Als je daar lopend naartoe gaat, dan hoef je de Verkerkloop ook niet meer te lopen natuurlijk.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:23 schreef rollator_GSI het volgende:
die Verkerk loop is bezig, lekker sportief allemaal die hardlopers.
ze komen allemaal met de auto,parkeren overal omdat ze te beroerd zijn om een stukje te lopen.
wat een zootje man
blijkt dus niet waar te zijn,maar ik hou ermee op,de exacte reden zullen we wel nooit te weten komen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:07 schreef rollator_GSI het volgende:
of het waar is weet ik niet,maar het zou om een koerdisch meisje gaan wat niet uitgehuwelijkt wou worden.
ergaan nu allerlei verhalen de ronde natuurlijk
Ik kwam rond een uur of 6 aan op station Zwijndrecht na 2 weken Brussel en zag dat er onderaan de trap naar het perron bossen bloemen en kaarsen stonden. Ik neem aan dat dit voor het meisje is dat gesprongen is, maar heb er verder niet uitgebreid naar gekeken.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:45 schreef rollator_GSI het volgende:
[..]
blijkt dus niet waar te zijn,maar ik hou ermee op,de exacte reden zullen we wel nooit te weten komen.
maar veel mensen zijn ooggetuige geweest,het lijkt me vreselijk als je zoiets voor je ogen ziet gebeuren
Dat fikt aardig inderdaad, heb er nog niets van gemerkt....quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:50 schreef alpeko het volgende:
http://www.sanderpeek.nl/images/Brand001.JPG
Tsja als dat de hens in gaat.quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:59 schreef alpeko het volgende:
Zit daar o.a. een rubberbedrijf... dat wil wel. Al is de exacte locatie mij nog niet duidelijk.
quote:Bij het bedrijf VAF Instruments aan de Vierlingstraat op het industrieterrein Dordtse Kil in Dordrecht woedt donderdagavond een grote brand.
Het vuur ontstond kort na negen uur. Inmiddels staat het hele gebouw van 50 bij honderd meter in lichterlaaie. Een enorme rookwolk drijft met de westenwind in de richting van de woonwijk Sterrenburg. Het bedrijfsgebouw lijkt niet meer te redden.
De wind komt uit het zuidwesten.. Het lijkt me sterk dat die wolk tegen de wind in gaatquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:22 schreef Ritchie het volgende:
Net onderweg vanuit Breda, zagen we het al vanaf de moerdijk brug.
Was echt een flinke wolk, die richting zuid-westen ging.
Op de A16 was het ook nog goed te zien.
Je hebt gelijk, iets met bier en voetbal enzoquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:50 schreef sander-3 het volgende:
[..]
De wind komt uit het zuidwesten.. Het lijkt me sterk dat die wolk tegen de wind in gaat
Ik heb hier een apart topic geopend trouwens.
Zowquote:Op maandag 25 mei 2009 11:54 schreef alpeko het volgende:
http://www.dag.nl/binnenland/familiedrama-zwijndrecht-267679
Jullie waren me voor zie ik.....quote:Vier doden in woning Zwijndrecht
Uitgegeven: 25 mei 2009 11:06
Laatst gewijzigd: 25 mei 2009 13:43
ZWIJNDRECHT - In een woning aan de Boshuizen in Zwijndrecht zijn maandagochtend vier doden gevonden. De politie sluit een misdrijf niet uit, maar kan nog niet zeggen of er sprake is van een familiedrama.
NU.nl/Gerben van den Boom
Vier doden in woning Zwijndrecht
slideshow
Evenmin kan een woordvoerder zeggen wat de identiteit van de slachtoffers is. ''Ik ken de geruchten dat het zou gaan om een man, een vrouw en twee kinderen maar dat kan ik niet bevestigen.''
Gescheiden
Volgens een buurtbewoonster woonde in het hoekhuis een moeder met twee kinderen; een jongen van 16 en een meisje van 18. De moeder en de vader zouden anderhalf jaar geleden zijn gescheiden, vertelde ze. De vrouw weet niet wat zich in de woning heeft afgespeeld.
Informatie
De politie kreeg maandagochtend informatie waarop werd besloten het huis te bezoeken. Wat die informatie inhield, wilde de zegsman niet kwijt.
Ook wilde hij niet ingaan op de vraag waar in het huis de slachtoffers zijn gevonden en hoe zij om het leven zijn gekomen. De lichamen liggen nog binnen.
Auto
Het huis maakt deel uit van een blok van vier woningen die maandag zijn afgezet met groene hekken. De politie heeft met linten ook een lichtblauwe Hyundai Accent afgezet. De auto staat op circa vijftig meter van het huis geparkeerd.
© ANP
bronquote:ZWIJNDRECHT - Een nog onbekende vrouw heeft in de nacht van maandag op dinsdag in Zwijndrecht haar echtgenoot neergestoken. De politie gaat uit van een conflict in de relationele sfeer, liet een woordvoerster weten.
Het incident had omstreeks 1.15 uur plaats in een huis aan de Boshoek in Zwijndrecht. De vrouw is door de politie aangehouden en meegenomen voor verhoor. Haar man werd met zware verwondingen naar het ziekenhuis gebracht.
In Zwijndrecht vond de politie maandag in een woning aan de Boshuizen vier doden. Mogelijk betrof het een familiedrama. Volgens de zegsvrouw staan de twee incidenten los van elkaar
Het barst ervan in dit topicquote:
Ik heb wel wat bomen en zo om me heen, maar daar is weinig schade. Voorheen woonde ik naast het Develpark, daar was het wel altijd feest.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:37 schreef rollator_GSI het volgende:
zijn er nog meer straten met 'bos' ??????
daar ben je niet veilig.
ik werd ook wakker van het onweer,er zijn zat takken afgerukt en bomen omgewaaid.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:36 schreef ThAzOnE het volgende:
We hebben de Bosch nog....waar Ridder Andries woont. Dus ja dat is al een ramp plek
Andries is coolquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:36 schreef ThAzOnE het volgende:
We hebben de Bosch nog....waar Ridder Andries woont. Dus ja dat is al een ramp plek
Ik weet wie het is, maar ik heb zijn huis nog nooit gezien.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:04 schreef ThAzOnE het volgende:
Tis een aardig vent, zegt altijd hallo..maarruh heb je zijn woning...uh zijn kasteel gezien? Bij de grootste dorpsgek van Nederland hebben ze een kijkje genomen bij hem. Jeetje daar moet je blij mee zijn als verhuurder...
Kijk en huiver:quote:Op donderdag 28 mei 2009 08:20 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik weet wie het is, maar ik heb zijn huis nog nooit gezien.
Leeft die man in zo'n puinzooi.....quote:
Dat interesseert mij dan weer geen reet. Wat zou het leven saai zijn als iedereen keurig z'n straatje veegde en zijn burgerlijke plicht deed. Ik blijf erbij: Andries is cool!quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:04 schreef ThAzOnE het volgende:
Tis een aardig vent, zegt altijd hallo..maarruh heb je zijn woning...uh zijn kasteel gezien? Bij de grootste dorpsgek van Nederland hebben ze een kijkje genomen bij hem. Jeetje daar moet je blij mee zijn als verhuurder...
Cool kan ik het niet noemen, maar respect verdient hij wel aangezien hij in een haastige wereld zijn eigen tempo weet aan te houden en het materiële ondergeschikt maakt.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 07:43 schreef MissMSX het volgende:
Andries is cool!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |