abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 oktober 2008 @ 18:54:18 #251
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62153786
Jemig Diaan! Wat schrikken zeg! 32!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 5 oktober 2008 @ 18:58:23 #252
147316 crew  DJMO
#trut
pi_62153866
doe jij rustig aan diaan??? beterschap voor je broertje en sterkte voor hem, jou en iedereen om je heen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zondag 5 oktober 2008 @ 19:00:27 #253
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_62153916
Allemensen! Wat een schrik.....

Veel beterschap voor je broer Diaan, en voor jou ook veel sterkte.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Jubileum moderator zondag 5 oktober 2008 @ 19:05:30 #254
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_62154024
Jeutje 32! Sterkte Diaan en hou je taai.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_62154110
Diaan!
jeetje, wat een eng nieuws zeg. Sterkte !
  zondag 5 oktober 2008 @ 19:10:04 #256
24188 Belana
kloon van belana
pi_62154119
jeetje Diaan, dat is echt heel erg schrikken! sterkte voor jullie!
stormy waters...
sailin'
pi_62155475
Jeetje Diaan, zoiets verwacht je echt niet bij iemand die zo jong is Sterkte meis
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:15:50 #258
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_62155706
Vicky, wat fijn dat het bloeden is gestopt en nu op 14 oktober een mooie echo.

Mamamia van harte gefeliciteerd en welkom.

Miffy, spannend ik hoop voor jullie dat het echt snel gaat beginnen!!

Bedankt voor alle lieve reacties het is inderdaad echt schrikken, zo jong. Maar het is wel iets wat in de familie zit en dat icm roken... het was niet een kwestie van of, maar eerder wanneer. Vandaag dus. 4 op de 10 mensen overlijden aan dit soort verstopping, hij is er gelukkig op tijd bij. Hoe nu verder volgt de komende week. Ik ga zo lekker op de bank liggen, bijkomen van deze rare dag en morgen maar weer werken.
Make love, not war ☮
pi_62155910
Jeu Diaan, schrikken zeg! Sterkte er mee
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:41:21 #260
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_62156406
Jeetje Diaan, wat een schrik
Gelukkig waren ze er op tijd bij. Kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent.
.... met gevoel voor drama....
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:43:18 #261
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_62156466
Diaan, sterkte de komende periode, verwen hem maar goed!

Over verstopte neuzen, via de apotheek heb ik een neusspray gehad die je wel mag gebruiken tijdens de zwangerschap. Ik had het ook wel echt nodig ivm een ingetrokken trommelvlies wat ik niet wilde laten doorzetten naar een oorontsteking. Gelukkig werkte het goed, nu heb ik nergens meer last van!
woensdag alweer 20 weken, we hebben dan ook de belangrijke echo!
pi_62156595
Ik heb verlof
Eigenlijk zou ik komende week nog twee avonden lessen moeten volgen maar mijn gevoel zegt dat dat niet slim is. Het begint nu ineens toch vermoeiend te worden, mijn buik schiet vooruit en het is gewoon tijd om thuis te cocoonen
Heerlijk, misschien ga ik het bed ook gewoon maar binnenkort omhoog zetten, waarom wachten met het makkelijk in- en uitstappen tot de 37 weken als we nu ook al een paar kratten kunnen halen!
  zondag 5 oktober 2008 @ 21:04:29 #263
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_62157110
Jemig Diaan, sterkte hoor voor je broer en natuurlijk ook voor jou
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_62157138
Diaan, wat schrikken zeg! Gelukkig zijn ze er op tijd bij, sterkte!

Owlet, heerlijk geniet ervan!
Fake it till you make it...
  zondag 5 oktober 2008 @ 21:05:44 #265
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_62157158
Jemig Diaan, sterkte hoor voor je broer en natuurlijk ook voor jou

Owlet, lekker hoor dat je nu verlof hebt! Geniet ervan...

Hier is druk bezig geweest met het kamertje, alles (behalve de radiator) staat nu 1x in de verf, helaas zullen de kozijnen totaal 3x moeten, want de ondergrond is erg slecht....
Volgende week maar weer verder...
pi_62157895
Diaan heftig zeg! Sterkte!

Waarom mag je geen gewone neusspray? Heb ik dus wel gebruikt zo'n 2/3 weken geleden.
  zondag 5 oktober 2008 @ 21:32:55 #267
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_62158051
Diaan, Peace en Twan.. sterkte zeg!
Jemig wat een schrik voor jullie..

Wat leuk om te horen dat jullie zo bezig zijn met het kamertje Marie..
Het blijft een apart iets je zo te zien posten.. Gewoon nog maar 1,5 maand wachten voor jullie..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_62158192
Sterkte Diaan,

Ik moet nog 1 weekje werken en dan heb ik verlof. Ik ben er ook wel aan toe, ik merk nu dat een drukke baan en dan ook nog een studie ernaast best pittig is (en ook nog klussen). Ik heb volgens de VK een beginnende BI en na zo'n drukke dag loop ik als een bejaarde door het huis. School loopt wel door tot ik ga bevallen overigens, ik mag zo goed als niks missen wil ik dit jaar nog wel af kunnen studeren.

De echo vorige week was trouwens goed, de groei was helemaal goed en ze lag toen niet meer in stuit. Nu kan ze nog draaien natuurlijk en volgens mij doet ze dat ook regelmatig. Want ik voel veel gedraai en gewiebel in m'n buik. Veel meer dan schoppen. Oh en nog iets waar ik van de week aan dacht, dit kindje heeft nog nooit de hik gehad, tenminste niet dat ik gemerkt heb. Bij mijn vorige zwangerschap was het regelmatig prijs wat dat betreft.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  zondag 5 oktober 2008 @ 21:44:19 #269
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_62158395
Sterkte Igraine met die BI, klinkt niet zo fijn

Lief Rijstebuiltje, dat je dat zo zegt...
  zondag 5 oktober 2008 @ 21:51:05 #270
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_62158645
Diaan tjee wat erg van je broer, maar wat goed dat ze er op tijd bij zijn.

ik lees net het berichtje van ??? ja naam kwijt het begint alweer ... maar het ging om een goede echo en dat is altijd geweldig nieuws.

Vicky wij krijgen ook een echo op 24 oktober, dus ik duim dan ff voor ons allebei dat alles goed is.

Raissa hier ook beide keren zonder prednison oid door de zwangerschap heen gekomen, ben er zelf ook niet dol op en de mld-arts en internist ook niet maar inderdaad echt alleen als de nood op zijn hoogst is. Bij eerste zwangerschap was ik net van de prednison af toen ik aantelde daar heb ik dus wel lang profijt van gehad. Hopen dat het nu ook weer redelijk goed gaat. Al zijn ze niet zo positief omdat ik nu 90% kans heb dat die jeuk terug komt, en dan helpt alleen prednison , naja we zien het wel, ga ik me nu nog niet druk om maken.

Vriendin van me is inmiddels 40 weken zwanger en ben zo benieuwd wanneer ze aan de gang gaat liep vorige keer tot aan de 42 weken en werd toen ingeleid, hoop dat ze nu spontaan aan de gang gaat, kan ze lekker thuis blijven want dat wil ze zo graag.

Miffy oooh klinkt spannend, mocht het nodig zijn succes!!
Mama van Isa en Ties
pi_62160262
Miffy al lang stil! Ik hoop dat je bezig bent...

Ik ga naar bed.. ik ben helemaal kapot. Slaap lekker!
  zondag 5 oktober 2008 @ 23:30:03 #272
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_62162152
Oooh Diaan, wat erg... sterkte voor jullie allemaal en probeer je rustig te houden, he?
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_62163492
Diaan; jeetje wat een schrik! Dat zal wel een heftige dag geweest zijn.
Heel veel sterkte , ik hoop dat het snel beter met je broer gaat.

Owlet; wat heerlijk dat je verlof hebt, geniet ervan!

Igraine; wat fijn dat je echo helemaal goed was Ik hoop dat je laatste week snel gaat en je dan heerlijk uit kunt rusten tijdens je verdiende verlof.

Ik kom net weer uit het ziekenhuis, waar ik 3 uur heb gezeten. Ik kreeg teveel pijn, dus heb eerder gebeld. Maar de urologie is niet aanwezig tot morgenochtend (logisch, niet elke afdeling draait 24/7).
De gynaecoloog heeft inwendig gekeken of het bloedverlies niet ook nog eens ergens anders vandaan komt dan bij het plassen en de nier.
De eendebek was even flink doorbijten, omdat de operatie pas een paar dagen geleden geweest is doet alles nog zoveel pijn. Ook urine is bekeken, niks bijzonders te zien. Ze wilde andere ontstekingen uitsluiten, ook al zou die er haast niet kunnen zijn, omdat ik nog een antibioticakuur heb vanwege de operatie.
De baby dobberde nog goed, maar ja... het is leuk dat het, voor zover te zien, goed gaat met de baby, maar wat als het met mij steeds slechter gaat. Ik ben even aardig gesloopt. Ik zat ook nog eens tussen allemaal mensen in de wachtruimte met dramatische verhalen die ook alles wilde horen, terwijl ik daar totaal geen behoefte aan had omdat ik zelf zo rustig mogelijk probeerde te blijven. En iedereen bedoelt het goed en lief, maar je krijgt dan ongevraagd de ongezouten mening ("oh jeetje, zal het allemaal nog wel goed gaan dan?" "en wat nu als je weer geopereerd moet worden?") en dus werd ik zelf alleen maar nerveuzer over de situatie, die ik ervoor nog best onder controle had. Ik zat er alleen, dus dan valt er even niks te relativeren, omdat er niemand met je mee is.
Hopelijk kan ik nog wat slapen vannacht. T'is maar weer afwachten wat ze morgen zeggen. Ik probeer wel weer gewoon positief te denken.
pi_62164603
Carmella, wat vervelend dat je al weer naar het ziekenhuis bent moeten gaan.
Doe rustig aan en inderdaad positief denken, het komt goed!

Diaan, wat een naar nieuws van je broer. Hoe is het nu met hem?

Miffy, hoe ben je de nacht door gekomen??
  maandag 6 oktober 2008 @ 08:11:47 #275
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_62164643
Jee Carmella, wat vervelend dat je nu wéér naar het ziekenhuis moest... Heb je nu nog wel wat kunnen slapen? En verder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')