Eens. En minimaal 3 kantjes.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 03:02 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]Zwak. Ik zou net zo een brief terugschrijven, verdient de beste man wel
Om in stijl te blijven:quote:
Ik ook. Ik heb gisteren nog even gezocht, niet te vinden ...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 02:33 schreef PP. het volgende:
Die brief!
Ik ben eerlijk gezegd ook best benieuwd naar de brief van 8 jaar geleden.
Dat is zo hoor, maar ik vind dat je beter even kunt aan- of opbellen als het net gebeurt. Eigenlijk zeg ik dat ook omdat ik vermoed dat hij zich dan zo druk maakt dat hij niet kán bellen,quote:Op woensdag 1 oktober 2008 02:11 schreef svann het volgende:
Ik denk dat je buurman een beetje wereldvreemd is, maar wel echt zijn best heeft gedaan je een nette vriendelijke brief te schrijven.
Ga eens verbaasd langs.
PS Waarom praat u tegen uw dode papegaai?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 06:07 schreef dvr het volgende:
Geachte Buurman,
Van de gehorigheid onzer appartementen ben ik mij zeer bewust; ik lijd al jaren aan insomnia doordat u 's nachts in uw slaap praat en ik alles woordelijk kan verstaan. Om er toch maar het beste van te maken, werk ik uw verhalen uit tot korte scenario's die al enige tijd op TV worden uitgezonden onder de namen Jiskefet, Koefnoen en Gooische Vrouwen.
Ook uw toiletbezoeken gaan niet ongemerkt voorbij - op mijn computer houd ik al sinds 2003 het tijdstip en de tijdsduur bij van al uw grote en kleine boodschappen (uw record, mocht dit u interesseren, was 20 juli 2004, waarop u negenmaal plaste en driemaal poepte). U douchet opvallend weinig en hebt sinds 2 maart 2005 geen seks gehad - maar allicht wordt daar het een door het ander verklaard.
Waar het dan de overlast betreft die u van mij meent te ondervinden, volsta ik ermee te zeggen dat u mijn muzieksmaak weliswaar treffend verwoord hebt, maar dat ik niet over een versterker beschik en dat de externe boxjes van mijn MP3-speler zo zwak zijn, dat ik ze zelf al niet meer hoor als ik er meer dan een meter vandaan zit. Het spijt me dan ook het vermoeden te moeten uitspreken, dat uw kwelgeest een ander is dan ikzelf.
Dat onderwijl Gods zegen moge rusten op uw verdere pogingen de overlastgever te achterhalen, wenst u toe,
Uw toegenegen
-Onderbuurman-
kijk dan weer wel uit voor vingerafdrukkenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zou hem een keurige brief terug sturen. Mooie enveloppe, dik 80 grams papier, strak gevouwen. Keurig zijn adres op een sticker geprint met een laserprinter. Bezorgd door TNT.
Met in de brief een 5 tal kranten letters geplakt.
STERF
Neuh, ik had keurig de afzender erbij gezetquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:49 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
kijk dan weer wel uit voor vingerafdrukken
quote:
Of bij de hele flat.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:59 schreef Nembrionic het volgende:
Ik krijg ineens een idee. Bij je vrienden zo'n zelfde brief in de bus gooien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |