PMquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:08 schreef ColdFeet het volgende:
Ben wel heel benieuwd waar je nu woont, omdat je zo lyrisch bent over je appartementIk woonde vlakbij het station, in een studentenhuis.
Nee in Den Haag eventueel wel. Hoewel mijn definitie van goedkoop nog niet goedkoop is in vergelijking met sociale woningbouw huren.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:48 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar hoezo, heb je een leuke goedkope woning in Delft in de aanbieding?
bedankt kwak, lief van jequote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:10 schreef kwakveense het volgende:
dikke knuffel voor BJ!
jij bent altijd zo positief, en blij en druk en alles tegelijk, en je bent ook nog eens enorm veel afgevallen. ik bewonder je echt hoor!! een baaldag kun je hebben, gaat vast wel weer over. lekker lief zijn voor jezelf.
Je bedoelt dat je het lelijk vindt toch?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:08 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind dat echt verschrikkelijk zitten, als het niet strak is!
Gek wief!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:14 schreef k_i_m het volgende:
Nee, ik vind het niet lekker zitten. Ik kan niet tegen dat geflubber
.
O dat klinkt wel interessantquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:13 schreef cinnamongirl het volgende:
Voor de jonge schrijverinnen hier:
[..]
Dank jequote:
Trouwen, als dát geen goede motivatie is! Welkom terug dan maar.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:11 schreef innepin het volgende:
HoiIk kom ook weer eens meepraten (twee jaar (!) geleden ook eventjes gedaan). Ik heb nog negen maanden om tien kilo af te vallen... vorige maand begonnen en geen moer opgeschoten, ik lijk alleen maar aan te kunnen komen. Hopeloos! Maar in juni ga ik trouwen en dan moet en zal ik slanker zijn dan nu
Oh dearquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:38 schreef k_i_m het volgende:
Oh noes! Ik moet deze hebben, voor bij mijn D&G zonnebril!.
[ afbeelding ]
Behalve de barbell flat bench press en de standing barbell curls die op m'n lijstje staan dan zeker?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:38 schreef SHE het volgende:
Met dumbells. Barbells zijn te zwaar en geven compactere spieren.
Vrouwen moeten altijd alle oefeningen uitvoeren met dumbells.
Voor bij je loeistrakke jeans??quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:38 schreef k_i_m het volgende:
Oh noes! Ik moet deze hebben, voor bij mijn D&G zonnebril!.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |