Als je daar lopend naartoe gaat, dan hoef je de Verkerkloop ook niet meer te lopen natuurlijk.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:23 schreef rollator_GSI het volgende:
die Verkerk loop is bezig, lekker sportief allemaal die hardlopers.
ze komen allemaal met de auto,parkeren overal omdat ze te beroerd zijn om een stukje te lopen.
wat een zootje man
blijkt dus niet waar te zijn,maar ik hou ermee op,de exacte reden zullen we wel nooit te weten komen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:07 schreef rollator_GSI het volgende:
of het waar is weet ik niet,maar het zou om een koerdisch meisje gaan wat niet uitgehuwelijkt wou worden.
ergaan nu allerlei verhalen de ronde natuurlijk
Ik kwam rond een uur of 6 aan op station Zwijndrecht na 2 weken Brussel en zag dat er onderaan de trap naar het perron bossen bloemen en kaarsen stonden. Ik neem aan dat dit voor het meisje is dat gesprongen is, maar heb er verder niet uitgebreid naar gekeken.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:45 schreef rollator_GSI het volgende:
[..]
blijkt dus niet waar te zijn,maar ik hou ermee op,de exacte reden zullen we wel nooit te weten komen.
maar veel mensen zijn ooggetuige geweest,het lijkt me vreselijk als je zoiets voor je ogen ziet gebeuren
Dat fikt aardig inderdaad, heb er nog niets van gemerkt....quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:50 schreef alpeko het volgende:
http://www.sanderpeek.nl/images/Brand001.JPG
Tsja als dat de hens in gaat.quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:59 schreef alpeko het volgende:
Zit daar o.a. een rubberbedrijf... dat wil wel. Al is de exacte locatie mij nog niet duidelijk.
quote:Bij het bedrijf VAF Instruments aan de Vierlingstraat op het industrieterrein Dordtse Kil in Dordrecht woedt donderdagavond een grote brand.
Het vuur ontstond kort na negen uur. Inmiddels staat het hele gebouw van 50 bij honderd meter in lichterlaaie. Een enorme rookwolk drijft met de westenwind in de richting van de woonwijk Sterrenburg. Het bedrijfsgebouw lijkt niet meer te redden.
De wind komt uit het zuidwesten.. Het lijkt me sterk dat die wolk tegen de wind in gaatquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:22 schreef Ritchie het volgende:
Net onderweg vanuit Breda, zagen we het al vanaf de moerdijk brug.
Was echt een flinke wolk, die richting zuid-westen ging.
Op de A16 was het ook nog goed te zien.
Je hebt gelijk, iets met bier en voetbal enzoquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:50 schreef sander-3 het volgende:
[..]
De wind komt uit het zuidwesten.. Het lijkt me sterk dat die wolk tegen de wind in gaat
Ik heb hier een apart topic geopend trouwens.
Zowquote:Op maandag 25 mei 2009 11:54 schreef alpeko het volgende:
http://www.dag.nl/binnenland/familiedrama-zwijndrecht-267679
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |