abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 november 2008 @ 00:33:31 #151
185261 Scaurus
Memento mori
pi_63019455
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:29 schreef Sport_Life het volgende:
Ja meester (of ga je niet het onderwijs in?)
Meester zou ik alleen in de rechten worden.
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
pi_63019476
3. Ben er klaar mee.

(Accountancy op Nyenrode, CMD op HRO, Kunstacademie St. Joost.)

Werk nu als zelfstandig fotograaf, gaat goed.
pi_63019513
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:32 schreef robbolo het volgende:
Communicatie: Echt een onzin studie imo.
Accountancy: Te droog.

Het was de bedoeling om Fysiotherapie dit jaar te doen, maar helaas niet ingeloot.
Bedrijfseconomie niet iets voor je dan? Is veeeeeeel minder saai dan accountancy (tenminste, na de propedeuse) en wat zinvoller dan communicatie..
  vrijdag 7 november 2008 @ 00:37:02 #154
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_63019518
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:34 schreef Toeps het volgende:

Accountancy op Nyenrode <-> Kunstacademie St. Joost

En dan dacht ik dat van Informatica naar Sociologie (via bedrijfskunde) apart was.
[KNE]-Mod
pi_63019600
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:36 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Bedrijfseconomie niet iets voor je dan? Is veeeeeeel minder saai dan accountancy (tenminste, na de propedeuse) en wat zinvoller dan communicatie..
Ben wel een beetje klaar met de "zaken" wereld. Wil toch meer met me handen doen, en me ook echt nuttig voelen
pi_63019647
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:37 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

En dan dacht ik dat van Informatica naar Sociologie (via bedrijfskunde) apart was.
Lolz.

Ik was wel goed in accountancy, maar mijn passie lag er absoluut niet. Die ligt bij media en communicatie en zo. CMD was gewoon kut qua organisatie, kunstacademie te pushy en vaag...

Dus mja.
pi_63437539
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:16 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Je kunt het proberen bij een HBO-instelling. Ik weet dat het bij veel hogescholen mogelijk is in de vorm van een soort minor. Voordeel is dat het je dan geen extra geld kost, behalve de studieboeken (je betaalt namelijk al collegegeld aan de uni). Weet alleen niet of ze externen aannemen.
Mag niet, 't moet universitair niveau zijn.

Anders ga ik wel Engels doen, dat haalt iedereen De minor Frans staat ook bekend als de zwaarste taalminor. Nou, dat kan ik beamen
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_63438105
Ik ben begonnen met Engelse Taal en Cultuur richting Amerikanistiek aan de RU, ik had wat minder literatuur verwacht:P Beetje dom mss aangezien dat vrij normaal is bij een taal en cultuur studie. En bij 2 lessen missen kon je je P meteen al niet halen, dus had ook wat minder strengheid verwacht, daarom ben ik dus ook gestopt.

Nu zit ik op de Fontys en doe MER, Vastgoed en Makelaardij. Op zich bevalt het wel, hoewel het niveau niet heel uitdagend is. Heb getwijfeld of ik nog over zal stappen naar Rechten aan de uni, in mijn hoop ooit een studie te vinden waar ik gruwelijk gemotiveerd voor ben. Maar na wat nadenken heb ik bedacht dat ik die studie waarschijnlijk niet ga vinden. Dus ik kijk iig dit jaar nog even aan, mss maak ik deze studie wel af
  zaterdag 22 november 2008 @ 22:55:17 #159
185261 Scaurus
Memento mori
pi_63439385
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 21:17 schreef Ewelina het volgende:
Anders ga ik wel Engels doen, dat haalt iedereen De minor Frans staat ook bekend als de zwaarste taalminor. Nou, dat kan ik beamen
Gaat 't nog lukken met je minor? Hopen dat je het haalt!
  zaterdag 22 november 2008 @ 23:00:46 #160
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_63439458
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:34 schreef Toeps het volgende:
3. Ben er klaar mee.

(Accountancy op Nyenrode, CMD op HRO, Kunstacademie St. Joost.)

Werk nu als zelfstandig fotograaf, gaat goed.
Accountancy op Nyenrode? Dat is dan zeker niet die opleiding van 16 maanden intern?

Dat waren namelijk drie richtingen, General Management, Financial Management en Marketing Management
Primum non nocere
pi_63439519
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 22:55 schreef Scaurus het volgende:

[..]

Gaat 't nog lukken met je minor? Hopen dat je het haalt!
Nee, 't was een kansloze poging Volgend jaar weer een kans.

Beetje zuur alleen, dan is alles afgerond dit jaar, incl. scriptie op die minor na. Ga komend semester verder met mijn bachelor geschiedenis. Die wil ik sowieso halen, ik wil ook een geschiedenis-master gaan doen.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_63440195
3 studies, 6 universiteiten, 3 landen. Het was de ervaring waard.
Trotse mensen verdwalen liever dan de weg te vragen
Winston Churchill
  zaterdag 22 november 2008 @ 23:59:03 #163
185261 Scaurus
Memento mori
pi_63440236
Zit je op MIT? Wat doet je daar eigenlijk? Hoe ben je binnen gekomen?
pi_63440736
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 23:59 schreef Scaurus het volgende:
Zit je op MIT? Wat doet je daar eigenlijk? Hoe ben je binnen gekomen?
Economics. Om daar een volledige undergraduate study te doen, is het niet waard. Ik heb een transfer destijds aangevraagd op aanraden van een professor toen ik in Engeland studeerde.

Om binnen te komen heb je iig 6 uit de 8 modules van het 1e jaar het cijfer, A nodig.
Daarna moet je ´opnieuw´ een Engelse test doen omdat engels niet je moedertaal is. (toefl)
Je moet een korte en een lange essay opsturen.

De korte gaat over de dingen in het leven die je interesse hebben, sport etc. Wat je doet en gedaan hebt in de afgelopen jaren.
De lange essay gaat over jou! Wat is je drive! Wat stimuleert je, en waar wil je terecht komen?

Daarna een lijstje van extra-curricular activities. Plus uitleg waarom je deze baantjes of stage plekken als winst zag voor je eigen ontwikkeling.

Plus nog 2 aanbevelingen van je professoren of als je volledige undergraduate studie wil doen van je leraren op de middelbare school. 1 aanbeveling van een leraar in de beta richting en 1 aanbeveling van een leraar op alfa afdeling.

Mocht alles goed gaan heb je nog een interview met of een EC of een professor, afhankelijk hoe lucky je bent.
Trotse mensen verdwalen liever dan de weg te vragen
Winston Churchill
  dinsdag 25 november 2008 @ 03:30:41 #165
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_63496954
Toen ik van de middelbare school kwam had ik geen idee wat ik voor studie wilde doen. Wiskunde en dingen met getallen waren mijn sterkste kant op de middelbare school. In mijn studie wilde ik me niet puur met wiskundige zaken bezig houden maar dit combineren met ontwerpen en creativiteit. Omdat je dit niet terugvindt in zoiets als econometrie heb ik voor de technische kant gekozen.
Ook heb ik bewust voor beroepsonderwijs gekozen omdat ik me niet bezig wilde houden met de wetenschap zelf maar met het toepassen van wetenschap. Verder vond ik afwisseling belangrijk. Omdat ik niet iedere dag hetzelfde wil doen maar ook zodat je er ook later nog alle kanten mee uit kunt.

A) HBO Werktuigbouwkunde
B) Wat ik al zei. Producten ontwerpen. Kijken of het technisch haalbaar is. En je verdiepen in de bijbehorende techniek.
C) Het ontwerpen was op mijn opleiding erg beperkt en zag er weinig uitdaging in.
Verder keek ik niet erg uit naar het productieproces, het fabrieken/industrie wereldje.

A) HBO Civiele Techniek
B) Meer unieke dingen bedenken. Grote projecten waar je je op kunt richten. Dichter bij de burger staan in plaats van ergens in een hoekje te zitten rekenen en onderzoeken. Dezelfde breedte als bij Werktuigbouwkunde. De propedeuse was gecombineerd met Bouwkunde. Dus als Civiele Techniek me niet zou bevallen of tè technisch was had ik nog altijd kunnen terugvallen op bouwkunde.
C) Heb het afgerond binnen 4 jaar en ben nu werkzaam in het vak. Het is de beste keuze geweest voor mij en heb er geen seconde meer over getwijfeld. Maar ik mis wel dat ik op mijn opleiding te weinig over management/financiën/rechten heb gehad. Dit is logisch omdat de opleiding maar 4 jaar duurt en vol zit met technische zaken die allemaal erg belangrijk en onmisbaar zijn. Dan blijft er weinig ruimte over voor wat anders.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ixnay op 25-11-2008 03:36:42 ]
pi_63497824
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 23:00 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Accountancy op Nyenrode? Dat is dan zeker niet die opleiding van 16 maanden intern?

Dat waren namelijk drie richtingen, General Management, Financial Management en Marketing Management
Nee het was niet intern. De opleiding was speciaal vormgegeven samen met de Belastingdienst (mijn werkgever destijds). Het was een speciaal programma met de beste docenten enz., voor de 28 "uitverkorenen" die geselecteerd waren voor dit traject. De Belastingdienst heeft ernstig RA-tekort, dus ze dachten, kom laten we ze zelf opleiden. Ik geloof dat er van mijn groep van 28 nu nog minder dan 8 werken...
pi_63522859
Mijn probeersels;

Na VMBO-Kader te hebben gehaald ben ik MBO-ICT niv. 4 gaan studeren.. Dit beviel mij echt helemaal niet, je leerde er helemaal niks en het niveau was zwaar laag, in 1 jaar mijn MBO ICT niv2 diploma gehaald en gestopt (met tegenzin van de leraren) ik wou de Havo gaan afmaken, wegens "beleid" enzo eerst VMBO-T op de Vavo gedaan en toen na 1 jaar Havo op de Vavo mijn diploma gehaald en nu zit ik op Hoger Hotelmanagement in Eindhoven wat wel leuk is, maar de methodes kloppen niet.. En aangezien het een privéschool is (te laat met inschrijven bij andere scholen enzo) lijkt het net alsof je je diploma koopt.. Het gaat niet om je prestatie maar om je geslijm.. Echt verschrikkelijk.

Switchen ga ik zeker, maar naar wat?! Tja nog 'n half jaar om over te denken I guess, eerst m'n P halen, als ik het uithou
When you have a lifestyle to maintain, health is a secondary consideration.
pi_63525534
Echt superveel geschiedenis studenten hier in dit topic.

A. Begonnen met Geschiedenis
B. Ik verwachtte om de journalistiek in te gaan. Ik was notabene uitgeloot voor hogeschool journalistiek in Utrecht en toen ging ik maar de wetenschap in . Eerlijk gezegd, ik voelde me niet gelijk op mn plek. Niet omdat iedereen geitenwollensokken vegetariers waren. Maar ik vond uitgaan, lekker eten, kleding, make-up en roddelnieuws ook wel leuk. En ik vond mijn medestudenten wel suf wat dat betreft. Ook een jaartje tussenuit geweest met werken en even gestopt vanwege studiedip. Maar uiteindelijk heeft de passie overwonnen, ik pikte het weer op en hield weer van mn studie.
C. Bezig met de afronding. Omdat ik mezelf waarschijnlijk niet links genoeg vind, volg ik nu een studie sociologie.

Als ik nu nog geen hippie ben, weet ik het ook niet meer.
pi_63558621
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:22 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Hoe denk jij trouwens aan het werk te gaan straks, met als achtergrond geschiedenis? (vriend van me is economie er maar naast gaan doen, voor de zekerheid )
Alsof je opgeleid wordt voor een vak. Met geschiedenis kan je prima overal aan de bak, een opleiding bepaalt niet waar je kunt werken. Er werken toch ook zat natuurkundigen (sterker nog, ze willen liever natuurkundigen dan economen) in de bancaire sector.
  donderdag 27 november 2008 @ 13:35:12 #170
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_63564202
tvp
pi_63564582
quote:
Op donderdag 27 november 2008 10:05 schreef ChRoNiC het volgende:

[..]

Alsof je opgeleid wordt voor een vak. Met geschiedenis kan je prima overal aan de bak, een opleiding bepaalt niet waar je kunt werken. Er werken toch ook zat natuurkundigen (sterker nog, ze willen liever natuurkundigen dan economen) in de bancaire sector.
Plus dat je Bachelorfase in principe heel anders is dan de Master. Heb als Bachelor ook Geschiedenis, maar mijn Master is een hele andere richting
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_63645242
1e opleiding was HBO bouwtechnische bedrijfskunde.
Had meer gedacht dat er economische vakken gegeven werden tijden de opleiding. Er er waren meer studenten die dit dachten. Daarna meteen mee gestopt na 2 maanden les.
Nu bezig met me 2e studie bedrijfseconomie.
pi_63667457
Scandinavische talen en cultuur --> master afgerond
Roemeense taal en cultuur --> bachelor afgerond
Maatschappelijk werk en dienstverlening --> propedeuse afgerond
Filosofie --> twee maanden gedaan
Mai am un singur dor. În liniştea serii să mă lăsaţi să mor
pi_63672593
in welke volgorde?
Ja doei.
pi_63676858
van HAVO 3 naar MAVO 4 gegaan, Mijn moeder heeft nog voor mij gepleit, maar die 3 tekorten op frans (wat ik het volgende jaar met C&M niet zou hebben) maakten samen met 1 tekort op Duits 4 tekorten, en dat is teveel, regels zijn regels. Eigenlijk was ik wel blij, want ik werd op school gepest, en wilde er zo snel mogelijk mee klaar zijn.

Enige mogelijkheid is dan MBO, op het ROC hier in de buurt kon ik geen opleiding vinden die me trok, maar het minst erg was SPW, dacht ik. Met drie maanden ben ik gekapt, veel te veel vrouwen, en ik geloof dat de lesuitval wel 50% was.

Datzelfde jaar wat later toch maar HAVO 4 ingestapt, maar dit was het eerste jaar Tweede Fase (met die profielen dus) en behalve tussenuren, kreeg je nu dus ook 'zelfstudieuren' dit betekende dus ook geen hulp van leraren bij ons, maar ja, als je het niet begrijpt kan je niet studeren, en als het huiswerk af is (of, 'dat doe ik wel thuis') ga je maar met vrienden naar een park, in de stad hangen, of in mijn geval bij een winkel waar Warhammer en Magic gespeelt werden.

Datzelfde jaar ontheffing van de leerplicht aangevraagd door mijn moeder, omdat ze niet een derde keer boeken kon betalen. Ik ben gaan werken de rest van dat jaar, mijn moeder fl: 1000,-- (terug)betaald en goed nagedacht wat ik dan wel wilde. Dat werd cameraman(vrouw). Op MBO niveau heb je dan nog niet zoveel keuze, maar uiteindelijk voor Fotonica in Ede gegaan. Bijna het jaar afgemaakt!

Ik wilde geld hebben en gewaardeert worden, dus ik ben weer gaan werken, in de hoop een studie te krijgen van een werkgever. Ben bijna 8 jaar uitzendkracht geweest, bijna nooit zonder werk gezeten, maar wel zonder toekomstperspectief. Ben dit jaar (okt 2008) begonnen met HBO Toegepaste Psychologie bij het NTI. Ik heb mijn 21+ toets gehaald en krijg StudieFinanciering in verband met een test 'Open Bestel'. Zonder dat had ik geen keuze gehad dan te moeten blijven werken, want mijn partner kan niet alleen alle lasten van het huis dragen.
And the druids turn to stone...
pi_63692074
quote:
Op maandag 1 december 2008 17:06 schreef motorbloempje het volgende:
in welke volgorde?
1. MWD (had alleen HAVO, dus ik moest een propedeuse hebben om naar de universiteit te kunnen)
2. Filosofie (altijd in geinteresseerd geweest, maar dat bleek niet genoeg om het ook daadwerkelijk te gaan studeren)
3. Scandinavische talen en Roemeens (heb ik tegelijkertijd gedaan)
Mai am un singur dor. În liniştea serii să mă lăsaţi să mor
pi_63694951
MBO Dans, hield het maar liefst 1 week vol!
MTRO, een half jaar volgehouden.
Toch maar 2 jaartjes HAVO. Geslaagd, dus dat is wel fijn.
Daarna Hogere Europese Beroepen Opleiding in Maastricht. Dat was ook weer een half jaartje in de schoolbanken. Heb ook al 12 bijbaantjes gehad, blijf ook daarin maar switchen.

En nu?

Werkelijk waar geen idee!

Ik kan snel typen, heb profiel C&M gedaan, ben 21 (dus uni kan), en ik ben vooral goed in dingen uit m'n hoofd leren. Lastig man die studiekeuze. Tips zijn welkom.
pi_63698115
Met zo'n kerkhof aan mislukkingen kan je jezelf afvragen of je wel in de wieg gelegd bent voor een universitaire studie.
pi_63713581
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 13:52 schreef denise87 het volgende:
MBO Dans, hield het maar liefst 1 week vol!
MTRO, een half jaar volgehouden.
Toch maar 2 jaartjes HAVO. Geslaagd, dus dat is wel fijn.
Daarna Hogere Europese Beroepen Opleiding in Maastricht. Dat was ook weer een half jaartje in de schoolbanken. Heb ook al 12 bijbaantjes gehad, blijf ook daarin maar switchen.

En nu?

Werkelijk waar geen idee!

Ik kan snel typen, heb profiel C&M gedaan, ben 21 (dus uni kan), en ik ben vooral goed in dingen uit m'n hoofd leren. Lastig man die studiekeuze. Tips zijn welkom.
Ben het eens met die kerel hierboven.

Sowieso is het nogal naief om te denken dat je met een 21+ toets zo de uni in kan stappen. Dingen goed uit je hoofd kunnen leren is natuurlijk mooi meegenomen, maar belangrijker is verbanden kunnen zien. Ook een typsnelheid is nou niet echt relevant voor een studie, of een baan.

Beetje rare combinatie ook, van dans opleiding naar toerisme en dan weer wat met talen/economie, echt 3 totaal verschillende dingen. Zou adviseren om zoiets als MER of CE te gaan doen op HBO, is vrij breed en makkelijk te doen. Mocht dat allemaal makkelijk gaan kun je met een propedeuse diploma altijd nog naar de uni, maar dan kun je wel terugvallen op het HBO. En met MER of CE kun je een dansschool beginnen, toerisme in (financieel of commercieel), etc. Maargoed ook daar kom je saaie vakken tegen, zoals op elke opleiding.

[ Bericht 29% gewijzigd door Sport_Life op 02-12-2008 23:57:45 ]
pi_63714270
als je 'snel typen' en 'dingen uit je hoofd leren' Ls kwaliteiten ziet zou ik de uni-keus sowieso heroverwegen....

de eerste is echt een kul-argument en dingen uit je hoofd kunnen leren gaat je niet redden op WO niveau... iets met inzicht enzo
Ja doei.
pi_63714305
mja rechten enzo.. wordt weleens gezegd geloof ik
pi_63714351
een deel misschien, het wordt niet voor niets gezegd.. maar een advocaat zonder inzicht ja, nee, dan voer ik mn eigen verdediging wel
Ja doei.
pi_63714389
Bij sommige advocaten betwijfel ik idd of ze wel inzicht hebben.. met name strafrechtadvocaten Doel op advocaten van criminelen, enige inzicht dat ze hebben is (zwart) geld verdienen
  woensdag 3 december 2008 @ 00:23:07 #184
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63714448
Erg leuk topic Tvp voor wanneer ik zin heb hier een langer verhaal te plaatsen.
Huilen dan.
pi_63718977
quote:
Op woensdag 3 december 2008 00:19 schreef Sport_Life het volgende:
Bij sommige advocaten betwijfel ik idd of ze wel inzicht hebben.. met name strafrechtadvocaten Doel op advocaten van criminelen, enige inzicht dat ze hebben is (zwart) geld verdienen
Ik denk dat je hier compleet de plank mis slaat maar goed. Eigenlijk is dat een andere discussie.

Hou je even in je hoofd dat een advocaat voor een client werkt en zich dus in zijn positie inleeft? Of dat nou zijn persoonlijke mening is of niet, het is zijn werk. Over inzicht gesproken .
  woensdag 3 december 2008 @ 12:28:23 #186
52853 L.Mo
Hey! Viespeuk!
pi_63722609
Leuk om te lezen dat ik niet de enige ben die niet kan kiezen

A) Sept 2003 - Technische Informatica, HvA
B) Ik kon wel goed overweg met computers, en embedded systems vond ik wel interessant. Min of meer ingerold omdat ik niet echt wist wat ik wou, dus doen heb ik maar gedaan waar ik goed in was.
C) Tijdens het eerste jaar merkte ik dat ik niet veel tijd kwijt was voor de studie (opzich goed natuurlijk) maar ik leerde er niet zoveel nieuws bij. Dus toen wel verder gezocht naar andere studies, maar om te voorkomen dat ik veel zou schakelen tussen studies heb ik besloten om in iedergeval deze studie af te maken. Daarna wel mn draai gevonden en was het wel gezellig, en ben ik daar afgestudeerd.

A) Sept 2007 - Bioinformatica TUDelft
B) Leek me interessant en uitdagend
C) Na 1 week gestopt Te moeilijk.

A) Sept 2007 - Human Computer Interaction, UvA
B) Ik dacht dat het wat simpeler zou zijn, maar het bleek wel erg saai te zijn.
C) Veel statistieken en xml typen... Na twee weken overgestapt naar AI.

A) Okt/Nov 2007 - Artificial Intelligence, UvA
B) Was iets dat ik altijd wel interessant vond, dus dat ook geprobeerd.
C) Wel veel geleerd, maar in het begin al teveel lessen gemist om én de lessen te volgen én in te halen wat ik gemist had; de cijferlijst bleef onder de 5 steken

En nu werk ik full time. Opzich bevalt het wel (geld verdienen!), maar ik zou nog wel een andere studie willen doen. Want de hele dag code typen zie ik ook niet meer zo zitten...
Tot zover het nieuws
  woensdag 3 december 2008 @ 14:52:11 #187
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_63726000
quote:
Op woensdag 3 december 2008 12:28 schreef L.Mo het volgende:
Leuk om te lezen dat ik niet de enige ben die niet kan kiezen

A) Sept 2003 - Technische Informatica, HvA
B) Ik kon wel goed overweg met computers, en embedded systems vond ik wel interessant. Min of meer ingerold omdat ik niet echt wist wat ik wou, dus doen heb ik maar gedaan waar ik goed in was.
C) Tijdens het eerste jaar merkte ik dat ik niet veel tijd kwijt was voor de studie (opzich goed natuurlijk) maar ik leerde er niet zoveel nieuws bij. Dus toen wel verder gezocht naar andere studies, maar om te voorkomen dat ik veel zou schakelen tussen studies heb ik besloten om in iedergeval deze studie af te maken. Daarna wel mn draai gevonden en was het wel gezellig, en ben ik daar afgestudeerd.

A) Sept 2007 - Bioinformatica TUDelft
B) Leek me interessant en uitdagend
C) Na 1 week gestopt Te moeilijk.

A) Sept 2007 - Human Computer Interaction, UvA
B) Ik dacht dat het wat simpeler zou zijn, maar het bleek wel erg saai te zijn.
C) Veel statistieken en xml typen... Na twee weken overgestapt naar AI.

A) Okt/Nov 2007 - Artificial Intelligence, UvA
B) Was iets dat ik altijd wel interessant vond, dus dat ook geprobeerd.
C) Wel veel geleerd, maar in het begin al teveel lessen gemist om én de lessen te volgen én in te halen wat ik gemist had; de cijferlijst bleef onder de 5 steken

En nu werk ik full time. Opzich bevalt het wel (geld verdienen!), maar ik zou nog wel een andere studie willen doen. Want de hele dag code typen zie ik ook niet meer zo zitten...
Je hebt wel een mooi diploma dus het is meer een luxeprobleem.
pi_63739128
quote:
Op woensdag 3 december 2008 10:16 schreef ChRoNiC het volgende:

[..]

Ik denk dat je hier compleet de plank mis slaat maar goed. Eigenlijk is dat een andere discussie.

Hou je even in je hoofd dat een advocaat voor een client werkt en zich dus in zijn positie inleeft? Of dat nou zijn persoonlijke mening is of niet, het is zijn werk. Over inzicht gesproken .
idd laten we die discussie maar niet gaan voeren .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')