan de ander?
Geloof dat je dat zelf ook wel kan bedenken he?
Maarja je hebt me toch weer zover gekregen dat ik nog reageer ook....zucht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |