Dat dacht jij! Die zijn tijdens hun geboorte al begonnen met het analyseren van alles wat ze zagen, en zijn daar nogsteeds mee bezigquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:34 schreef Fugie het volgende:
i kill i kill.
als je naar de kuip gaat zie je alleen maar psychopaten, maar slim zijn ze niet
Ja dat kan. 60¤ per maand, met minmaal een jaarcontract.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:49 schreef VanDread het volgende:
Weet iemand of je in de parkeergarage aan het Eudokiaplein een abonnement kan nemen.... (longshot...)
Yesquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:00 schreef Fugie het volgende:
[..]
Ja dat kan. 60¤ per maand, met minmaal een jaarcontract.
Ik snap wel dat alle bewoners (incl mijzelf) de auto buiten zetten. scheelt 50 euro per maand
Ze zijn ook nog een parkeergarage aan het bouwen aan de andere kant van de straat (insulindestraat ofzo) maar dat duurt al tering lang en ik snap ook niet wat de bedoeling ervan is.
Ik heb ooit al met Aardrijkskunde gehad dat de grond in Amsterdam niet geschikt is voor Metro's, en dat ze die wel uit pure jaloezie neer kunnen leggen, maar dat de grond daar van een zand soort is welke door trillingen inzakt, het grondwater er vrij hoog staat, en die combinatie er minstens toe gaat leiden dat de oude houten funderingen gaan rotten, maar ook verzakkingen tot gevolg hebben.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:23 schreef VanDread het volgende:
Tunnels... kijk eens in Amsterdam wat een drama dat is, voor zo'n project kan je de kosten van de Betuwelijn een schijntje noemen. Het is altijd een leuk idee zo'n transportsysteem, jammer genoeg is het practisch onrealiseerbaar.
Ben de peug aan het opknappen, nu droog zetten is in de toekomst geld besparen doordat bepaalde punten alsnog door gaan roesten en ik nog meer kwijt ben aan lassen etc.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Kan je voor die 760 euro die je in een jaar voor een overdekte parkeerplaats betaald, plus de schrootwaarde van je auto, niet een auto kopen die wél waterbestendig is?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:43 schreef Fugie het volgende:
ik ben gisteravond van noord naar charlois gereden via de maastunnel. Dat was gewoon 1 lange fileDan rij ik ook echt niet meer dan 1 op 10. Met mijn rijstijl nog wel minder ook. Maar mijn baas betaald genoeg geld om dat op te vangen.
Als knutsel-hobby niet nee, maar als rendabel vervoersmiddel....quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:54 schreef VanDread het volgende:
LHO... laat jij ook andere mensen je foto's maken omdat foto apparatuur duur kan zijn? Per foto is dat toch veel goedkoper.... en neem jij eens een taxi van Hellevoet naar Rotterdam
Je snapt het nog niet helemaal he, hobby's enzo... maar jij vind Golf waarschijnlijk ook te duur en iedere 4 maanden onderdelen in je pc vervangen is ook te veel.... ja ik heb dure hobby'snee ik heb weinig over
Tunneltraverse 's avonds richting zuid nemen = grote nono, kan je nog beter via de coolsingel / erasmusbrug gaan...
Dat dacht ik ook, maar dat valt reuze tegen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:56 schreef Isegrim het volgende:
Ik dacht dat Berkel wel een beetje sjiek was.
Ja, maar daar weet ik geen dierenwinkel te vinden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:04 schreef ebeaydojraes het volgende:
Hillegersberg komt dicht genoeg in de buurt en is dichterbij
http://www.discus.nl/quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, maar daar weet ik geen dierenwinkel te vinden.Dat was de enige reden dat ik in Berkel City was. In Schiedam is het donderdag koopavond ipv vrijdag en in het centrum van Rotterdam (alternatieve route naar huis) weet ik ook zo 1-2-3 geen dierenwinkels te vinden..
quote:
Hoek Franselaan/Pinkstraat zit toch een dierenwinkel?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, maar daar weet ik geen dierenwinkel te vinden.Dat was de enige reden dat ik in Berkel City was. In Schiedam is het donderdag koopavond ipv vrijdag en in het centrum van Rotterdam (alternatieve route naar huis) weet ik ook zo 1-2-3 geen dierenwinkels te vinden..
Hm, Die dus ja.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:40 schreef Alicey het volgende:
[..]Bij nader inzien had ik dus beter de Franselaan (Mijn achtertuin) kunnen doen, of eventueel de Stadhoudersweg.
![]()
Aan de andere kant ben ik er geslaagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |