Voor iemand die zich vandaag heeft aangemeld heb je veel inside info!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:28 schreef krybaby het volgende:
[..]
Iemand die vlot van begrip is en nieuw is...
Dus iemand die opmaakt uit je opmerking cq waarschuwing, dat het niet altijd persoonlijk bedoelt is waarschijnlijk, maar teksten meer vanuit een gezonde instinctieve achterdocht opborrelen.
Ik kom voor de gezelligheid, net zoals ik daarvoor de kroeg/club in ga.
Die kloon vraag kwam over als: wat doe je hier?
Toen dacht ik: wat doe jij hier, ik kom voor de gezelligheid![]()
Kijk als je bv DGK instapte toendertijd, dan wist je dat het niet voor de gezelligheid zou zijn, dat werdt claire ook goed duidelijk![]()
debuurvrouw R. de Vriesquote:
Maar ik ben helemaal nieuw, geen welkom terug nodig hoor, je gaat hard de mist in wat dat betreftquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Voor iemand die zich vandaag heeft aangemeld heb je veel inside info!Welcome back Jomanda
Die kloon vraag kwam niet van de buuf maar van Juud79 !!! Dus dan moet je nu niet denigrerend doen tegen de buuf.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:28 schreef krybaby het volgende:
[..]
Iemand die vlot van begrip is en nieuw is...
Dus iemand die opmaakt uit je opmerking cq waarschuwing, dat het niet altijd persoonlijk bedoelt is waarschijnlijk, maar teksten meer vanuit een gezonde instinctieve achterdocht opborrelen.
Ik kom voor de gezelligheid, net zoals ik daarvoor de kroeg/club in ga.
Die kloon vraag kwam over als: wat doe je hier?
Toen dacht ik: wat doe jij hier, ik kom voor de gezelligheid![]()
Kijk als je bv DGK instapte toendertijd, dan wist je dat het niet voor de gezelligheid zou zijn, dat werdt claire ook goed duidelijk![]()
Ik wil er ook één.. Van Bassiequote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Hebben de klonen nu ook al onderling heibel?
het wordt steeds leuker
Mathara is toch geen kloon?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
het wordt steeds leuker
nee Mathara is écht een lekkere blonde meid van 23 jaar die gewoon door kan fokken als ze meer danquote:
Ik doe dat omdat ik zodra mijn pc aanstaat thuis of op het werk ik eigenlijk altijd ingelogd ben. Maar posten doe ik dan zelden. Fok is dus 16/17 uur per dag aan. Dat wil niet zeggen dat ik post of lees. Ik heb het om die reden uitgezetquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:52 schreef BONG4002 het volgende:.
Welkom krybaby
Wat me trouwens al langer in het algemeen opvalt hier is dat bijna iedereen zijn/haar onlinestatus heeft verborgen, ik vroeg me af waarom dat is?
Ziequote:
< Dat betekend dat je onzichtbaar bent, bij jou staat dat aan, normaal zou je
< moeten zien, zoals bij mij, je kan dat instellen bij je profielgegevens
Ik ben heul geen kloonquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
het wordt steeds leuker
Heb je het weer op je heupen? Hoe gaat het muis, is er progressie of strompel je nog rond op je krukjes?quote:
Oh, bij mij stamt dat nog uit mijn modtijd. Vond het wel handig, want als er dan weer eens heibel was in R&P of zo en ik er even geen zin in had om er tussen te springen, kon ik me verschuilen achter 'Ik was er niet!' Niet dat dat veel voorkwam, daar ben ik helaas te bemoeizuchtig voor.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:52 schreef BONG4002 het volgende:
Wat me trouwens al langer in het algemeen opvalt hier is dat bijna iedereen zijn/haar onlinestatus heeft verborgen, ik vroeg me af waarom dat is?
Okej, ja dat kan ik dan wel begrijpen, valt me alleen op dat het bijna bij iedereen offline staat hierquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik doe dat omdat ik zodra mijn pc aanstaat thuis of op het werk ik eigenlijk altijd ingelogd ben. Maar posten doe ik dan zelden. Fok is dus 16/17 uur per dag aan. Dat wil niet zeggen dat ik post of lees. Ik heb het om die reden uitgezet
soms log in uit en soms niet....quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik doe dat omdat ik zodra mijn pc aanstaat thuis of op het werk ik eigenlijk altijd ingelogd ben. Maar posten doe ik dan zelden. Fok is dus 16/17 uur per dag aan. Dat wil niet zeggen dat ik post of lees. Ik heb het om die reden uitgezet
Heb ik eigenlijk wel nodig, volledig afgemat door de fysio..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ga jij effe een frisse douche nemen jah![]()
wat een gekloon hierquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
het wordt steeds leuker
Dan zouden de (F)A's nog kunnen zien dat je online was denk ik, zou het zelf andersom doen als ik mod zou zijn, dan zet ik mezelf bewust op hidden zodat users niet weten dat ik de boel in de gaten houd en mocht er dan iets misgaan omdat ze denken dat je er niet bent, sla je toe en gooi je de boel dichtquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, bij mij stamt dat nog uit mijn modtijd. Vond het wel handig, want als er dan weer eens heibel was in R&P of zo en ik er even geen zin in had om er tussen te springen, kon ik me verschuilen achter 'Ik was er niet!' Niet dat dat veel voorkwam, daar ben ik helaas te bemoeizuchtig voor.
Ik log automatische in. En kijk 's morgens altijd wel ff. Tis nog net geen startpagina. Maar dan blijft de pc de hele dag aanstaan. Soms wel ook 's nachts.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
soms log in uit en soms niet....
boeit me verder ook niet eigenlijk.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |