Diaan; jeetje wat een schrik! Dat zal wel een heftige dag geweest zijn.
Heel veel sterkte

, ik hoop dat het snel beter met je broer gaat.
Owlet; wat heerlijk dat je verlof hebt, geniet ervan!
Igraine; wat fijn dat je echo helemaal goed was

Ik hoop dat je laatste week snel gaat en je dan heerlijk uit kunt rusten tijdens je verdiende verlof.
Ik kom net weer uit het ziekenhuis, waar ik 3 uur heb gezeten. Ik kreeg teveel pijn, dus heb eerder gebeld. Maar de urologie is niet aanwezig tot morgenochtend (logisch, niet elke afdeling draait 24/7).
De gynaecoloog heeft inwendig gekeken of het bloedverlies niet ook nog eens ergens anders vandaan komt dan bij het plassen en de nier.
De eendebek was even flink doorbijten, omdat de operatie pas een paar dagen geleden geweest is doet alles nog zoveel pijn. Ook urine is bekeken, niks bijzonders te zien. Ze wilde andere ontstekingen uitsluiten, ook al zou die er haast niet kunnen zijn, omdat ik nog een antibioticakuur heb vanwege de operatie.
De baby dobberde nog goed, maar ja... het is leuk dat het, voor zover te zien, goed gaat met de baby, maar wat als het met mij steeds slechter gaat.

Ik ben even aardig gesloopt. Ik zat ook nog eens tussen allemaal mensen in de wachtruimte met dramatische verhalen die ook alles wilde horen, terwijl ik daar totaal geen behoefte aan had omdat ik zelf zo rustig mogelijk probeerde te blijven. En iedereen bedoelt het goed en lief, maar je krijgt dan ongevraagd de ongezouten mening ("oh jeetje, zal het allemaal nog wel goed gaan dan?" "en wat nu als je weer geopereerd moet worden?") en dus werd ik zelf alleen maar nerveuzer over de situatie, die ik ervoor nog best onder controle had. Ik zat er alleen, dus dan valt er even niks te relativeren, omdat er niemand met je mee is.
Hopelijk kan ik nog wat slapen vannacht. T'is maar weer afwachten wat ze morgen zeggen. Ik probeer wel weer gewoon positief te denken.