quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:08 schreef neen het volgende:
[..]die heb ik de vorige keer gemist omdat ik laat binnenkwam, achteraf gezien dus geluk gehad
quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:02 schreef lienelien het volgende:
Oja, Hasselhof, mogen die worden afgezonken in de Marianentrog, asjeblieft?
geef maar hoor, ik wil wel 2 keerquote:Op woensdag 1 april 2009 22:55 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Whehe, heb ineens kaartjes gewonnen voor het concert van morgen in het Paard.. Maar denk niet dat ik het ga redden ivm werk en vervoer..![]()
Nu krijg ik echt zin in vanavondquote:Op vrijdag 3 april 2009 01:10 schreef Apfelsaft het volgende:
Het was leeeeuuukkkkk! Veel nieuwe nummers die bijna allemaal erg goed klonken. Lekker dansbaar en soms met dikke synthesizers. Bij de oudere nummers ging (vooral op het einde) de hele zaal los, en de band leek het ook naar hun zin te hebben. Top-avondje! Van mij mogen ze naar Lowlands komen.![]()
Wel? Ik had hem laatst nog ergens geyoutubed.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:09 schreef Christiaan het volgende:
Net The Kids Are Sick Again op KinkFM, nog niet eens op YouTube te vinden de singleversie.
Idd, de zang was een beetje jammer. Voor de rest was het helemaalquote:Op zaterdag 4 april 2009 00:05 schreef Irien het volgende:
Whaaaa net terug van Tivoli, wat een goed optreden!![]()
![]()
Zaal ging vanaf opener (Graffiti) tot toegift uit z'n dak.Zag Paul op het eind (en na de toegift) z'n oortje uit doen en gelukzalig de zaal in kijken van het enorme gejuich.
Lang geleden dat ik van een concert zo vies en blij moe terugkwam. Ik hou zo van deze band![]()
Het geluid was niet helemaal ok though... zang stond nogal zacht.
Wat een vreselijk slecht geschreven artikel, en dan heb ik het nog niet eens over de inhoud. Ben benieuwd of de reviewer er wel bij is geweest, Paul Smith een zwart-wit ensemble?quote:Op zaterdag 4 april 2009 08:45 schreef Irien het volgende:
Negatieve recensie van de Volkskrant over het concert in het Paard:
http://www.volkskrant.nl/(...)einig_zeggingskracht
'Triomf’ is staan op een monitor met de armen wijd, ‘pijniging’ een met beide vuisten omklemde microfoonstandaard. Het neigt naar pathetische pantomime; mede dankzij Smiths zwart-witensemble plus hoed, en het feit dat hij moet vechten om zijn stem boven het belabberd afgestelde bandgeluid uit te laten komen. Je kunt zomaar het idee krijgen dat Smith een gebrek aan zeggingskracht van de muziek in zijn eentje probeert te compenseren.
pfft
OMG inderdaadquote:Op zaterdag 4 april 2009 16:49 schreef Pink_Floyd het volgende:
"Apply some Pleasure" staat er zelfs in het stuk :s
quote:Op die momenten biedt de band te weinig avontuur en ontbreekt de onontkoombaarheid van Arctic Monkeys of de chic van Franz Ferdinands gentlemanpop. En passant legt dit de zwakte van prototypes bloot: ze doen hun werk maar zijn tegelijk gezichtloos.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |