Ik kan me zo voorstellen dat als je er 1500 mA in doet, je een betere kwaliteit hebt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:19 schreef sander-3 het volgende:
Net mijn pakketje ontvangen. Gelukkig was mijn moeder thuis toen ze aan de deur kwamen.![]()
Nog 1 dingetje.. Als ik oplaadbare batterijen neem, dan is de laser veel minder sterk. Is dat bij jullie ook zo?
Is alleen voor klanten uit de Verenigde Staten (USA)quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
Trouwens wanneer worden de betalingen via Paypal van je rekening afgehaald? Ik zie overal op de site van DX staan "pay in 90 days".
Maar is dat dan altijd zo bij oplaadbare? Dat ze minder zijn? Of zijn er ook oplaadbare met 1500mA?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik kan me zo voorstellen dat als je er 1500 mA in doet, je een betere kwaliteit hebt.
Ik heb een SoShine 900mAH Rechargeable batteries en die zijn super voor mijn 30mW. En heb net voor mijn 200mW alvast opgeladen voor als die binnenkomt..quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:19 schreef sander-3 het volgende:
Net mijn pakketje ontvangen. Gelukkig was mijn moeder thuis toen ze aan de deur kwamen.![]()
Nog 1 dingetje.. Als ik oplaadbare batterijen neem, dan is de laser veel minder sterk. Is dat bij jullie ook zo?
Oplaadbare batterijen zijn 1.2 volt, gewone batterijen zijn 1.5 volt. Daar zal het verschil in zitten?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:19 schreef sander-3 het volgende:
Dit lijkt er wel een beetje op toch?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:21 schreef tijntjethf het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)iekjes_schieten.html zouden ze die ook hebben bij dealextreme?
It could be better if the plastic parts was made of metal. Dont be afraid about dangers of it use, since shots do not have much power.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:26 schreef gday het volgende:
[..]
Dit lijkt er wel een beetje op toch?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11379
Zeg ik dan dat ik dat ding van 5 dollar wil kopen of hebben en dat ik er super veel van verwacht? dat zijn jouw worden, waarom denk je dat ik een request plaats? Jij begint er over.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:00 schreef gday het volgende:
Ik zei niet dat het hetzelfde was.Ik zei dat het er een beetje op lijkt. Je kunt met beide elastiekjes wegschieten. Voor die paar dollar moet je verder niet verwachten dat je een hightech wapen krijgt, maar dat lijkt me logisch.
Heeft er niks mee te maken. Kijk juist naar de spanning van je batterijen, hoe hoger de spanning, hoe feller je laser is.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik kan me zo voorstellen dat als je er 1500 mA in doet, je een betere kwaliteit hebt.
Dat dacht ik inderdaad ook, omdat dat mA getal volgens mij hetzelfde was. Maar dat betekend dus dat je beter geen oplaadbare batterijen kunt gebruiken...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:31 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Heeft er niks mee te maken. Kijk juist naar de spanning van je batterijen, hoe hoger de spanning, hoe feller je laser is.
Oke naja ik dacht mischien is er wel iemand die er verstand heeft in het vervolg open ik wel een eigen topic onder de juiste sectiequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:20 schreef Stinosss het volgende:
Nope, en al zeker niet hier in het DX topic.
Haha, ja hoor, dat zijn echt mijn woorden ...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:23 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Zeg ik dan dat ik dat ding van 5 dollar wil kopen of hebben en dat ik er super veel van verwacht? dat zijn jouw worden, waarom denk je dat ik een request plaats? Jij begint er over.
Ik probeer hem gewoon voor die 6 dollarquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:16 schreef neo2000 het volgende:
Hmm..
Komt al *iets* meer in de richting.. Check de eerste comment ook..Misschien is er toch nog hoop voor je, Dionysiou..
Het is genoeg dat ik besteld heb ja, ook qua geld.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:22 schreef neo2000 het volgende:
Teken dat je te vaak spullen bestelt..
Ik bestel overigens ook geen dingen meer die niet op voorraad zijn. Sommige dingen zijn al maanden uitverkocht op de site, en worden gewoon neit weggehaald. Ook is er geen ETA en in de forums wordt niet gereageerd op topics hierover. Fuck it, alleen items met een ETA of die op voorraad zijn op moment van bestellen..
Dat is over 7 dagen al, jongejongequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:36 schreef Dionysiou het volgende:
Ja ik had 1 week geleden een laser besteld met batterijen en ze waren ETA tot 2 oktober kijk ik staan ze ineens ETA tot:
ETA 10/11/2008
Dan zakt je broek wel even af..
50mW Flashlight-Style Green Laser - Non-Focusable (CR123A Battery Included)
Soshine 3.0V CR123A Batteries (2-Pack)
Daar gaat 't om..
Ik bestelde 1 week geleden toen was de ETA net weg, het gaat om het principe = 11 dagen..quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:40 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat is over 7 dagen al, jongejonge
Ja, omdat hij geschikt is voor 100 - 240 volt en 50/60 Hz, werkt dat prima in Nederland.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:42 schreef gers het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2031
als ik deze oplader wil kan deze dan gewoon werken met zo'n verloopstukje ?
Nee, dat kun je niet. Nederland wordt niet ondersteunt door HongKong Post met t&t:quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:27 schreef mvc het volgende:
Weet iemand of ik ergens uitgebreidere info over de locatie van het pakket kan opvragen ?
quote:Online tracking information on the delivery status of registered mail/parcels sent overseas is available for selective countries. You can connect to the mail tracking website of the country below directly. For destinations not on the list, tracking information is only available up to departure from Hong Kong.
quote:
Dat dus.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:15 schreef neo2000 het volgende:
Handel, dat lijkt mij evident.. Op zich niet zo heel slecht qua idee, aangezien die crap daar een stuk goedkoper is dan hier..
Dat laatste zou ik maar ff wegeditten als ik jou was.. Want dat is niet echt helemaal wat men hier graag ziet.quote:
Slim om neppe oortjes op ebay te zetten. Zal Mr. Sennheiser blij meer zijnquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:17 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb een klein handeltje op eBay van Focal troep..
Mini FM Radio's (3x)
Sennheiser MX500 (3x)
Sennheiser CX400 (1x)
Prijzen zijn erg cheap en voor mij veel qua inkoopkosten etc.
Wie zegt dat die van Focalprice nep zijn?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:11 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Slim om neppe oortjes op ebay te zetten. Zal Mr. Sennheiser blij meer zijn.
Toch niet allemaal in EEN ORDER besteld?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:47 schreef mstr het volgende:
Hmm,
zal ik eens even opsommen wat er besteld staat?
7x New TopToy DSTT Multimedia Card for NDS and NDS Lite (Supports SDHC)
6x Kingston 4GB TF TransFlash MicroSD SDHC Memory Card (Class 4)
1x Kingston MicroSD TransFlash 2GB Memory Card (JAPAN)
1x Anti-Shock Protective Laptop Bag (for 15.4-inch Wide Screen)
Goed voor een slordige 170 dollar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |