quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:57 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En heb je de DSTT's VANDAAG besteld? Dan zit je goed, ze zijn namelijk NOG goedkoper geworden (10.87 dollar, eerst 11,07 dollar)
De marges zijn al zo laag..quote:
Dies tof hè ?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:08 schreef lezut het volgende:
[..]
De marges zijn al zo laag..![]()
Ik heb gisteren zo'n Dole-applejuice-aansteker binnengekregen, is erg leuk spul. Wel een beetje klein, maar dat mag de pret niet drukken.
Nee, tuurlijk niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:57 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Toch niet allemaal in EEN ORDER besteld?
En heb je de DSTT's VANDAAG besteld? Dan zit je goed, ze zijn namelijk NOG goedkoper geworden (10.87 dollar, eerst 11,07 dollar)
Wat? snap er geen bal vanquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dies tof hè ?Ik heb de sinaasappelversie, er is ook nog druiven geloof ik!
Als ze al nep zijn, boeit het Mr. Sennheiser niks (mij inderdaad ook niet) dat Mr. Dionysiou 4 dingen van Sennheiser verkoopt daarbij komt dat ik niet de gene ben die ze maakt of zoals jij denkt ''namaakt'', ik bedoel een proces-verbaal aan m'n reet hangen of mij opsporen kost 'm nog meer geld, daarbij komt dat er wel ergere delicten plaats vinden op het Internet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:11 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Slim om neppe oortjes op ebay te zetten. Zal Mr. Sennheiser blij meer zijn.
Neehoor, hier werkt DX gewoonquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:54 schreef Wunny het volgende:
Dealextreme.com is down? :-(
Waar blijven die aanstekers btw?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:39 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Wat? snap er geen bal van
Welke sku?
Ik heb in totaal 5 gadgets ontvangen die niet na behoren werkte, en heb altijd een super aardige antwoord ontvangen en waar het om ging een vervangbaar item.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:57 schreef Downstar het volgende:
als ik bij dx een kapot item wil aan geven en alles heb in gevuld
en wil verzenden ; dan krijg ik kan pagina niet openen zo scherm..
volgen smij is Dx niet helemaal goed nu
Helaas is mijn ontvangen memory kaartje stuk;
zou ik een gratis nieuwe krijgen ? hij is overigs DOA..
Grappig!quote:
Vooral als je denkt, dat 'ie 2 maanden geleden ofzo op bijna 1,60 stond.quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:00 schreef Dionysiou het volgende:
De koers is dik ongunstig geworden voor ons 1,32 met PayPal's marge erin verwerkt, eigenlijk blijft het voor ons goedkoop maar het kán altijd beter.
Kloptquote:Op zondag 5 oktober 2008 09:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Vooral als je denkt, dat 'ie 2 maanden geleden ofzo op bijna 1,60 stond.
Ik zeg dat. Kijk maar eens op internet. See the difference. Kleuren, logo dopjes, enz enz. Zoek maar ffe met google.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:23 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wie zegt dat die van Focalprice nep zijn?
quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:19 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Ik zeg dat. Kijk maar eens op internet. See the difference. Kleuren, logo dopjes, enz enz. Zoek maar ffe met google.
Ja, ongunstig zou ik het inderdaad niet willen noemen. Hoogstens minder gunstig dan voorheen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:00 schreef Dionysiou het volgende:
De koers is dik ongunstig geworden voor ons 1,32 met PayPal's marge erin verwerkt, eigenlijk blijft het voor ons goedkoop maar het kán altijd beter.
Ze zijn nep zeg je, maar je zegt ook dat de verpakking niets zegt, en dat je de kwaliteit nog niet hebt vergeleken.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:25 schreef Stinosss het volgende:
Uhm....verpakking van die dopjes zegt helemaal niks.
Koop eens wat Bjorn Borg Boxers op ebay, daar hebben ze zelf het prijskaartje van de Bijenkort nagemaakt!
Ze zijn vrijwel zeker nep.
Kwaliteit van het geluid weet ik niet van die neppers. Heb de mijne nog niet vergeleken.
Ik had 5 lopende orders van tot 3 weken terug omdat er elke keer producten op ETA staan, had gister nacht een ticket gemaakt en Jack had even mij voorrang gegeven bij het warenhuis dus ik keek vannochtend in m'n mail, alles geshipped ook de ETA producten. Dat is service ;-)quote:Op maandag 6 oktober 2008 07:52 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ze zijn bij DX weer aan 't werk gegaan, alles is op voorraad en wordt bij elkaar geraapt. Bij FP zijn ze dan toch wat sneller, daar is alles al shipped.
quote:I have asked our warehouse to give your orders priority.
And your order has been shipping on 10/4/2008 10:28:55 PM,with a tracing number.
THank you for your patience and understand!
Best regards
Jack
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |