quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb er nog 1 thuis staan. Voor een beurt mag je hem hebben.Wat zijn we weer flauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ha-haquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Trek ik iets aan, trek jij iets af.
Klopt.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:52 schreef gers het volgende:
[..]
SI is ook kenkerstoer
owja de boswachter heeft lyme (hopelijk)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
had je ook lactosyl gebruiktquote:
quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wie niet? Ik fap me helemaal gek op al die foto's.
Nee hoorquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hihi, flauwert. Maar jij woont in Den Helder begrijp ik?
opzich wel slim moar je kan toch net zo goed de hele trui jatten ?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ik ben een sloeber die het niet kan betalen en dus die patches steelt in de winkel en die op m'n H&M truien zet
Lactacydquote:
Vooral die ene met dat 5 euro biljetquote:
Die fantasieënquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vooral die ene met dat 5 euro biljet
Hahaha. Ja bedankt hequote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vooral die ene met dat 5 euro biljet
Wat moet je daar?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja dus. Ik kom er weleens. Meeten
![]()
![]()
![]()
Dat kan ik beamen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bedoel je niet lactacyd? En neeik ruik van nature al heerlijk.
PICS OF HET IS NIET GEBEURTquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bedoel je niet lactacyd? En neeik ruik van nature al heerlijk.
Je baas roept, of je even METEEN aan het werk gaat.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja dus. Ik kom er weleens. Meeten
![]()
![]()
![]()
het is geen meet moar een gangbangquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat moet je daar?En meets zijn voor n00bs
Dat is niet voor n00bs, dat is voor bazen.quote:
Familie van m'n vriendinquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat moet je daar?En meets zijn voor n00bs
Ja hahahaquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:59 schreef NoelGallagher het volgende:
Wie was dat ook alweer, die ''kwam'' op die foto? Was dat niet The_Sorrow?
Welke baas?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:58 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Je baas roept, of je even METEEN aan het werk gaat.
op die foto van yvonne ?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:59 schreef NoelGallagher het volgende:
Mag Jordeeeh daar wel komen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
PICSquote:
Nee BTquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:00 schreef gers het volgende:
[..]
op die foto van yvonne ?
was wel respect ik zou nooit op haar kunnen komen
WTFquote:
quote:
Welke foto? Pics?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:59 schreef NoelGallagher het volgende:
Meeten is niet meteen neuken of zo.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En dan wil je mij meeten? Foei
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Familie van m'n zus bedoel ikquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En dan wil je mij meeten? Foei
Joa Sietsequote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Familie van m'n zus bedoel ik
Hun oudste zoon is 17 ofzo, Sietse doornbos
JAJA SMOESJESquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wacht even, de familie van je zus is dan toch ook familie van jouquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dan doet ie in ieder geval vast geen havo of vwo? Anders zou ik m wel kennenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
In je PM's, pardonquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, staat volgens mij nog in m'n PM's ff kijken.
Hahaha, GOHquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wacht even, de familie van je zus is dan toch ook familie van jou
Doe eens niet zo wijsquote:
doar staan ook mijn rarsquote:
24 uurquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:08 schreef msnk het volgende:
Ik val bijna in slaap op stage, ben nu 24 uur wakker, ben zielig. Awh arme ikke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |