abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62748737
Ik heb best vaak klavertjes vier gevonden. Zocht er zo vaak naar dat ik er een zag terwijl ik over het gras fietste en terug ging om hem te pakken. Ogen zijn nu wel een stuk achteruit gegaan .
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 17:04:55 #177
135985 nvido
Thrillseeker.
pi_62756497
Nog twee dagen . En dan is eindelijk de grote dag daar.
Ben wel een beetje zenuwachtig, vooral omdat ik allerlei verschillende verhalen hoor over de pijn etc.

Ik laat hem op mijn linkerbovenarm zetten, van t-shirt hoogte tot aan de bovenkant van de schouder.
I'm excited!
Enschede. Onze stad! Ons domein!
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 18:45:31 #178
162438 Litton-Lane
Beyond Borders
pi_62758983
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 12:33 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ok 2 dingen.

1. Toen ik 4/5 jaar was, heb ik een echt klavertje vier gevonden in het gras.
Die ben ik kwijtgeraakt bij mijn laatste verhuizing.

De kans dat je ooit weer een klavertje vier vind is echt nihil.

2. Volgens de legende stelt elk deelblad iets voor: het eerste de hoop, het tweede vertrouwen, het derde liefde en het vierde geluk.
Ik heb de Ierse vorm van het klavertje. Een Shamrock; klavertje 3. (Symbool Ierland onder andere) Heb hem zelf ontworpen en als mijn tweede tattoo laten zetten. De Klaver staat op mijn kuit.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 20:16:11 #179
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_62762166
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 17:04 schreef nvido het volgende:
Nog twee dagen . En dan is eindelijk de grote dag daar.
Ben wel een beetje zenuwachtig, vooral omdat ik allerlei verschillende verhalen hoor over de pijn etc.

Ik laat hem op mijn linkerbovenarm zetten, van t-shirt hoogte tot aan de bovenkant van de schouder.
I'm excited!
toevallig afgelopen vrijdag dezelfde plaats laten zetten,, was me eerste,, entsja wat betreft de pijn,, het voelt hinderlijk en afentoe wat irritant maar echt pijn doet het niet, vond het alleen richting me oksel aan de binnenkant vervelend (in de zin van, schiet op daar )
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_62766439
Zo, ik ben weer thuis van het tatoeėren en heb de vijf uur op een kwartier na gered...

Doordat ik een paar weken geleden aan mijn schouder ben geopereerd en daardoor niet op mijn buik of linkerzij kan liggen waren we een beetje beperkt wat betreft het tatoeėren. We zouden eigenlijk het schaduwen op mijn binnen -en achterkant bovenbeen en knieholte afmaken, maar dat ging dus niet omdat ik niet zo lang op mijn buik kan liggen.

Daarom maar alle lijnen op mijn onderbeen, knie en voor -en zijkant bovenbeen afgemaakt. De lijnen stonden er al wel, maar als schetslijnen en deze moesten dus nog 'mooi' gemaakt worden. Het ziet er nu wel echt veel beter uit al, de tekening komt door de dikke lijnen veel beter naar voren.

Volgende week zaterdag heb ik weer een afspraak en dan gaan we verder met de lijnen aan de binnenkant en achterkant van mijn bovenbeen. Van de binnenkant heb ik vandaag al een voorproefje gehad en dat heeft er in ieder geval voor gezorgd dat ik niet echt uitkijk naar de volgende afspraak

De eerstvolgende afspraak daarna is pas in februari. Ik zal misschien (als de batterij van de camera is opgeladen) binnenkort een foto plaatsen van wat ik nu al heb. Maar ja, het is mijn hele been, en ondanks dat alle lijnen er dus al opstaan (sommige dus alleen nog maar schetslijnen) en de achtergrond op mijn onderbeen helemaal geschaduwd is stelt het op dit moment nog niet veel voor. Dat is dan weer het nadeel van je been... het is zo'n enorm oppervlak (ik heb ook nog eens van die dikke pootjes) dat je niet echt veel resultaat ziet...
pi_62773553
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 18:45 schreef Litton-Lane het volgende:

[..]

Ik heb de Ierse vorm van het klavertje. Een Shamrock; klavertje 3. (Symbool Ierland onder andere) Heb hem zelf ontworpen en als mijn tweede tattoo laten zetten. De Klaver staat op mijn kuit.
Foto
  woensdag 29 oktober 2008 @ 21:00:27 #182
162438 Litton-Lane
Beyond Borders
pi_62793392
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 09:14 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Foto
Ik heb alleen een kleine foto blijkbaar, dacht ook nog een grote foto te hebben....
Hier net gezet op mijn witte kuiten
Pas op! kleine foto
  woensdag 29 oktober 2008 @ 21:51:27 #183
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_62795438
21 november is t weer zover, tijd voor mn 4e tattoo! En ook 1 voor mn vriend -eh- man, ik moet er nog aan wennen dat te zeggen We nemen allebei op onze bovenrug, ik iig niet al te groot: Nunc scio quid sit amor. Betekend zoveel als; now I know what love is. We wilden graag samen een tattoo, maar niet elkaars namen. Dit vonden we een mooie tekst, sowieso houd ik echt van de Latijnse taal Dus helemaal leuk, helemaal zin in!
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_62795825
Oh, ik ben jaloers... ik weet nog helemaal niet wanneer ik de mijne kan gaan laten uitbreiden... en dan moet ik ook nog eens eerst overleggen wat we ervan gaan maken.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 22:34:19 #185
135985 nvido
Thrillseeker.
pi_62797100
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 20:16 schreef DAMH het volgende:

[..]

toevallig afgelopen vrijdag dezelfde plaats laten zetten,, was me eerste,, entsja wat betreft de pijn,, het voelt hinderlijk en afentoe wat irritant maar echt pijn doet het niet, vond het alleen richting me oksel aan de binnenkant vervelend (in de zin van, schiet op daar )
Hm oké. Nou ja, ik zie het allemaal wel.
Morgenvroeg eerst een tentamen en daarna gelijk door naar de binnenstad van Enschede.
Even nog de grootte bepalen, in de zin van wat staat het best, komt 't best uit op mijn arm.
Heb de schets nog geen week geleden pas gezien, maar het was gelijk perfect.

Had een plaatje meegenomen en mijn ideeėn verteld en hij heeft 't echt geweldig gedaan.
Ik had een soort voorstelling van hoe het eruit kwam te zien, maar toen ik de schets zag was 't zo simpel, maar toch perfect.

Ik krijg nu wel een beetje zweethandjes als ik eraan denk

Ik doe morgen nog wel even een update als ik er aan toe kom
Enschede. Onze stad! Ons domein!
pi_62817529
morgen eindelijk mn afspraak bij Jeroen Franken na 6 maanden wachten!
  donderdag 30 oktober 2008 @ 19:26:02 #187
55783 Geomancer
Uit luiheid geboren
pi_62819099
Vandaag eindelijk m'n tattoo laten zetten! Bij Dragon Tattoo in Eindhoven, echt een prima shop. Kon meteen gaan zitten.

Ben er erg blij mee.
Leef met de dag, pluk een appel.
pi_62819427
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:26 schreef Geomancer het volgende:
Vandaag eindelijk m'n tattoo laten zetten! Bij Dragon Tattoo in Eindhoven, echt een prima shop. Kon meteen gaan zitten.

Ben er erg blij mee.
Wie heeft hem gezet?
  donderdag 30 oktober 2008 @ 19:53:27 #189
55783 Geomancer
Uit luiheid geboren
pi_62819879
Marcel, was een relatief eenvoudige tatoeage. Prima gozer is dat trouwens. Aanrader.
Leef met de dag, pluk een appel.
pi_62820229
zeg, kenners?
ik heb op m'n schouder een tattoo die stom is, en daar wil ik wat overheen.
nu heb ik m'n hele leven al wat gehad met vleugels.
mijn idee: op iedere schouder een vleugel(tje) laten zetten.
maar zou je een tattoo mooi kunnen coveren d.m.v. een vleugel?

qua kleuren en dat soort dingen?

iemand die hier een idee over heeft?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_62822180
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 20:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
zeg, kenners?
ik heb op m'n schouder een tattoo die stom is, en daar wil ik wat overheen.
nu heb ik m'n hele leven al wat gehad met vleugels.
mijn idee: op iedere schouder een vleugel(tje) laten zetten.
maar zou je een tattoo mooi kunnen coveren d.m.v. een vleugel?

qua kleuren en dat soort dingen?

iemand die hier een idee over heeft?
Ligt er aan hoe groot je huidige tattoo is natuurlijk.
Mensen die thee drinken plassen zittend.
pi_62822206
niet gigantisch
redelijk klein denk ik
  donderdag 30 oktober 2008 @ 21:26:10 #193
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_62822393
fuck ik vindt die mrBrightside tat echt kewwlll
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  donderdag 30 oktober 2008 @ 22:38:54 #194
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_62824315
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 21:26 schreef mrSPLIFFY het volgende:
fuck ik vindt die mrBrightside tat echt kewwlll
dank
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_62828526
@MissyMirjam, ligt er ook aan wat voor kleur je huidige tattoo heeft en hoe groot die nu is. Vooral donkere kleuren zijn moeilijker te coveren als ik dat zo her en der hoor. En een vleugeltje is meestal wit-achtig? engelenvleugeltjes neem ik aan? Maar denk dat je daar beste ff voor advies naar een sjop kunt gaan..
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_62829045
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 21:00 schreef Litton-Lane het volgende:

[..]

Ik heb alleen een kleine foto blijkbaar, dacht ook nog een grote foto te hebben....
Hier net gezet op mijn witte kuiten
Pas op! kleine foto
Nice
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 08:11:30 #197
162438 Litton-Lane
Beyond Borders
pi_62829077
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 08:07 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Nice
Thanks
pi_62832061
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 05:40 schreef theKiD het volgende:
@MissyMirjam, ligt er ook aan wat voor kleur je huidige tattoo heeft en hoe groot die nu is. Vooral donkere kleuren zijn moeilijker te coveren als ik dat zo her en der hoor. En een vleugeltje is meestal wit-achtig? engelenvleugeltjes neem ik aan? Maar denk dat je daar beste ff voor advies naar een sjop kunt gaan..
zwart, rood.
ik ga straks even langs de shop fietsen denk ik
pi_62833114
De mijne:

Toen hij net gezet was:

Wat later. Die andere is die van mn vriend.
pi_62833135
mooi!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')