exactly.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:42 schreef maannuu het volgende:
maar als k helemaal niet ga eten val k vanaovnd flauw bij me training dat is toch ook niet goed
nee inderdaad maar als k train zweet k toch wel veel en helemaal als k met een vuilniszak ga trainenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:46 schreef Brad het volgende:
[..]
Hoe denk je gezond 2,5kilo in 3 dagen af te vallen.
1) veel vocht verliezen
2) veel energie verbranden, weinig inname
beide gevallen is niet wenselijk en het zal voornamelijk van 1 moeten komen, dat wil je helemaal niet.
Vocht wat je normaal weer aanvult door te drinken...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:53 schreef maannuu het volgende:
[..]
nee inderdaad maar als k train zweet k toch wel veel en helemaal als k met een vuilniszak ga trainen
Ik hoop eerlijk gezegd dat zijn trainer dat niet zal zeggen. En als hij dat wel doet en toestaat dat maannuu daarna in de ring gaat staan, doet maannuu er erg verstandig aan een andere trainer te zoekenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:58 schreef DAMH het volgende:
maarrem wtf dude,, dan zal je trainer toch wel weten hoe dat moet? ga je dan toch niet op een nerd forum als dit vragen hoe dat moet,,
omdat dit een belangrijke wedstrijd isquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:58 schreef BrandX het volgende:
Gezien je taalgebruik ben je nog vrij jong. Doe jezelf een lol, en ga jezelf niet onnodig beschadigen. Je kan nog een jaar of 15-20 wedstrijden doen. Waarom risico lopen met deze ene???
wat, een kampioenschap ofzo?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:02 schreef maannuu het volgende:
[..]
omdat dit een belangrijke wedstrijd is
ja een kampioenschap en me ouders weten hetquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
wat, een kampioenschap ofzo?
Mocht je genoeg kg verliezen verlies je toch omdat je te zwak bent en te weinig vocht hebt. En volgend jaar kan je gewoon weer meedoen. Wees verstandig! Weten je ouders dat je dit doet? Weten die de risico's?
Dan zijn ze stom om dit toe te laten. Echt stom. En je trainer zou zijn licentie ontnomen moeten worden.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:05 schreef maannuu het volgende:
[..]
ja een kampioenschap en me ouders weten het
quote:
Dan valt het deelnemersveld toch best wel tegenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:38 schreef maannuu het volgende:
ik werd gisteravond pas gebelt dat er in de gewichtsklasse waar k eerste zat geen tegenstander had
Ja, en dan raak je dus never-nooit-niet die 2.5 kilo kwijt hè..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:28 schreef OldJeller het volgende:
Alleen de de nodige vitaminen en andere broodnodige supplementen in de vorm van pilletjes, plus water.
Verder niets.
Nee, maar op die manier raak je wel behoorlijk wat kwijt als je daarnaast echt fanatiek dag in dag uit gaat sporten.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, en dan raak je dus never-nooit-niet die 2.5 kilo kwijt hè..
er ís geen gezonde manier om dat te doen.
Ja, wat je dan kwijt raakt is voornamelijk spiermassa (als je genoeg vocht tot je neemt).. erg dom, maar TS moet 't zelf weten.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:00 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nee, maar op die manier raak je wel behoorlijk wat kwijt als je daarnaast echt fanatiek dag in dag uit gaat sporten.
Maar het kan inderdaad niet op een gezonde manier.
En je weet pas drie dagen dat die wedstirijd er is? Klinkt als een gevalletje van falende voorbereiding?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:02 schreef maannuu het volgende:
[..]
omdat dit een belangrijke wedstrijd is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |