Hij heeft MyPhotoBook.nl gebruikt. Kruidvat geprobeerd, was niks, nog een andere, ben alweer vergeten wat het was, maar dat was ook niks.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:31 schreef Ynske het volgende:
mijn paps heeft ook mijn oude lap
en camera.... ja ik wilvolgend jaar, maar dan blijft de oude nog wel als reserve in mn tas zitten ja ik weet zottekop
Paradijsvogeltje, succes metverhuizen
waar heb je het album laten maken Syrena?
k zag dat je nu ook een albumpakket bij de Hema hebt
owja ben nu mn konijn aan t opvoeden, ze wil steeds onder mn bed in maar dat wil ik niet hebben, tis net een kind, en maar vol blijven houden
aiaiai das aardig aan prijsquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:43 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hij heeft MyPhotoBook.nl gebruikt. Kruidvat geprobeerd, was niks, nog een andere, ben alweer vergeten wat het was, maar dat was ook niks.
Hij heeft wel het grootste formaat boek dat er was genomen (en was dus rond de 200 euro kwijt). Zijn tweede boek is nu klaar, en dat is dubbel zo dik als het eersteMaar moooooi geworden. Hij heeft ook dingen ingescand, zoals plattegronden enzo en dat erin verwerkt, en de teksten van zijn weblog dat hij tijdens de reis heeft bijgehouden.
Het is ook echt een flink dik boekwerk. Hij heeft idd ook (bijna) overal een zwarte achtergrond en witte kaders.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
aiaiai das aardig aan prijs
zelfs voor thuis als herinnering
k ben hier nu al mijn fotos aan het uitzoeken, en degene die ik presentatiewaardig vind aan het printen
om vervolgens op zwart karton te plakken (met een wit randje om de foto) en dan in showmappen aan het stoppen
nu nog een uiteindelijke presentatiemap vinden waar ik tevreden mee ben
ja maar bij een album kun je niet gericht op de klanten fotos weg laten of bij stoppen das ook wel weer lastigquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:59 schreef Syrena het volgende:
[..]
Het is ook echt een flink dik boekwerk. Hij heeft idd ook (bijna) overal een zwarte achtergrond en witte kaders.
Maar vooral de foto's die hij bladvullend heeft laten afdrukken zijn echtJe ziet gewoon de diepte enzo.
Ik zal nooit meer zeuren op vakantie als ie weer eens 10 minuten lang staat te prutsen met z'n fototoestelen tig keer opnieuw ergens heen wil voor NOG een betere foto
![]()
Ik zou voor een presentatiemap echt overwegen om eens zo'n album te maken. Het ziet er echt zo super uit.
Nu ligt de lat voor m'n babyalbum wel meteen heel hoog
Ja inderdaad. En tig albums maken is wel heel kostbaarquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja maar bij een album kun je niet gericht op de klanten fotos weg laten of bij stoppen das ook wel weer lastig
waar?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:07 schreef Troel het volgende:
Yns, je kan ze ook losbladig laten drukken!
Jaja, zondag eten we 'Brasato al barolo' (in rode wijn gestoofd rundvlees)quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:43 schreef phluphy het volgende:
Da's trouwens wel een ganz toffe braadpan, Snoop! Even op mijn lijstje zetten!
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:13 schreef Ynske het volgende:
Kijk dit filmpje eens en let dan op de heren op de achtergrond!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |