Ik heb mn trui aanquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:35 schreef p_iglet het volgende:
kachel op 25 graden??
Dat vind ik nou echt energieverspling!!
Want dan zit je vast niet met een trui aan.
Trek of wat dikkere kleding na, of ga naar de dokter want als je met een trui aan de kachel op 25 moet hebben dan is er iets niet goed.
Nou jottum, mn reet is nou niet om over naar huis te schrijven hoor. Maar nee, ik heb natuurlijk ook gewoon een spijkerbroek aan. Onder mn trui nog een hemd. Verder sokken en schoenen. Nee ik ben echt wel gekleed op de herfst.quote:
Hier is de verwarming kapot, er zit water in dat rooie ding waar normaal gas in hoort ofzo. morgen komen ze het maken.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou jottum, mn reet is nou niet om over naar huis te schrijven hoor. Maar nee, ik heb natuurlijk ook gewoon een spijkerbroek aan. Onder mn trui nog een hemd. Verder sokken en schoenen. Nee ik ben echt wel gekleed op de herfst.
Maar wél een hemd!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:44 schreef Memmel het volgende:
Lees ik hier nou tussen de regels door dat Ticootje geen ondergoed naar kantoor draagt?![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:44 schreef Memmel het volgende:
Lees ik hier nou tussen de regels door dat Ticootje geen ondergoed naar kantoor draagt?![]()
Expansievat heet dat rode dingquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hier is de verwarming kapot, er zit water in dat rooie ding waar normaal gas in hoort ofzo. morgen komen ze het maken.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:07 schreef moussy het volgende:
Oh ja, tochtstrips, ik moet dat harending voor mn brievenbus er weer opfrutten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |