Hij zei ja hoor, tot ik zei waar je woontquote:
Loodgieter zegt ie.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:32 schreef Brighteyes het volgende:
Mous, vraag hem eens wie of wat ik moet hebben als ik wil weten of ik een breuk in de riolering heb? Die gasten van RSS, of een loodgieter?
Eindhoven, we gaan maar gewoon op en neer hoor, niet naar een park. Maar het leek ons wel een leuk verjaardagsuitje!quote:
Een Bumbataartje. Nouja, dat was de insteek. Nu lijkt het een beetje op een clowntje met gigantische wangwrattenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:13 schreef Reinhilde het volgende:
Leuk!![]()
Als ik me niet zo'n walvis zou voelen, zou ik ook wel willen! Lekker warm water, even het gewicht van die buik niet voelen, mmmm lijkt me heerlijk! Veel plezier morgen.
Wat voor taart heb je gemaakt?
Dankjewel, ik laat hem Simon maar niet zien, dan neemt hij geen genoegen met mijn taart.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:02 schreef bixister het volgende:
PM-girl, ik heb even een reserve-exemplaar voor je gebakken.![]()
groetjes,de koekjesfee.
![]()
(alvast van harte met je PEUTER!!! veel plezier morgen!)
maar ook geen diepe winterquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:02 schreef Ticootje het volgende:
hij is nu toch weg, dus ik heb snel het raam weer dicht gedaan. Het is geen zomer!
Ja, dat ook ja. Of open of een draaideurquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:07 schreef E.T. het volgende:
Hier probeert de kleuter altijd een draaideur te maken..
Toevallig zag ik dit berichtquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:59 schreef Stiemie het volgende:
Oxy gaat je kamerverhuizing trouwens nog door?
quote:
Bij Olliewood heb ik het besteld. Staat bij de gifts pagina. Er is maar 1 shawl, en die tas is die oudroze met vogeltje.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:01 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, da's het betere verwennen Spuug! Leuk! welke heb je gekocht?
Heb je die grote van 1 bij 2?? Die lonkt echt al tijden naar me maar hij blijft wat aan de dure kant vind ikquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:20 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Bij Olliewood heb ik het besteld. Staat bij de gifts pagina. Er is maar 1 shawl, en die tas is die oudroze met vogeltje.
Niet verklappen hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier had uw advertentie kunnen staan :P
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Heb je die grote van 1 bij 2?? Die lonkt echt al tijden naar me maar hij blijft wat aan de dure kant vind ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |