Goed zo!quote:
Peter R. de Vriesquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:09 schreef TitaToven het volgende:
BereNDD is offline.
Om het spel levend te houden post ik maar nieuwe ogen, normaal is het dus de bedoeling dat degene die het als eerste raad nieuwe ogen plaatst. Maja
[ afbeelding ]
Goedzoquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:14 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Peter R. de Vries
plaatje komt eraan
[ afbeelding ]
Bij dezequote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:20 schreef TitaToven het volgende:
[..]
Goedzo![]()
Ik wacht met spanning op jouw bijdrage
Te laatquote:
Duurt te lang, dus ik heb een plaatje gepostquote:
I know, daarom deed ik het juist.. Want om dat het voor de hand liggend is zal je er niet zo snel aandenken.. Maar dat heb ik verkeerd gedachtquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:31 schreef Viking84 het volgende:
Leuk spelletje. Jorans ogen posten na die van Peter R. de Vries is wel érg voor de hand liggend hè
.
Ben benieuwd of jullie deze weten:
[ afbeelding ]
Dit zegt me niks.. Het is een man, of niet?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:31 schreef Viking84 het volgende:
Leuk spelletje. Jorans ogen posten na die van Peter R. de Vries is wel érg voor de hand liggend hè
.
[ afbeelding ]
Ja. Een Amerikaanquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:33 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dit zegt me niks.. Het is een man, of niet?
Iets zegt mij dat ik deze man helemaal niet ken..,quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:31 schreef Viking84 het volgende:
.
[ afbeelding ]
Maar buitenlanders zijn te moeilijkquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:36 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Nu moet jij een plaatje posten.
Ja maar het hoeft ook niet makkelijk te zijn! Anders is er geen lol meer aanquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:37 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Maar buitenlanders zijn te moeilijk
Wat een trieste jongenmeisje ben jijquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Duurt te lang, dus ik heb een plaatje gepost. Ga daar maar mee verder.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:40 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Wat een trieste jongen ben jij
Je moet een foto zoeken, knippen plakken, opslaan en uploaden!
En dat moet binnen 3 minuten?Je bent gewoon te kinderachtig om even te wachten. Wat een ongeduld zeg.
Jij ben van het soort type dat ook altijd voordringt bij de kassa
n00b! Kijk eens boven HAAR plaatjequote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:40 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Wat een trieste jongen ben jij
Je moet een foto zoeken, knippen plakken, opslaan en uploaden!
En dat moet binnen 3 minuten?Je bent gewoon te kinderachtig om even te wachten. Wat een ongeduld zeg.
Jij ben van het soort type dat ook altijd voordringt bij de kassa
Snel snel snel, anders duurt het Viking te lang en plaatst ze zelf een foto!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:49 schreef Ifigineia het volgende:
moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |