abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62041477
Wat een prachtige brief
Hij heeft nieteens jou de schuld, maar de constructie!

Als hij dat laatste niet had gedaan zou ik nu een topic openen om te kijken welke fokker hem heeft geschreven!
pi_62041480
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 03:02 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Zwak. Ik zou net zo een brief terugschrijven, verdient de beste man wel
Eens. En minimaal 3 kantjes.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_62041481
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 02:58 schreef mcDavid het volgende:

Geachte bovenbuurman,
Om in stijl te blijven:

Geachte bovenbuurvrouw/bovenbuurman,

En (ministerie voor) "silly noises" moet natuurlijk "achterlijke geluiden" zijn
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_62041837
Typisch een gevalletje voor :

pi_62041952
Geachte Buurman,

Van de gehorigheid onzer appartementen ben ik mij zeer bewust; ik lijd al jaren aan insomnia doordat u 's nachts in uw slaap praat en ik alles woordelijk kan verstaan. Om er toch maar het beste van te maken, werk ik uw verhalen uit tot korte scenario's die al enige tijd op TV worden uitgezonden onder de namen Jiskefet, Koefnoen en Gooische Vrouwen.

Ook uw toiletbezoeken gaan niet ongemerkt voorbij - op mijn computer houd ik al sinds 2003 het tijdstip en de tijdsduur bij van al uw grote en kleine boodschappen (uw record, mocht dit u interesseren, was 20 juli 2004, waarop u negenmaal plaste en driemaal poepte). U douchet opvallend weinig en hebt sinds 2 maart 2005 geen seks gehad - maar allicht wordt daar het een door het ander verklaard.

Waar het dan de overlast betreft die u van mij meent te ondervinden, volsta ik ermee te zeggen dat u mijn muzieksmaak weliswaar treffend verwoord hebt, maar dat ik niet over een versterker beschik en dat de externe boxjes van mijn MP3-speler zo zwak zijn, dat ik ze zelf al niet meer hoor als ik er meer dan een meter vandaan zit. Het spijt me dan ook het vermoeden te moeten uitspreken, dat uw kwelgeest een ander is dan ikzelf.

Dat onderwijl Gods zegen moge rusten op uw verdere pogingen de overlastgever te achterhalen, wenst u toe,

Uw toegenegen

-Onderbuurman-
  woensdag 1 oktober 2008 @ 06:30:24 #56
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_62041977
.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 06:32:35 #57
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_62041983
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 02:33 schreef PP. het volgende:
Die brief!
Ik ben eerlijk gezegd ook best benieuwd naar de brief van 8 jaar geleden.
Ik ook. Ik heb gisteren nog even gezocht, niet te vinden ... .

Wat betreft die rijdende rechter; ik schat hem echt zo in dat hij die opbelt, of de schijn wil ophouden. Misschien ben ik nog wel wat getriggered door de brief van 9 jar geleden, .
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 06:39:52 #58
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_62042000
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 02:11 schreef svann het volgende:
Ik denk dat je buurman een beetje wereldvreemd is, maar wel echt zijn best heeft gedaan je een nette vriendelijke brief te schrijven.
Ga eens verbaasd langs.
Dat is zo hoor, maar ik vind dat je beter even kunt aan- of opbellen als het net gebeurt. Eigenlijk zeg ik dat ook omdat ik vermoed dat hij zich dan zo druk maakt dat hij niet kán bellen, . Het is meer de hele opzet van deze brief waardoor ik hem totaal niet serieus kan nemen, ik weet namelijk dat het hoorbaar zou kunnen zijn, maar als ik het zelf bijna niet hoor in mijn eigen huis ...

Er zal dan ook zeker een brief terug gaan waarin ik zal melden dat ik me niet herken in zijn conclusies en dat hij zich wellicht vergist. En of ik zeg dat ik er toch rekening mee zal houden en doe dat vervolgens niet ... (dat doe ik immers al, ik vier al 7 jaar mijn verjaardag niet . ).

Ik vind het een beetje hypocriet om tegen mij te zeuren dat het gehorig is, als het nou eenmaal gehorig is.Wat moet ik doen ? Altijd op sokken lopen, mijn vriendin een sok in de mond stoppen in bed en mijn muziek uitlaten ? Ik bedoel what's next ?
pi_62042079
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 06:07 schreef dvr het volgende:
Geachte Buurman,

Van de gehorigheid onzer appartementen ben ik mij zeer bewust; ik lijd al jaren aan insomnia doordat u 's nachts in uw slaap praat en ik alles woordelijk kan verstaan. Om er toch maar het beste van te maken, werk ik uw verhalen uit tot korte scenario's die al enige tijd op TV worden uitgezonden onder de namen Jiskefet, Koefnoen en Gooische Vrouwen.

Ook uw toiletbezoeken gaan niet ongemerkt voorbij - op mijn computer houd ik al sinds 2003 het tijdstip en de tijdsduur bij van al uw grote en kleine boodschappen (uw record, mocht dit u interesseren, was 20 juli 2004, waarop u negenmaal plaste en driemaal poepte). U douchet opvallend weinig en hebt sinds 2 maart 2005 geen seks gehad - maar allicht wordt daar het een door het ander verklaard.

Waar het dan de overlast betreft die u van mij meent te ondervinden, volsta ik ermee te zeggen dat u mijn muzieksmaak weliswaar treffend verwoord hebt, maar dat ik niet over een versterker beschik en dat de externe boxjes van mijn MP3-speler zo zwak zijn, dat ik ze zelf al niet meer hoor als ik er meer dan een meter vandaan zit. Het spijt me dan ook het vermoeden te moeten uitspreken, dat uw kwelgeest een ander is dan ikzelf.

Dat onderwijl Gods zegen moge rusten op uw verdere pogingen de overlastgever te achterhalen, wenst u toe,

Uw toegenegen

-Onderbuurman-
PS Waarom praat u tegen uw dode papegaai?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 1 oktober 2008 @ 09:17:11 #60
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62043414
Die brief uit de OP!
Men wat een geneuzel!

Ik zou trouwens in je reply wel ook iets zeggen over idd het wassen van je haar!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 oktober 2008 @ 09:17:17 #61
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_62043416
Ik zou hem een keurige brief terug sturen. Mooie enveloppe, dik 80 grams papier, strak gevouwen. Keurig zijn adres op een sticker geprint met een laserprinter. Bezorgd door TNT.

Met in de brief een 5 tal kranten letters geplakt.

STERF
  woensdag 1 oktober 2008 @ 10:49:07 #62
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_62045287
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 09:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zou hem een keurige brief terug sturen. Mooie enveloppe, dik 80 grams papier, strak gevouwen. Keurig zijn adres op een sticker geprint met een laserprinter. Bezorgd door TNT.

Met in de brief een 5 tal kranten letters geplakt.

STERF
kijk dan weer wel uit voor vingerafdrukken
Ik kwam, ik zag en ik was pleite...
Rokers maken de keuze per definitie om eerder dood te gaan, dus waar maak jij je druk om
pi_62046000
Wat een buurman.
pi_62046180
nodig hem uit voor een kopje thee
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 oktober 2008 @ 11:32:05 #65
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_62046228
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 10:49 schreef Red_Cat het volgende:

[..]

kijk dan weer wel uit voor vingerafdrukken
Neuh, ik had keurig de afzender erbij gezet
  woensdag 1 oktober 2008 @ 11:58:16 #66
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_62046840
Beste Bovenbewoner,

Hartelijk dank voor uw brief.
Ik weet natuurlijk wel dat ons appartementencomplex enigszins verouderd is, maar dat het zo ernstig is gesteld is met met name de ruimten tussen de vloeren en het gebroddel aan mij voorgeveltje, daar schrik ik toch wel van.
Ik wil u dan ook vriendelijk bedanken voor de heldere uiteenzetting.

Helaas ben ik niet in het bezit van een nieuwerwets appaat met "power". Ik ben slechts in het bezit van een ouderwetse transistorradio, zodat ik af en toe het laatste nieuws kan beluisteren. Dat is eigenlijk mijn enige bezit.

Ik begrijp dan ook werkelijk niet waar de afschuwelijke, monotone stampgeluiden vandaan komen.

Wellicht zou een van onze andere appartementbewoners u kunnen vertellen wie er verantwoordelijk is voor zoveel geluidsoverlast. Immers, wij zullen met zijn allen tot een prettige leefomgeving moeten kunnen komen.

Ik heb nog een klein puntje van mijn kant; als u des avonds of des nachts nog gebruik maakt van het toilet, zou u dan zo vriendelijk willen zijn het toilet pas de volgende morgen door te spoelen?
Dat maakt voor mij, als beneden bewoner, een significant verschil en zou mij zeker helpen tot wat meer woongenot te komen.

Hoogachtend,

De Benedenbuurman.
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_62049774
Gebruik vooral veel bijvoeglijke naamwoorden en voegwoorden in je zinnen, zoals je buurman. Woorden als ''alsmede'', ''ergo'', ''desalniettemin''.

De brief van dvr vind ik briljant

[ Bericht 32% gewijzigd door Xennia op 01-10-2008 14:38:37 ]
  woensdag 1 oktober 2008 @ 15:08:10 #68
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_62051188
Leuk.
pi_62051605
Gewoon een brandende krant door de brievenbus. Wel even je apparatuur afdekken om waterschade te voorkomen.
Never lose the sight of the thrill of sneezing
pi_62052035
Wat een type, die bovenbuurman! Wel erg sneu dat hij zich zo moet opwinden in een brief, wel het toppunt van kneuzigheid om het probleem in een brief te verwoorden in plaats van aan te bellen. Blijkbaar probeert de man je op deze manier te intimideren?
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 06:07 schreef dvr het volgende:
Geachte Buurman,
[...]
Ik zou 'm sturen !
pi_62052404
Ik zou een brief schrijven en deze dan inspreken en opnemen op de computer en dit loeihard afdraaien ipv een brief sturen.

Of dan minstens zo'n vouwkaart waarop je iets in kan spreken.

doet me denken aan "Wanna hear the most annoying sound in the world?? iueeeeeeeee!!!" (dumb & dumber)
now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
pi_62054411
Wat een leuke brief. Ik zou vaker muziek draaien en mogelijk ook wat harder zodat er vaker van die vermakelijke brieven op de deurmat belanden.

Uiteraard wel hier posten zodat we er allemaal van kunnen genieten.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:59:27 #73
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_62054475
Ik krijg ineens een idee. Bij je vrienden zo'n zelfde brief in de bus gooien
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  woensdag 1 oktober 2008 @ 17:02:56 #74
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_62054579
Geachte buurman,

ik begrijp dat u het niet fijn vindt te luisteren naar urenlang hard gebonk.
Maar ik ben een man en mijn zak moet af en toe ook leeg.

Sterker nog, ik vind het helemaal niet prettig dat u aandacht besteedt aan de quality time met mijn vriendin danwel mijn handkar.
Bijgesloten vindt u twee oordopjes en een schema voor de komende 3 maanden.
Mochten er wijzigingen optreden dan laat ik u dat tijdig weten.

Met vriendelijke groet,

Buurman X
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_62054603
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:59 schreef Nembrionic het volgende:
Ik krijg ineens een idee. Bij je vrienden zo'n zelfde brief in de bus gooien
Of bij de hele flat.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')