oh? dat zal een mooie bende worden dan. Is toch een vrij drukke, doorgaande weg.quote:Op maandag 27 april 2009 13:16 schreef ThAzOnE het volgende:
Leven de zwijndrechtenaren nog?
Heb trouwens gehoord dat de Burg. Jansenlaan voor 2 tot 3 jaar dicht gaat in verband met werkzaamheden (riolering ed). Lekker voor die winkels daar!
.quote:Op maandag 27 april 2009 13:27 schreef Ritchie het volgende:
[..]
oh? dat zal een mooie bende worden dan. Is toch een vrij drukke, doorgaande weg.
Hmmm dan ben ik net 2 weken naar Brussel, ik was wel benieuwd.quote:Op maandag 27 april 2009 17:18 schreef ThAzOnE het volgende:
Mijn vriendin heeft 12 mei een informatie-avond omdat haar winkel op Noord zit, hopelijk weet ik dan meer.
quote:ANTHONI V LEEUWENHOEKSTR 3331EV ZWIJNDRECHT B 28-04-2009
Tijd 09:11
Getroffen: > 100
Wat: Kabel
Hoe: Graafwerkzaamheden
Waar tover je die info van die kabelbreuk vandaan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:38 schreef ThAzOnE het volgende:
[..]
Voor wie trouwens interesse heeft, vanavond is er van 18:00 tot 21:00 familiekoopavond bij de Marskramer (winkel van mijn vriendin) en de naastgelegen Trekpleister. Op deze avond krijg je 15% directe korting op de gehele collectie.
Uitzonderingen: Games & consoles (Marskramer), medicijnen, beltegoed, sigaretten, babyvoeding tot 6 maanden (Trekpleister).
Ik zou denken van wel ja, maar ik wist echt van niets. Tot mijn partner vanmorgen het toilet door wilde trekken en er dus niets gebeurde. Ik heb vanmorgen gewoon gedoucht, koffie gezet etc toen was er nog niets aan de hand.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:16 schreef ThAzOnE het volgende:
je zou toch zeggen dat jij dicht bij de bron zit
Ik vermoed ditquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:16 schreef rollator_GSI het volgende:
iemand zondagnacht/avond die helikopter nog horen rondvliegen de hele tijd???
wat was er aan de hand?? ik hoorde daarvoor al de brandweer voorbijrazen.
http://www.ad.nl/drechtst(...)n_vergeefs_baby.htmlquote:Hulpdiensten zoeken vergeefs baby
ZWIJNDRECHT - Diverse hulpdiensten hebben zondagnacht en maandag overdag in Zwijndrecht vergeefs gezocht naar een baby, die door getuigen bij de Lindtsedijk zou zijn gehoord. Er werd behalve boten, twee politiehonden en duikers ook een helikopter met warmtecamera ingezet.
De baby werd echter niet gevonden.
De hulpdiensten rukten met zulk groot materieel uit, nadat een 17-jarige Zwijndrechtse en een twee oude inwoner van Delft zondagavond om 22.15 uur een baby hysterisch hadden horen huilen. Zij zaten op een bankje op de dijk toen dat gebeurde en gingen daarna op onderzoek uit. In de buurt van de fabriek van Van Leeuwen Buizen zouden zij ‘iets’ hebben zien weglopen.
De zoektocht duurde tot diep in de nacht en ook maandagochtend werd nog gezocht, maar zonder resultaat. Bij de politie is tot op heden geen melding van een vermiste baby binnengekomen.
Twee jaar oude inwoner? Of bedoelde het AD een 2 jaar oudere inwoner? Ik gok het laatste. Uiteraard moet de politie dit serieus nemen... maar iemand van 17 en 19 om 22.15 's avonds... Ik dacht dat er al een paddo verbod bestond.quote:Nadat een 17-jarige Zwijndrechtse en een twee oude inwoner van Delft zondagavond om 22.15 uur een baby hysterisch hadden horen huilen. Zij zaten op een bankje
Ik vond het ook een beetje raar verhaal. Misschien hadden ze teveel gezopen of gerookt of zo? Wel zijn er bepaalde vogels en dergelijke die vreemde geluiden produceren, dus dat kan het ook zijn geweest.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:00 schreef alpeko het volgende:
[..]
Twee jaar oude inwoner? Of bedoelde het AD een 2 jaar oudere inwoner? Ik gok het laatste. Uiteraard moet de politie dit serieus nemen... maar iemand van 17 en 19 om 22.15 's avonds... Ik dacht dat er al een paddo verbod bestond.
Een vogel, dat zou inderdaad ook zomaar kunnen. Een hotel ara bijvoorbeeld.quote:Op zondag 3 mei 2009 10:46 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik vond het ook een beetje raar verhaal. Misschien hadden ze teveel gezopen of gerookt of zo? Wel zijn er bepaalde vogels en dergelijke die vreemde geluiden produceren, dus dat kan het ook zijn geweest.
quote:Op zondag 3 mei 2009 12:44 schreef alpeko het volgende:
[..]
Een vogel, dat zou inderdaad ook zomaar kunnen. Een hotel ara bijvoorbeeld.
Inmiddels hebben we besloten deze site gedeeltelijk op te doeken, en iets anders te bouwen met Joomba.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:12 schreef Kwaliteit het volgende:
Hallo Zwijndrechtse FOK! kers,
ik ben werkzaam bij de lokale omroep ATOS Radio/TV.
Nu heb ik opdracht gekregen om een nieuw compleet ATOS website te maken.
het begin is er, ik ben enkel nog totaal niet tevreden!
tips, en advies waardeer ik zeer op prijs.
overigens, hij is absoluut nog niet af, maar je kan live meevolgen via:
http://www.spixfm.nl/atos/
dank u wel!
Rodie van Drongelen
Joomla neem ik aan? Geen idee of er ruimte is voor een tweede lokale omroep in de regio, ATOS heeft een aardig alleenrecht en krijgt ook subsidie en dergelijke. Maar proberen kan natuurlijk altijd.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:38 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Inmiddels hebben we besloten deze site gedeeltelijk op te doeken, en iets anders te bouwen met Joomba.
Dit omdat ik totaal geen zin heb in altijd maar het klusje te moeten oplossen, ik wil dat alle anderen alles net zoals mij, kunnen aanpassen.
Ook zal de ATOS Radio nonstop playlist, verbreed worden.
Suggesties, tips?
Ook ben ik inmiddels begonnen met een alternatieve lokale omroep.
Ik vind dat Zwijndrecht recht heeft op een betere lokale omroep in deze streek, gericht op Zwijndrecht, H.I.Ambacht en Heerjansdam.
Ik hoop met dit project bij de volgende licentiewerving, deze licentie's binnen te halen.
ATOS zit al tijden in de financiële problemen en ik vind dat dit absoluut beter kan.
Via http://www.spixfm.nl of directe link: http://81.169.136.149:8000/spixfm128.m3u kan er meegeluisterd worden.
Binnenkort starten we met ICE-NORM programma's (informatie-cultuur-educatie).
een verplichte norm voor de lokale omroep.
Ik pas even. "Gooi die remmen los. Laat je lekker gaan. Niets kan ons meer stoppen. We gaan er tegenaan" zijn niet de arbeidsvitaminen waarop ik kan werkenquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:38 schreef Kwaliteit het volgende:
Via http://www.spixfm.nl of directe link: http://81.169.136.149:8000/spixfm128.m3u kan er meegeluisterd worden.
Subsidie? eens in de 5 jaar, lullige nietszeggende bedragen waar je geen reet mee kan doen als lokale omroep.quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:06 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Joomla neem ik aan? Geen idee of er ruimte is voor een tweede lokale omroep in de regio, ATOS heeft een aardig alleenrecht en krijgt ook subsidie en dergelijke. Maar proberen kan natuurlijk altijd.
En KinkFM. Heb bij iemand in de klas gezet die daar werkt/heeft gewerkt. Fleur van 3FM komt ook uit Zwijndrecht/Dordrecht trouwens.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:20 schreef Kwaliteit het volgende:
Er werken er zelfs een paar bij Q-Music, SlamFM enz.
Ik ken de exacte bedragen die naar de ATOS gaan, ik zie de aanvraag eens in de zoveel jaar voorbij komen. Ik luister vrijwel nooit naar de ATOS omdat ze niet de programmas hebben die mij bevallen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:20 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Subsidie? eens in de 5 jaar, lullige nietszeggende bedragen waar je geen reet mee kan doen als lokale omroep.
Nee, onze gemeente is er helemaal klaar mee, ATOS wordt voor een groot deel door Van Leeuwen Buizen gesponsord.
Het wordt eens tijd voor een fatsoenlijke omroep, dát zich laat zien op straat, dat zich overal bij het publiek betrekt, Zwijndrecht moet weer eens gaan leven! Er zijn zat mensen hier in deze regio, die verstand van zaken hebben.
Er werken er zelfs een paar bij Q-Music, SlamFM enz.
Oke ik ben niet van het geld, maar wat ik thuis als hobby heb staan, en zo af en toe op FM zit... ik snap niet dat ATOS er zo'n puinhoop van heeft gemaakt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:42 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik ken de exacte bedragen die naar de ATOS gaan, ik zie de aanvraag eens in de zoveel jaar voorbij komen. Ik luister vrijwel nooit naar de ATOS omdat ze niet de programmas hebben die mij bevallen.
Ik luister een heel enkele keer wel naar Atos, maar het is inderdaad voornamelijk voor ouderen. Een hoop nederlandstalig en van die hoempapa muziek enzo. Mijn voorstel van een paar jaar geleden was dan ook om een programma voor de wat jongeren te maken met inderdaad 80's en90's enzo. Tot op heden nooit meer wat van gehoord, blijkbaar hebben ze geen interesse.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:50 schreef rollator_GSI het volgende:
ik heb het idee dat een stads radio meer voor ouderen is of van die mensen die achter de geraniums zitten.
ik luister nooit naat Atos,de frequentie zou ik niet eens weten.
zowieso vind ik de huidige zenders niks,enkeld Veronica staat bij mij aan omdat ze daar 80's en 90's draaien
die idiote muziek van tegenwoordig vind ik geen zak aan
Precies....quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:59 schreef alpeko het volgende:
Goede radio maken lijkt mij behoorlijk lastig. Ik heb zelf een behoorlijke muziekcollectie maar ik denk dat ik daarmee maar een heel klein deel van de luisteraars kan boeien. Het is moeilijk om voor ieder wat wils te draaien. Vroeger was 3FM (Radio 3 toen) ook nog divers met een verscheidenheid aan programma's.
Tegenwoordig draait iedere zender de hele dag in feite dezelfde muziek en zijn er geen programma's voor verschillende doelgroepen meer. Ik vind dat jammer, al snap ik de reden. Vroeger zette ik 's avonds nog wel eens de radio aan voor een goed (VPRO-)programma. Dankzij het ver-eenheidsworsten, internet en MP3's/mediacenters is radio zoals we het nu kennen, eigenlijk ten dode opgeschreven.
Ik woon aan het Tomatenplein. Het is natuurlijk onwijs dicht bij het station, vind ik wel prettig. Het uitzicht is vrij beroerd, tenminste dat gedeelte achter de kantoren.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:02 schreef karr-1 het volgende:
Even iets heel anders, ik kan misschien een woning aan de Veilngdreef krijgen. Ik ken alleen die buurt niet zo, is dat wat of niet?
Het huis zit inderdaad direct achter die kantoren, waar voorheen het gemeentehuis zat. Ik zal er nog eens over nadenken heb nog een paar dagen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:44 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Ik woon aan het Tomatenplein. Het is natuurlijk onwijs dicht bij het station, vind ik wel prettig. Het uitzicht is vrij beroerd, tenminste dat gedeelte achter de kantoren.
En het is er vrij rustig.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:30 schreef rollator_GSI het volgende:
bij de lindelaan toch???
Op termijn heel Zwijndrecht, Oudelands is een proef om te kijken of de leidingen het aankunnen als ze van heel hard naar zacht over gaan.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:44 schreef Ritchie het volgende:
Naar ik heb begrepen is hij vanaf het perron gesprongen.
Waarom alleen oudelands ambacht eigenlijk?
Liever lui dan moe... Ben blij dat ik daar niet in de buurt woon. Ik heb meer last van de Ruyterlaan die momenteel open ligt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:23 schreef rollator_GSI het volgende:
die Verkerk loop is bezig, lekker sportief allemaal die hardlopers.
ze komen allemaal met de auto,parkeren overal omdat ze te beroerd zijn om een stukje te lopen.
wat een zootje man
Ik woon zelf in de julianastraat, helemaal achteraan bij de dijk (koophuis woningen)quote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:44 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Ik woon aan het Tomatenplein. Het is natuurlijk onwijs dicht bij het station, vind ik wel prettig. Het uitzicht is vrij beroerd, tenminste dat gedeelte achter de kantoren.
En het is er vrij rustig.
gezellig he, onze buurt...quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:30 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Ik woon zelf in de julianastraat, helemaal achteraan bij de dijk (koophuis woningen)
erg leuk en gezellig/close straatje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |