abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62100993
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 10:34 schreef Fugie het volgende:
i kill i kill.

als je naar de kuip gaat zie je alleen maar psychopaten, maar slim zijn ze niet
Dat dacht jij! Die zijn tijdens hun geboorte al begonnen met het analyseren van alles wat ze zagen, en zijn daar nogsteeds mee bezig

En dat kost helaas zoveel resources dat er geen capaciteit over is voor andere processen En aangezien het denkproces een laag IRQ heeft (1, uit mn hoofd? of 0 zelfs?), en uiterlijke gedragingen (i/o) bijv. 7 hebben, snap je wel dat dat hoog intelligente denkproces voor gaat op zoiets simplistisch als normaal gedrag.

Of dacht je dat ze er over nagedacht hadden die baksteen te gooien? Dat proces komt pas over een jaar of 5, 6 aan de beurt, en dan keuren ze dat heus wel af hoor
pi_62101092
Nou zeg zo erg is Hellevoetsluis niet, het is maar net hoe je wil dat het is en aangezien ik er ben opgegegroeid ben heb ik er het "Wim Sonneveld - het Dorp" gevoel bij, lekker ravotten in de nieuwbouwwijk met vriendjes, spelen op het pleintje, voetballen, varen over de slootjes en vroeger toen m'n ouders nog een flinke zeilboot hadden wegzeilen uit de haven en op vakantie zijn nou woonde ik wel in een fijn deel van Hellevoetsluis...

En kei-geisoleerd? (ben je brabo ofzo? ) * DIT * is pas geisoleerd >_<
De bus komt er en lekker geen metro, scheelt weer een hoop tuig Verder ben ik dol op autorijden dus ik kom overal en sliep verder overal zodat bieren geen probleem is.
Dat idee heb ik nu nog steeds een beetje als ik "thuis" in Rotterdam ben...

Weet iemand of je in de parkeergarage aan het Eudokiaplein een abonnement kan nemen.... (longshot...)
en toen.....
pi_62101133
Metro en tuig? Ik ben blij met mn iedere paar minuten een metro (nu tot s'avonds redelijk laat een 3 of 4 minuten regeling ). Altijd beter dan ieder kwartier een bus - als deze al op komt dagen.
pi_62101181
Tuig houd ook niet van bussen (ye rite, i wish) ...maar zolang ik die nodig had kwamen de bussen altijd en wist ook hoe laat ze kwamen jij zegt kwartier, maar ik had ze om het uur
In Rotterdam zelf heb ik het OV eigenlijk niet nodig, lekker fietsen (lekker dorpig he )
en toen.....
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 11:00:29 #185
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_62101320
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 10:49 schreef VanDread het volgende:

Weet iemand of je in de parkeergarage aan het Eudokiaplein een abonnement kan nemen.... (longshot...)
Ja dat kan. 60¤ per maand, met minmaal een jaarcontract.

Ik snap wel dat alle bewoners (incl mijzelf) de auto buiten zetten. scheelt 50 euro per maand

Ze zijn ook nog een parkeergarage aan het bouwen aan de andere kant van de straat (insulindestraat ofzo) maar dat duurt al tering lang en ik snap ook niet wat de bedoeling ervan is.
pi_62101566
Ik ben van mening dat Rotterdam onder de stad een stad aan moet leggen Gewoon een metrotunnel onder of naast de bestaande metrotunnel aanleggen en al het vrachtverkeer per Metro vanaf slinge IPV per vrachtwagen de stad in. En dan naast die tunnel een auto-tunnel waar mensen op bepaalde punten de stad in kunnen (IE. Leuvenhaven, Hofplein en voorbij CS), en daarnaast een brede tunnel die fungeert als giga parkeerstrook. Aan de andere zijde een tunnel welke is voor bediening van de cargo-metro, en voetverkeer (met name dus voor bedrijven/winkels welke gebruik maken van de cargo-metro). Daarnaast een magazijn-kelder voor winkels

dus:
[ warehouse | Load/unload / Maint. | Cargo Metro | (metro) | Cars | Parking | Pedestrian ]

Uiteraard hoeven niet alle tunnels breed te zijn (ie. voetgangerstunnels als load/unload en pedestrian zijn met 3 meter breed genoeg). Op die manier kan je een bijna auto-vrije binnenstad creeëren, en vrachtwagens zijn voor de aan de metro grenzende gebieden helemaal niet meer nodig.

De TBM ligt toch nog op centraal, dus die kan gelijk de tunnels trekken. Leggen we gelijk de metro onder de grond op zuid.
pi_62101788
Tunnels... kijk eens in Amsterdam wat een drama dat is, voor zo'n project kan je de kosten van de Betuwelijn een schijntje noemen. Het is altijd een leuk idee zo'n transportsysteem, jammer genoeg is het practisch onrealiseerbaar.
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 11:00 schreef Fugie het volgende:
[..]
Ja dat kan. 60¤ per maand, met minmaal een jaarcontract.

Ik snap wel dat alle bewoners (incl mijzelf) de auto buiten zetten. scheelt 50 euro per maand

Ze zijn ook nog een parkeergarage aan het bouwen aan de andere kant van de straat (insulindestraat ofzo) maar dat duurt al tering lang en ik snap ook niet wat de bedoeling ervan is.
Yes 190 euro per kwartaal en dat kan de semibejaarde Peug205GTI goed gebruiken.
Momenteel is het beetje roestig en vochtg allemaal en dat kan ze echt ff niet gebruiken...
Is via www.apcoa.nl helaas niet bij gemeente zelf want dat zou het iets goedkoper kunnen denk ik (vanaf 40/50 euro zag ik)
Dat insulindestraat project schijnt beetje drama te zijn geloof ik, van wat je her en der leest...
en toen.....
pi_62101936
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 11:23 schreef VanDread het volgende:
Tunnels... kijk eens in Amsterdam wat een drama dat is, voor zo'n project kan je de kosten van de Betuwelijn een schijntje noemen. Het is altijd een leuk idee zo'n transportsysteem, jammer genoeg is het practisch onrealiseerbaar.

Ik heb ooit al met Aardrijkskunde gehad dat de grond in Amsterdam niet geschikt is voor Metro's, en dat ze die wel uit pure jaloezie neer kunnen leggen, maar dat de grond daar van een zand soort is welke door trillingen inzakt, het grondwater er vrij hoog staat, en die combinatie er minstens toe gaat leiden dat de oude houten funderingen gaan rotten, maar ook verzakkingen tot gevolg hebben.

En wat zien we gebeuren? Had die maffe leraar toch gelijk
pi_62102098
Leraren.... toch nog niet zo dom he die kerels en dames.... (m'n huisgenoot is docent geschiedenis hehe wel grappig om het van *de andere kant* te horen)
en toen.....
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 12:10:29 #190
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_62102712
ik weet wel dat die parkeergarage onder eudokia altijd eng leeg is

ik zet ook weleens mijn auto er 2 weken neer en dan doe ik gewoon het verloren kaartje knopje drukken
Scheelt aanzienlijk
pi_62103725
Kan je voor die 760 euro die je in een jaar voor een overdekte parkeerplaats betaald, plus de schrootwaarde van je auto, niet een auto kopen die wél waterbestendig is?
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 13:41:23 #192
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_62104632
ja ik snap ook niet dat iemand zijn auto daar zet :x
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 13:51:34 #193
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_62104888
hmzzz.. is die regen al weer weg? kan ik ff gaan surfen

[ Bericht 56% gewijzigd door ebeaydojraes op 03-10-2008 14:16:07 ]
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_62105666
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 13:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Kan je voor die 760 euro die je in een jaar voor een overdekte parkeerplaats betaald, plus de schrootwaarde van je auto, niet een auto kopen die wél waterbestendig is?
Ben de peug aan het opknappen, nu droog zetten is in de toekomst geld besparen doordat bepaalde punten alsnog door gaan roesten en ik nog meer kwijt ben aan lassen etc.
Het is dus eigenlijk een besparing, maar jullie hebben natuurlijk helemaal geen hobby's waar je geld aan spendeert tis alleen rot dat ik meerdere hobby's heb die me altijd geld kosten... toch maar weer eens gaan freelancen hehe
Verder heb ik gewoon een auto van de zaak die ik mag gebruiken voor woon-werk / werk maar niet voor prive. En wat doe ik prive? In tegenstelling tot veel zeikende mensen rij ik vroljik 1op10 met plezier in een auto die voor de prijs erg veel plezier geeft en dit 20 jaar oude gebakkie verbaast de meeste leaserijders keer op keer

Mooi appartement trouwens Fugie krijg jij geen korting aangezien je erboven woont....
En die Porsche heb ik ook nog niet zien staan ^^
en toen.....
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 14:40:25 #195
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_62106109
Korting krijgen bij een commerciele parkeergarage

Mijn volgedeukte vectra staat lekker buiten. Mijn porsche zet ik tegen die tijd wel ergens in een parkeergarage waar ik woon (ergens in rotterdam centrum waarschijnlijk).
pi_62106134
1:10 rijden

Volgens mij ben je goedkoper uit als je voor je privé ritten een taxi neemt, met die parkeerkosten, het brandstofverbruik, ....
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 14:43:26 #197
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_62106192
ik ben gisteravond van noord naar charlois gereden via de maastunnel. Dat was gewoon 1 lange file Dan rij ik ook echt niet meer dan 1 op 10. Met mijn rijstijl nog wel minder ook. Maar mijn baas betaald genoeg geld om dat op te vangen.
pi_62106301
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 14:43 schreef Fugie het volgende:
ik ben gisteravond van noord naar charlois gereden via de maastunnel. Dat was gewoon 1 lange file Dan rij ik ook echt niet meer dan 1 op 10. Met mijn rijstijl nog wel minder ook. Maar mijn baas betaald genoeg geld om dat op te vangen.

Dan kan ik alsnog wel leukere doelen voor mn geld bedenken

Speciaal voor Isegrim:

pi_62106479
LHO... laat jij ook andere mensen je foto's maken omdat foto apparatuur duur kan zijn? Per foto is dat toch veel goedkoper.... en neem jij eens een taxi van Hellevoet naar Rotterdam
Je snapt het nog niet helemaal he, hobby's enzo... maar jij vind Golf waarschijnlijk ook te duur en iedere 4 maanden onderdelen in je pc vervangen is ook te veel.... ja ik heb dure hobby's nee ik heb weinig over

Tunneltraverse 's avonds richting zuid nemen = grote nono, kan je nog beter via de coolsingel / erasmusbrug gaan...
en toen.....
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 15:04:02 #200
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_62106698
ja dat weet ik toch niet, ik kom daar nooit

denk dat het volgende keer maar gewoon een rondje over de ring wordt
pi_62106764
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 14:54 schreef VanDread het volgende:
LHO... laat jij ook andere mensen je foto's maken omdat foto apparatuur duur kan zijn? Per foto is dat toch veel goedkoper.... en neem jij eens een taxi van Hellevoet naar Rotterdam
Je snapt het nog niet helemaal he, hobby's enzo... maar jij vind Golf waarschijnlijk ook te duur en iedere 4 maanden onderdelen in je pc vervangen is ook te veel.... ja ik heb dure hobby's nee ik heb weinig over

Tunneltraverse 's avonds richting zuid nemen = grote nono, kan je nog beter via de coolsingel / erasmusbrug gaan...
Als knutsel-hobby niet nee, maar als rendabel vervoersmiddel....

PC iedere 4 maanden vervangen is wel een beetje sund ja, als je daadwerkelijk iedere 4 maanden vervangt wat je er 4 maanden ervoor ingestopt hebt Elk kwartaal * iets * vervangen (of een set, CPU/ram/mobo, een keer je hdd, een keer je graka) is redelijk normaal denk ik om als kwartaal project te doen..
pi_62107667
Nah af en toe es wat geluidskaart, cpu, videokaart, geheugen, harddiskje erbij....
Netzo onrendabel als de auto want je komt er verder nergens mee, maar de peug is nog enigszins rendabel, verzekering is "vroege oldtimer" a 70 euro per jaar

Jeuj wat mis gegaan bij m'n KPN vaste aansluiting, heb ik die telefoon net 2 weken na gezeik met een fout contract.... word ik nu afgesloten
en toen.....
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 18:50:02 #203
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_62111369
Stel dat je toevalligerwijs in het centrum van de bruisende metropool Berkel City bent beland. Denk dan *niet* "Ik kan net zo goed hier naar de Albert Heijn gaan, dan scheelt dat weer met al die paupers in Schiedam". In Berkel City lopen in de Albert Heijn nog veel meer paupers rond dan in heel Schiedam lijkt het.
pi_62111510
Ik dacht dat Berkel wel een beetje sjiek was.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 19:03:08 #205
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_62111635
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 18:56 schreef Isegrim het volgende:
Ik dacht dat Berkel wel een beetje sjiek was.
Dat dacht ik ook, maar dat valt reuze tegen. Maar als je sjieker wilt kun je beter naar Bleiswijk gaan en nog beter gewoon naar Wassenaar.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 19:04:27 #206
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_62111664
Hillegersberg komt dicht genoeg in de buurt en is dichterbij
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 19:18:52 #207
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_62112003
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 19:04 schreef ebeaydojraes het volgende:
Hillegersberg komt dicht genoeg in de buurt en is dichterbij
Ja, maar daar weet ik geen dierenwinkel te vinden. Dat was de enige reden dat ik in Berkel City was. In Schiedam is het donderdag koopavond ipv vrijdag en in het centrum van Rotterdam (alternatieve route naar huis) weet ik ook zo 1-2-3 geen dierenwinkels te vinden..
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 20:38:22 #208
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_62113983
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 19:18 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ja, maar daar weet ik geen dierenwinkel te vinden. Dat was de enige reden dat ik in Berkel City was. In Schiedam is het donderdag koopavond ipv vrijdag en in het centrum van Rotterdam (alternatieve route naar huis) weet ik ook zo 1-2-3 geen dierenwinkels te vinden..
http://www.discus.nl/

DISCUS Pet Care b.v. fil. 2
S. Esmeyerplein 11
3067 HP ROTTERDAM
Tel: 010-4564476

DISCUS Poedelpar. Rotterdam fil. 2
Stadhoudersweg 84-86 a
3039 CH ROTTERDAM
Tel: 010-4667149

DISCUS Poedelpar. Rotterdam fil. 3
Franselaan 285 A
3028 AD ROTTERDAM
Tel: 010-4153795

DISCUS Pretoria
Pretorialaan 24-26
3072 en ROTTERDAM
Tel: 010-4853900

DISCUS Ria van den Hoven
3e Pijnackerstraat 9
3035 CK ROTTERDAM
Tel: 010-4657166

DISCUS Wesdijk
Molenvliet 125
3076 CJ ROTTERDAM
Tel: 010-4321831

DISCUS Zuider Zaadhandel
Hesseplaats 33
3069 EA ROTTERDAM
Tel: 010-4210917
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 20:40:07 #209
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_62114027
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 20:38 schreef ebeaydojraes het volgende:

[..]

http://www.discus.nl/
Bij nader inzien had ik dus beter de Franselaan (Mijn achtertuin) kunnen doen, of eventueel de Stadhoudersweg.

Aan de andere kant ben ik er geslaagd.
pi_62117035
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 19:18 schreef Alicey het volgende:

[..]

Hoek Franselaan/Pinkstraat zit toch een dierenwinkel?
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 20:40 schreef Alicey het volgende:

[..]

Bij nader inzien had ik dus beter de Franselaan (Mijn achtertuin) kunnen doen, of eventueel de Stadhoudersweg.

Aan de andere kant ben ik er geslaagd.
Hm, Die dus ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')