Het is weer kermis aankomend weekeindquote:Op dinsdag 30 september 2008 23:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Op zijn vroegst zondag weer, dus dat komt wel goed
Kunnen ze sowieso niet, alleen door de regen gaat iedereen nog vaker in paniek op de rem staan/langzaam rijden/rare dingen doen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:46 schreef Paxlie het volgende:
2 druppels regen en mensen kunnen niet meer autorijden
ja ok vooruit, maar ik heb er nu veel en veel meer last van. Laten we het dan daar op houdenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:19 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Kunnen ze sowieso niet, alleen door de regen gaat iedereen nog vaker in paniek op de rem staan/langzaam rijden/rare dingen doen.
Secondelijm er op en te koop gezet?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik heb de GS open liggen, nokkenas lager was 1 draadgang dol, daardoor speling, en aangezien de kleppendeksel daar ook op zit = kier = olie![]()
quote:Van te veel werkdruk kun je een burn-out krijgen, maar een baan die te weinig uitdaging biedt, kan dezelfde symptomen van lusteloosheid en depressie veroorzaken. Dat verschijnsel wordt een bore-out genoemd.
Aanvankelijk vragen mensen op het werk vaak nog om extra taken, maar als die ook te gemakkelijk zijn, gaan ze zo veel mogelijk treuzelen en zich tijdens hun werkuren met andere dingen bezighouden.
Een bore-out komt vooral voor bij mensen met een kantoorfunctie. Zo’n 15 procent van de kantoorlui zou aan het syndroom lijden.
‘To bore’ betekent in het Engels ‘vervelen’. Het Engelse woordje out is toegevoegd naar analogie van burn-out.
Ik heb er ook eentje .quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:09 schreef Den_Haag het volgende:
mijn auto moet nog gepoetst worden WB.
Van VossOss motoren,quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:20 schreef Cageon het volgende:
zo net ff beetje gekletst met ene A. Vos.
Wat de uitkomst is van dat gesprek volgt nog
Erg aardige vent![]()
Mooie zaak welquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb er ook eentje .![]()
Kreeg net wel bijna de motorkap op mijn kop.
De wind kwam er onder terwijl ik het koplampje uit de Triumph wilde overzetten.
Maar zit nu weer netjes de bore out te wezen op kantoor.![]()
![]()
[..]
Van VossOss motoren,![]()
![]()
Ik nietquote:Wie kent de man prutserverder hier.
![]()
![]()
Je rekent erop dat ik erop reageerquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Van VossOss motoren,![]()
![]()
Wie kent de man prutserverder hier.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:20 schreef Cageon het volgende:
zo net ff beetje geketst met ene A. Vos.
Erg aardige vent![]()
Jaloers dat ik niet met jou wil kletsen?quote:
Tering, dat wordt 24 uur tandenbijten.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:48 schreef rib-1 het volgende:
Je rekent erop dat ik erop reageerGa ik doen, morgen
Lekker weer toch?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:06 schreef Den_Haag het volgende:
WB, zondag alleen rijden als het beter weer is dan dit.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tering, dat wordt 24 uur tandenbijten.
Het netwerk van ene Vos penetrerenquote:Wat doe je ondertussen.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Lekker weer toch?![]()
![]()
Dinnetje heeft iedere eerste zondag van de maand koopzondag.
I forgot.
Hier ook, maar dat stelt geen reet voorquote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:04 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Het is weer kermis aankomend weekeind
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:11 schreef rib-1 het volgende:
[..]
[..]
Het netwerk van ene Vos penetreren [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:20 schreef Cageon het volgende:
[..]
Jaloers dat ik niet met jou wil kletsen?
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:11 schreef rib-1 het volgende:
[..]
[..]
Het netwerk van ene Vos penetreren [ afbeelding ]
Puur zuipenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:46 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Hier ook, maar dat stelt geen reet voor
[..]
De hele kermis staat hier op een parkeerplaatsquote:
Rijd blijkbaar niet lekker, zo'n verlengde achterbrugquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Duc 1098 kopen, niet kapot te krijgen.
[ afbeelding ]
Vraag het aan OPM zou ik zeggenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Rijd blijkbaar niet lekker, zo'n verlengde achterbrug
soort vanquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:13 schreef BazzieK het volgende:
Die verlengde achterbrug jongens op de MF MM waren toch vrienden van je of vergis ik me nu?![]()
Spoorvormingquote:Op donderdag 25 september 2008 23:53 schreef ikookhier het volgende:![]()
KK Was alleen de weg waar ik krassen in gemaakt heb
Iets met euro'squote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej[ afbeelding ]
iets voor Cageon missch
wat zei Vos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |