Het gebeurt vaak dat er 12 jaar aan een spel wordt gewerkt en vervolgens niet in de winkel verschijnt?quote:
Nee, zoiets is nooit gezegd. 3D Realms zegt al sinds het begin "Coming when it's done". De enigen die af en toe uitspraken doen, zijn de uitgevers. Zo was er bijvoorbeeld een bonus van een half miljoen dollar voor de developers beloofd als het spel voor 31 december 2006 in de winkel zou liggen. Maar zoals we allemaal weten, hebben ze die deadline net gemistquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:43 schreef PDOA het volgende:
Die luiwammesen bij 3D-Realms zeiden toch begin 2008 dat het spel zekersteweten eind 2008 available zou zijn?
Ik had het verkeerd, het ging over een officiele trailer:quote:Op zondag 7 december 2008 15:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, zoiets is nooit gezegd. 3D Realms zegt al sinds het begin "Coming when it's done". De enigen die af en toe uitspraken doen, zijn de uitgevers. Zo was er bijvoorbeeld een bonus van een half miljoen dollar voor de developers beloofd als het spel voor 31 december 2006 in de winkel zou liggen. Maar zoals we allemaal weten, hebben ze die deadline net gemist
Waar is die trailer? Het is tenslotte alweer 10 maanden geleden dat de teaser uitkwam.quote:George Broussard made clear that the video was a teaser, rather than a trailer. He noted that all other media related to Duke Nukem Forever was no longer relevant, including the trailer released in 2001, and that a brand-new trailer would be released in the coming months. Broussard also confirmed that the video was shot real-time from the game, with the exception of some introduction and ending shots.
Je beantwoord de vraag niet...quote:
Ben je nou serieus verbaasd en verontwaardigd dat 3D Realms een deadline omtrent Duke Nukem Forver mist?quote:Op maandag 8 december 2008 12:04 schreef PDOA het volgende:
[..]
Waar is die trailer? Het is tenslotte alweer 10 maanden geleden dat de teaser uitkwam.
Change, we canquote:
Exact. Ik verwacht ook dat ie vanzelf een keer uitkomt, en zou em graag spelen, maar als het niet gebeurt, dan niet.quote:Op maandag 8 december 2008 16:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Volgens mij ben je de enige die al schuimbekkend in dit topic zit. De rest neemt het voor kennisgeving aan, hoopt dat er wellicht ooit nog wat komt en haalt verder zijn schouders op.
Starcraft Ghost gaat ook nog even duren. Maar zij hebben het dan ook een diepvriesvakperiode. Maar afgescheept is het nog niet.quote:Op zondag 7 december 2008 15:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het gebeurt vaak dat er 12 jaar aan een spel wordt gewerkt en vervolgens niet in de winkel verschijnt?
dat is helemaal waarquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:35 schreef Gamer_V het volgende:
Duke nukem 3d komt uit 1996. Het vorige album van Guns n' Roses uit 1993, en begonnen ze aan een volgend album in 1994. Dus het duurt nog twee jaar voordat je dat mag zeggen.
Dus Duke Nukem 3D wordt voor Vista herschreven?quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:22 schreef SpankmasterC het volgende:ik interpretter het als volgt: ze gaan eindelijk eens realistisch doen qua features die ze in de game willen en HIJ GAAT OVER 2 WEKEN UITKOMEN!!!
Dat moet vrij rap te doen zijn, gezien de ervaring die ze hebben enzo.quote:Op woensdag 14 januari 2009 07:28 schreef vosss het volgende:
Ik denk voor Windows 7 dat ze voor het gemak gewoon weer opnieuw beginnen
En de minimale verschillen tussen W7 en Vistaquote:Op woensdag 14 januari 2009 07:48 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dat moet vrij rap te doen zijn, gezien de ervaring die ze hebben enzo.
Aan de term vengeance te zien, kan het misschien zelfs zijn dat ze niks van features ge-cut hebbenquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:22 schreef SpankmasterC het volgende:ik interpretter het als volgt: ze gaan eindelijk eens realistisch doen qua features die ze in de game willen en HIJ GAAT OVER 2 WEKEN UITKOMEN!!!
5 jaar? Maak daar maar gerust 10 jaar van.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:42 schreef Khadgar het volgende:
Zal ik jullie es wat bizars vertellen? Ik heb vannacht gedroomd over Duke Nukem Forever... en het suckte zwaar.... Resolutie van 400x800 ofzo, echt vage shit. Cartoony stijl die op zich wel OK was. Maar het spel was echt een spel dat 5 jaar terug uit had moeten komen...
Wie zegt dat het fullscreen was?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:26 schreef vosss het volgende:
Overigens vraag ik me af wat jij voor monitor hebt als die resoluties van 400 bij 800 aankan.
Volgens mij ligt ie dan sowieso al op zn zij en zelfs dan nog is het een rare reso
Ik sta al sinds de eerste aankondiging zo te hupsen....quote:
Twas een droom he, hoeft niet realistisch te zijnquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:26 schreef vosss het volgende:
[..]
5 jaar? Maak daar maar gerust 10 jaar van.
Overigens vraag ik me af wat jij voor monitor hebt als die resoluties van 400 bij 800 aankan.
Volgens mij ligt ie dan sowieso al op zn zij en zelfs dan nog is het een rare reso
tvp! Blijft leuk speculerenquote:Op zondag 15 februari 2009 20:48 schreef SpankmasterC het volgende:
Guys we hebben helemaal de laatste update gemist!
George heeft een screenshot vrijgegeven met daarop wat bugs die gesquasht gaan worden, om aan te tonen dat ze toch écht bezig zijn met de game!
Uit de screen blijkt dat er cheats in de game voor gaan komen, en voertuigen!
[ afbeelding ]
Nooit gebruikt dat ding eigenlijk werkte dat in de SP ook?quote:Op zondag 15 februari 2009 21:55 schreef Devolution het volgende:
HolodukeToch wel een van de meest toffe dingen in D3D toenertijd. Perfect om vallen mee te zetten in dukematches
![]()
dacht al... hij zal toch niet gold worden?quote:
Die Broussard weet weer subtiel de hype-trein te starten.. Mondjesmaat komen er steeds positievere berichten op zijn twitter..quote:
Ja maar hij komt nu echt binnen 2 weken uit.......................quote:Op donderdag 16 april 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Zullen we anders gewoon afspreken dat we dit topic pas kicken als ie officieel gold gegaan is?
ECHT WAAR?!?!?!quote:Op donderdag 16 april 2009 09:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja maar hij komt nu echt binnen 2 weken uit.......................![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |