Dat is vierquote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:14 schreef wyccie het volgende:
Nynke
En dat is zes. En weinig weet ik niet, maar goed is ze zeker.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:29 schreef lamers het volgende:
Brief aan de koning
Radeloos
Ze is wel 1 van de weinige goede Nederlandse actrices.
Hij zat alleen in de serie, dacht ik.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:49 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik blijf toch altijd die Brabo uit All Stars zien.
En jij hebt de 5equote:
eerste gedachte is Illes Flottantesquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:46 schreef California het volgende:
Titel. Of drie namen. Of drie andere titels van drie personen.
[ afbeelding ]
Zoot + 1quote:
De titel klopt!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:39 schreef Doff het volgende:
The Squid and the Whale, right? maar weet de regisseur niet.
En hiervan klopt alleen Laura Linney...quote:
Jeff Daniels danquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:14 schreef TJLinden het volgende:
[..]
De titel klopt!![]()
[..]
En hiervan klopt alleen Laura Linney...![]()
Maar ik zie dat er een nieuwe vraag gesteld is... niemand de punten dan? Halve punten? Punt voor Doff?
Hèhè... blij ervan af te zijn.quote:
ranja +1quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:28 schreef ranja het volgende:
Isabelle Adjani in Le Locataire
Faye Dunaway in Chinatown
Sigourny Weaver in Death and the Maiden
De computer was het probleem niet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:26 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Je computer is weer gemaakt dus, Flitspaal.
Cassandra's Dream van Woody Allenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:47 schreef Lonewolf2003 het volgende:
tussendoortje.
[ afbeelding ]
titel en 4 namen?
Dank je!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:53 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ja.
TJLinden +1
welkom trouwensaltijd leuk nieuwe mensen.
quote:
E.T.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:42 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Moet er vandoor, dus een makkie ter promotie van mijn nieuwe tournooi:
titel?
[ afbeelding ]
da's goed, verzin maar vast een nieuwe vraagquote:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:23 schreef wyccie het volgende:
1.Chris Noth![]()
2.
3. Matthew McConaughy![]()
4.Anne Hathaway![]()
5. Die van Superbad.(wel een naam please)
6. Christina Applegate![]()
7. Gwyneth Paltrow![]()
8. Richard Gere![]()
9.
10. Marion Cotillard![]()
11.
Te veel om op te noemenquote:Op zondag 5 oktober 2008 00:40 schreef wyccie het volgende:
Cali, is er ook iets waar je níet goed in bent?
Jeeh +1quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:47 schreef wyccie het volgende:
Zus & Zo?
quote:Op zondag 5 oktober 2008 08:07 schreef Gillingham het volgende:
Grimm
quote:Op zondag 5 oktober 2008 09:36 schreef Jeeh het volgende:
Lek
Ik wilde eigenlijk Îles flottantes of Tiramisu horen, maar vooruitquote:
Dat ga je toch niet zo snel al voorzeggen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:36 schreef California het volgende:
Dit is meneer Kim van Kooten (lucky bastard), Jacob Derwig.
Normaal gesproken eigenlijk niet, maar zaterdagnacht om half twee gelden er iets andere regelsquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:01 schreef Flitspaal het volgende:
Dat ga je toch niet zo snel al voorzeggen.
En deze had ook wel wat langer open mogen staan, toch? Westdijk, van Zusje, Phileine zegt sorry, Siberia en Het Echte Leven.quote:
Dat is waar. Ik bedoelde meer: een vraag als deze zou gewoon beantwoord moeten worden ipv overgeslagenquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:nog langer.
![]()
Vraag stond bijna 20 uur open, zonder dat lamers zelf zijn kop laat zien. Er mag wel iets meer tempo erin.
Hoezo, heb je me nog niet ingehaald?quote:Of willen we echt nooit meer een dubbele punten topic halen?
Dat is geen serieuze gok, dat is een goed antwoordquote:
California +1quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:08 schreef California het volgende:
Schindler's List
The English Patient
The Constant Gardener
Red Dragon
Maid in Manhattan
Land of the Blind
Welke film?quote:: I'm a lead farmer, motherfucker!
Jeeh +1quote:
xibalba + 1quote:
Van welke acteurs zijn dit bijnamen?quote:Kid Monroe
Austrian Oak
The Look
Mulholland Man
SoK +1quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Aanrijding in Moscou
Flitspaal +1quote:
hier sluit ik me bij aan.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:39 schreef wyccie het volgende:
Het ziet er heel mooi uit, maar ik ken het niet.
In een ander topicquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:32 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Waar dan? Ik zie die hint nergens staan tussen de plaatjes.
Intre +1quote:
Flitspaal +1quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:38 schreef Flitspaal het volgende:
Deze week is een debuutfilm in première gegaan van een regisseur die dezelfde naam draagt als een overleden acteur. Van jullie wil ik graag een combinatie van twee van de onderstaande antwoorden:Naam van de regisseur --> Steve McQueen Titel van de film --> Hunger Naam van de hoofdrolspeler --> Fassbender Naam van het personage van de hoofdrolspeler --> Bobby Sands Negen films van de overleden acteur uit de vraag
Ik heb de kunstbijlage gelezen.
Patch +1quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 09:25 schreef Patch het volgende:
Steven Soderbergh
The Argentine en Guerrilla
Of doel je op Che: Part One en Che: Part Two
Jeeh +1quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:46 schreef Jeeh het volgende:
Dany Boon, de man achter Bienvenue Chez Les Chtis.
Krantje lezen in de trein loontHeb de film nog niet gezien, maar hoor er veel goede dingen over.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:49 schreef Jeeh het volgende:
Class of 1984?
Ik zag hem net voorbij komen in de 'wat je net allemaal hebt gezien' topic. De dames doen me eraan denken
Lonewolf2003 + 1quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
Sean Penn in Fast Times At Ridgemont High?
ook datquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:21 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Het is ook een idee om een film te nemen met meer dan 500 votes op imdb.
Dat gebeurt ook niet altijd met die obscure Japanse films volgens mijquote:
Je hebt in elk geval wel de goede film in gedachten, alleen de titel lijkt er nog niet echt opquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:35 schreef California het volgende:
Meet Bill of Dave of Hank? Met Luke Wilson die een Jezus-vormige vlek op z'n muur heeft.
Bill is met Eckhart en Banks. Overigens zit Banks ook in Meet Davequote:Op maandag 13 oktober 2008 14:43 schreef California het volgende:
En Meet Hank was met Eckhart en Banks. Misschien leek deze er niet qua titel op maar hadden ze dezelfde poster of zo. Iets in mijn hoofd heeft bedacht dat die films inwisselbaar zijn. De titel weet ik niet meer.
Bill, bedoel ik ook. En ik dacht ook dat Banks in alledrie zat.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
Bill is met Eckhart en Banks. Overigens zit Banks ook in Meet DaveOm het nog verwarrender te maken, dacht ik eerst dat ze ook in de gezochte film zat, maar dat was iemand die een beetje op haar leek.
Overigens staat de titel van de film al voor 3/4e in het laatste plaatje vermeld
Radha Mitchell zit in Henry Poole Is Here. Waarmee je dus inderdaad de juiste titel hebt genoemd!quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:18 schreef California het volgende:
[..]
Bill, bedoel ik ook. En ik dacht ook dat Banks in alledrie zat.
Anyway: Henry Poole Is Here. Neem ik aan.
Zoot +1quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:19 schreef Zoot het volgende:
Anna Magnani
Roma, citta aperta
The fugitive kind
Heb hem geIMDB'ed, maar schijnbaar komt hij hier in NL pas in November uit (weet niet of dat tegen de regels is :p)quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:52 schreef Zoot het volgende:
Namen zijn goed natuurlijk, maar nu de titel nog. Film is van dit jaar.
[ afbeelding ]
quote:Sidney Young is a disillusioned intellectual who both adores and despises the world of celebrity, fame and glamour. His alternative magazine, Post Modern Review, pokes fun at the media obsessed stars and bucks trends, and so when Young is offered a job at the diametrically opposed conservative New York based Sharps magazine its something of a shock! It seems Sharps editor Clayton Harding is amused by Young's disruption of a post-BAFTA party with a pig posing as Babe. Thus begins Sidney's descent into success - his gradual move from derided outsider to confidante of starlet Sophie Maes - and a love affair with colleague Alison Olsen, that will either make him or break him.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |