Goed zo!quote:
Peter R. de Vriesquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:09 schreef TitaToven het volgende:
BereNDD is offline.
Om het spel levend te houden post ik maar nieuwe ogen, normaal is het dus de bedoeling dat degene die het als eerste raad nieuwe ogen plaatst. Maja
[ afbeelding ]
Goedzoquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:14 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Peter R. de Vries
plaatje komt eraan
[ afbeelding ]
Bij dezequote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:20 schreef TitaToven het volgende:
[..]
Goedzo![]()
Ik wacht met spanning op jouw bijdrage
Te laatquote:
Duurt te lang, dus ik heb een plaatje gepostquote:
I know, daarom deed ik het juist.. Want om dat het voor de hand liggend is zal je er niet zo snel aandenken.. Maar dat heb ik verkeerd gedachtquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:31 schreef Viking84 het volgende:
Leuk spelletje. Jorans ogen posten na die van Peter R. de Vries is wel érg voor de hand liggend hè
.
Ben benieuwd of jullie deze weten:
[ afbeelding ]
Dit zegt me niks.. Het is een man, of niet?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:31 schreef Viking84 het volgende:
Leuk spelletje. Jorans ogen posten na die van Peter R. de Vries is wel érg voor de hand liggend hè
.
[ afbeelding ]
Ja. Een Amerikaanquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:33 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dit zegt me niks.. Het is een man, of niet?
Iets zegt mij dat ik deze man helemaal niet ken..,quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:31 schreef Viking84 het volgende:
.
[ afbeelding ]
Maar buitenlanders zijn te moeilijkquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:36 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Nu moet jij een plaatje posten.
Ja maar het hoeft ook niet makkelijk te zijn! Anders is er geen lol meer aanquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:37 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Maar buitenlanders zijn te moeilijk
Wat een trieste jongenmeisje ben jijquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Duurt te lang, dus ik heb een plaatje gepost. Ga daar maar mee verder.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:40 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Wat een trieste jongen ben jij
Je moet een foto zoeken, knippen plakken, opslaan en uploaden!
En dat moet binnen 3 minuten?Je bent gewoon te kinderachtig om even te wachten. Wat een ongeduld zeg.
Jij ben van het soort type dat ook altijd voordringt bij de kassa
n00b! Kijk eens boven HAAR plaatjequote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:40 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Wat een trieste jongen ben jij
Je moet een foto zoeken, knippen plakken, opslaan en uploaden!
En dat moet binnen 3 minuten?Je bent gewoon te kinderachtig om even te wachten. Wat een ongeduld zeg.
Jij ben van het soort type dat ook altijd voordringt bij de kassa
Snel snel snel, anders duurt het Viking te lang en plaatst ze zelf een foto!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:49 schreef Ifigineia het volgende:
moment
Uit ervaring weet ik dat een puntentelling teveel administratieve rompslomp is, maar ga je gang als je het wilt proberenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:44 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Gaan we ook een puntentelling bijhouden trouwens?.
quote:
Jaaa!quote:
Nee puntentelling is niet hipquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:54 schreef TitaToven het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik dat een puntentelling teveel administratieve rompslomp is, maar ga je gang als je het wilt proberen
Ik heb al één, maar nu moet ie onlinequote:
Ja ik post er wel 1 hoor want het duurt zo langquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:58 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik heb al één, maar nu moet ie online
even vriend vragen
moment geduld aub
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oeps sowwyquote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:10 schreef Vlindur het volgende:
Het is frodo helemaal niet!
* Vlindur geeft een hint: nr 46
Dan eerst die van Vlindur raden en dan pas die van mij!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:10 schreef Vlindur het volgende:
Het is frodo helemaal niet!
* Vlindur geeft een hint: nr 46
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:18 schreef gelestipjes het volgende:
Valentino Rossi of zo?
Nou, ik vond hem op die foto toch wat moeilijk te herkennen, zo heel erg ben ik ook niet thuis in die sportquote:
Daar kan je mooi je staart voor gebruiken zoals in je UIquote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:33 schreef Red_Cat het volgende:
ja goed!dan mag nu Ifigineia
Ik ben ff weg! Moet nodig de boel opruimen
helaas...quote:
quote:
nope althans niet dat ik weetquote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:46 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Die zangeres die duet had gezongen met marco borsato?
Roger Federer! ?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:11 schreef TitaToven het volgende:
Dan geef ik het op, ik weet helemaal niets van sport
Ik ook nietquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:11 schreef TitaToven het volgende:
Dan geef ik het op, ik weet helemaal niets van sport
Damnquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:14 schreef gelestipjes het volgende:
Nee, die niet. Uh, nog een hint: Spanje
* TitaToven is een tikje telaatquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:16 schreef TitaToven het volgende:
* TitaToven Googeld - Tennis Spanje Mannen - bij afbeeldingen
Monobrauw aan de beurtquote:
Sorry Titaquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:21 schreef TitaToven het volgende:
* TitaToven Start Windows Vergrootglas op
alweer te laat blijkbaar![]()
Jij schobbejak!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:36 schreef Bertje.Monobrauw het volgende:
Nee, van bijna was een grapje want stiekem weet ik ook helemaal niet wie bram is.
Hij heeft bruine ogenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:41 schreef TitaToven het volgende:
Voor straf moet je een goede hint geven want ik heb werkelijk geen idee
Bob Marleyquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:46 schreef Bertje.Monobrauw het volgende:
hihi
nou geef ik wel een heeeeel makkelijke hint:
reggae
Typo !! Lollerskate!!!!!11!!!_einz!1~2!3quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:48 schreef TitaToven het volgende:
Bob Dylan?
Meer Ressae artiesten ken ik niet
aitaitait kkveelrespect voor jouquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:48 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Bob Marley
Denk het eerlijk gezegd niet
omg dat had ik niet verwachtquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:49 schreef Bertje.Monobrauw het volgende:
[..]
aitaitait kkveelrespect voor jou
[ afbeelding ]
hihihiih
kusje
volgende!
Goed, en ow ik zit te slapen danquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:59 schreef Viking84 het volgende:
george clooney en die is al geweest.
Ja raadt het dan ook niet!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:00 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit op t werk dus kan geen plaatjes posten nu.
Kom maar op met een nieuwe foto danquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:22 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Werd tijd dat er weer iemand kwam
Zit me al weet ik veel hoelang te vervelen namelijk
Nu nog mensen die die foto raden en we kunnen weer verderquote:
Geef eens een hint?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:10 schreef Bertje.Monobrauw het volgende:
ej hallo, wat flik jij me nou.
eerst die van mij raden
Och ja, Piet Paulusma.quote:
Brad Pitt? Denk 't niet, maar je weet maar nooitquote:
Hermelientje.. Echte naam kan ik even niet op komenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:41 schreef Viking84 het volgende:
Ja tis BP (ff gegoogled en ben dat plaatje tegen gekomen).
[ afbeelding ]
Nee johquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:00 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Hermelientje.. Echte naam kan ik even niet op komen
Ohja Emma Watson!
Und ich bin wieder dar![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee joh. Die heeft bruine ogen
. Dit is een al wat oudere, gevierde actrice
.
Jij huilt wel vaakquote:
Ik ben een emoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geef eens een hintquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:41 schreef Viking84 het volgende:
Ja tis BP (ff gegoogled en ben dat plaatje tegen gekomen).
[ afbeelding ]
James Dean? (ik noem nu gewoon maar een naam die ik ooit eens gehoord heb hoorquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:04 schreef Maizena het volgende:
Hij is helemaal niet "Brown".....zong en speelde wel gitaar in een beroemde band...
Speelt ze in As the world turns? (don't worry, mijn moeder kijkt het wel eens als ik bij hun op bezoek ben. Kijk het niet zelfquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 01:57 schreef Maizena het volgende:
[..]
Vrolijke amerikaanse soap-ster...ken haar maar kom niet op de naam...truste![]()
Het is idd Angelina Jolie. Wist niet dat die al geweest was. Sorryquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:58 schreef Vlindur het volgende:
Angelina Jolie is al geweest. Maar ik dacht het ook idd.
Mooi, nu nog nieuwe ogenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
* Yashaaaaa heeft topic nog eens nagescrolled.
Angelina is nog niet geweest, want toen was het georgina
Doet het niet..quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:30 schreef TitaToven het volgende:
Volgens mij vrij makkelijk, maar dan is het spel weer op gang
[ afbeelding ]
Ik hoef geen naam, alleen een omschrijving van wie zij is
FOK! forum bannert!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:30 schreef TitaToven het volgende:
Volgens mij vrij makkelijk, maar dan is het spel weer op gang
[ afbeelding ]
Ik hoef geen naam, alleen een omschrijving van wie zij is
Goed zoquote:
Ik zou het niet wetenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:33 schreef MuRKie het volgende:
Is dat die resident evil biatch btw? Mila youkoloekvich?
uhuh, kan ik meteen mijn ogen postenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:35 schreef TitaToven het volgende:
[..]
Goed zomakkelijk he
[..]
Ik zou het niet weten
Katja Schuurmanquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:49 schreef MuRKie het volgende:
[ afbeelding ]
En nu heb ik ff lunchpauze dus ben er over ong. 15 minuten weer om de antwoorden te checken
ja ik denk dat ik het zeker weetquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:27 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ook al zeker van je zaak?
Geen idee wie het is btw
quote:
Pechtold?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:49 schreef Bertje.Monobrauw het volgende:
[ afbeelding ]
dit is een lastige denk ik.
af en toe aan makkelijke mag toch wel?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:53 schreef Viking84 het volgende:
Ja, mensen, als je Paul de Leeuw post ga je niet daarna Adje posten of eerst Peter R. de Vries en dan Joran. Dat ligt echt té veel voor de hand.
De vorige bladzij wisk anders allemaal en het was eigenlijk een gokTVPquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, ga jij maar weer terug naar Slank.
Negative! Veel te veel werk johquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Eigenlijk vind ik het toch wel leuk om punten bij te houden?
Meer mensen?
Materazzi dan?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:16 schreef Bertje.Monobrauw het volgende:
Hij heeft ook best veel tattoos
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:19 schreef Maizena het volgende:
Hi needforweed,
Hoe heb jij dat gedaan met je avatar?
Ik zie mijn IP-nummer in jouw avatar staan.
Zie jij gewoon je eigen nummer en alle anderen gewoon ook?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:19 schreef Maizena het volgende:
Hi needforweed,
Hoe heb jij dat gedaan met je avatar?
Ik zie mijn IP-nummer in jouw avatar staan.
Zie jij gewoon je eigen nummer en alle anderen gewoon ook?
ciske de rat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |