quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:54 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik had ook een hondje, mijn beste maatje sinds m'n 12e, maar die is een paar maandjes geleden overleden
Er gaat bijna geen dag voorbij dat ik niet eventjes aan hem denk.
Hij's bang voor Jack Russelsquote:
Dat hoort bij zo'n beest.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hij's bang voor Jack Russels![]()
(in elk geval heel lang geweest).
Is het beeste in zn element met grote honden, hoe groter hoe beter. Puur omdattie daar al zn kracht en energie op kwijt kan. 47KG en geen gram te zwaar, zit geen vet aan het beestjeEnorm lief en knuffelig.
Toen hij wat jonger was had hij anderhalf uur lopen spelen / beuken met een Boerboel (zuid Afrikaanse bullmastiff, zit hier ook doorheen). Komtie daarna, onder de krassen en modder maar met het zelfde enthousiasme, een labrador tegen. Tja, die ligt in 1x náást de dijk![]()
Dus wel een beetje lomp
Moeder hond is naar zeggen een volle Bordeauxquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:03 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat hoort bij zo'n beest.
Wat zit er nog meer in?
Dank je wel, het was ook echt een lieverd! Hij is maar 9 geworden, we hebben hem gekregen toen hij 1 jaar was. Was teruggeplaatst bij z'n Belgische fokker omdat de baasjes niet met hem om konden gaan (hij zou alles slopen in huis wanneer ze weggingen, wat die baasjes vervolgens oplosten door hem in de tuin buiten te sluiten wanneer ze weggingenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]![]()
Wel een ontzettend leuk koppie (de hond he) en een hele leuke fotoKlopt mijn rekentalent dat hij maar acht is geworden? Of heb je 'm op latere leeftijd gekregen?
Grappige combi.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Moeder hond is naar zeggen een volle BordeauxOok te zien aan de paar witte tenen die Mike heeft, en zn zwemvliezen
![]()
Vaderhond is een mix Boerboel/Weimaraner
Misschien in de verte ook een Rhodesian Ridgeback erin?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
De kleur is trouwens een groot raadselHij is niet volledig zwart, in de zomer zelfs tegen het bruine aan
![]()
En op zn rug een streep die heel licht tegen de richting in loopt.
Wel gruwelijk eigenwijs.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:04 schreef WHATSHESAID het volgende:
Als ik later de tijd en ruimte heb neem ik zeker weer een beagletje, vind het echt ontzettend leuke beesten
Beagles zijn volgens mij ontzettend goedaardig jaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:04 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Dank je wel, het was ook echt een lieverd! Hij is maar 9 geworden, we hebben hem gekregen toen hij 1 jaar was. Was teruggeplaatst bij z'n Belgische fokker omdat de baasjes niet met hem om konden gaan (hij zou alles slopen in huis wanneer ze weggingen, wat die baasjes vervolgens oplosten door hem in de tuin buiten te sluiten wanneer ze weggingenBij ons was het een schat van een hond die echt letterlijk geen vlieg kwaad deed, stomme mensen).
Als ik later de tijd en ruimte heb neem ik zeker weer een beagletje, vind het echt ontzettend leuke beesten
Haha, vertel mij watquote:
Weimaraners hebben volgens mij ook een Rhodesian streepquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:05 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Misschien in de verte ook een Rhodesian Ridgeback erin?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:08 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Haha, vertel mij watAl viel die van ons nog wel mee (met vlagen dan). Ik vond het wel leuk aan hem, heel ver weg rennen als we naar de duinen gingen, maar dan wel stil blijven staan en achterom kijken of we er nog wel waren op een punt waar hij ons nog net kon zien
.
Wat een dropjequote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Knuffelbeestje bij mn ouders:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hond ziet erquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:08 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Haha, vertel mij watAl viel die van ons nog wel mee (met vlagen dan). Ik vond het wel leuk aan hem, heel ver weg rennen als we naar de duinen gingen, maar dan wel stil blijven staan en achterom kijken of we er nog wel waren op een punt waar hij ons nog net kon zien
.
Deze is anders niet echt klein.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 06:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat een dropje![]()
![]()
* Alicey altijd helemaal verliefd op kleine hondjes en poesjes.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 06:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat een dropje![]()
![]()
* Alicey altijd helemaal verliefd op kleine hondjes en poesjes.
Mike weigert mee naar buiten te gaan als het regent (of als hij eerder op de dag een hoosbui heeft gevangen).quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 06:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hond ziet eruit. Een eigenwijze hond is verder wel leuk
(behalve als het hard regent en het dier weigert dan op een gegeven moment verder te lopen
).
Nu loop ik met een grote boog om je heenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:13 schreef Fugie het volgende:
ik heb _echt_ helemaal niets met huisdieren.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:59 schreef Fugie het volgende:
ik heb een geweten, dus psychopaat zit er niet in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Christelijke opvoeding is nog een factor. Dus als je christelijk bent/was, geen huisdieren had (en met name geen honden of andere hoog-emblematische beesten) dan ben je nu heul gevaarlijk en heb je stiekem al een keer een hghschoolshooting gehouden![]()
Schiedamse schietpartijen, Goudsche kansbussen, verzakkend 020, waar gaat het heen met de wereld buiten Rotterdamquote:Een nog onbekende man is afgelopen nacht neergeschoten in een café aan de Rotterdamsedijk in Schiedam. Dat meldde de politie. Het slachtoffer werd één of meerdere keren in zijn benen geraakt, aldus een woordvoerder. De daders zijn voortvluchtig.
Omwonenden belden de politie nadat ze schoten hadden gehoord. Hoeveel bezoekers er tijdens de schietpartij in het geopende café waren kon de woordvoerder niet zeggen.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Ik ben ook christelijk opgevoed ja (tenminste, een poging) dus ik ben heel gevaarlijk en bovendien ook nog heel intelligent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Christelijke opvoeding is nog een factor. Dus als je christelijk bent/was, geen huisdieren had (en met name geen honden of andere hoog-emblematische beesten) dan ben je nu heul gevaarlijk en heb je stiekem al een keer een hghschoolshooting gehouden
En ik ben geen sp stemmer, ik heb geen sociale waanbeelden en illusies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |