abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48499592
quote:
Op donderdag 19 april 2007 14:16 schreef Lieke_K het volgende:

[..]

Je hebt al een kaartje
pi_48500330
quote:
Op donderdag 19 april 2007 14:18 schreef lienelien het volgende:

[..]

Je hebt al een kaartje
Maar Anne niet. Niet die ene die jij kent, maar die andere. Anyhow, Jeroen moet effe wakker worden, we hebben zo tentamen dus dan kan ze niet opnemen.

[ Bericht 26% gewijzigd door Lieke_K op 19-04-2007 14:53:46 ]
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_48501440
Vanavond, heb er zin in, ben zeer benieuwd

Belachelijk trouwens dat ze op Rock Werchter voor de helft overlappen met The Kooks
pi_48503628
Zijn er vanavond nog mensen aanwezig die een zwak hebben voor jongens in een Franz Ferdinand t-shirt? (dat eigenlijk net te wijd valt)
pi_48503922
Ik krijg er iig geen harde plasser van..
pi_48504162
quote:
Op donderdag 19 april 2007 16:02 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik krijg er iig geen harde plasser van..

bah
pi_48504795
Playlist-wishlist:

- Girl Who Plays Guitars
- Our Velocity
- Books From Boxes
- The Unshockable
- By The Monument
- A Fortnight's Time
- Apply Some Pressure
- Graffiti
- Poscard Of A Painting
- Going Missing
- Kiss You Better
- Limmasol

Ofzoiets

Volgorde maakt uiteraard niets uit
pi_48504864
Nou, ik wil daar graag Nosebleed aan toevoegen..
pi_48504998
quote:
Op donderdag 19 april 2007 16:23 schreef lienelien het volgende:
Playlist-wishlist:

- Girl Who Plays Guitars
- Our Velocity
- Books From Boxes
- The Unshockable
- By The Monument
- A Fortnight's Time
- Apply Some Pressure
- Graffiti
- Poscard Of A Painting
- Going Missing
- Kiss You Better
- Limmasol

Ofzoiets

nais Ben benieuwd!
pi_48505476
quote:
Op donderdag 19 april 2007 16:23 schreef lienelien het volgende:
Playlist-wishlist:

- Girl Who Plays Guitars
- Our Velocity
- Books From Boxes
- The Unshockable
- By The Monument
- A Fortnight's Time
- Apply Some Pressure
- Graffiti
- Poscard Of A Painting
- Going Missing
- Kiss You Better
- Limmasol

Ofzoiets

Van mij mogen ze Limmasol overslaan. En dan wel Parisien Skies Of gewoon het héle nieuwe album
pi_48505519
quote:
Op donderdag 19 april 2007 16:38 schreef Lieke_K het volgende:

[..]

Van mij mogen ze Limmasol overslaan. En dan wel Parisien Skies Of gewoon het héle nieuwe album
Zeg, Francaise, 't is Parisian
pi_48505656
quote:
Op donderdag 19 april 2007 16:40 schreef lienelien het volgende:

[..]

Zeg, Francaise, 't is Parisian
Excusez-moi! Mon examen oral est mardi prochain... J'ai honte. (ofzo ik heb dus geen frans meer sinds 2 maanden...)

Zoals ik al zei: knal Parisian Skies er ook maar in.
pi_48505696
Liek, je PM gelezen?
  Moderator donderdag 19 april 2007 @ 17:02:07 #115
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_48506429
Nog een paar uurtjes
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_48506445
Tot hoe laat duurt het denken jullie? Uurtje of elf?
Zit altijd weer te dubben hoe ik zal gaan... Auto/bus/trein..
pi_48506588
Geen idee, maar de vorige keer dat ik in een nieuwe , uitverkochte melkweg Max was, stond ik buiten ruim een half uur in de rij en hadden ze het begin van het voorprogramma daaraan aangepast, begon ook veel later dan de bedoeling was.
  Moderator donderdag 19 april 2007 @ 17:08:09 #118
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_48506617
quote:
Op donderdag 19 april 2007 17:02 schreef JeroenV het volgende:
Tot hoe laat duurt het denken jullie? Uurtje of elf?
Zit altijd weer te dubben hoe ik zal gaan... Auto/bus/trein..
ik gok iets van kwart voor elf. Je moet natuurlijk het vervoersmiddel nemen waarmee je zo lang mogelijk kunt blijven zuipen En maak je even kenbaar vanavond, Lien en ik willen nu wel eens weten wie iedereen is (Grobbel als je dit leest: hetzelfde geldt voor jou )
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_48506657
quote:
Op donderdag 19 april 2007 17:07 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Geen idee, maar de vorige keer dat ik in een nieuwe , uitverkochte melkweg Max was, stond ik buiten ruim een half uur in de rij en hadden ze het begin van het voorprogramma daaraan aangepast, begon ook veel later dan de bedoeling was.
Vorige week met Fratellis ging het nog goed.

Ik wil met de bus, maar de laatste gaat om tien over elf...
quote:
Op donderdag 19 april 2007 17:08 schreef MaJo het volgende:

[..]

ik gok iets van kwart voor elf. Je moet natuurlijk het vervoersmiddel nemen waarmee je zo lang mogelijk kunt blijven zuipen En maak je even kenbaar vanavond, Lien en ik willen nu wel eens weten wie iedereen is (Grobbel als je dit leest: hetzelfde geldt voor jou )
Mocht de vriendin van Liek mijn kaartje overnemen zal je mij wel zien. Ben wel alleen dan
Heet trouwens in het echt anders, had deze account ooit als kloon aangemaakt. Maar je kan niks veranderen en heb teveel active topics
pi_48506928
quote:
Op donderdag 19 april 2007 17:09 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Vorige week met Fratellis ging het nog goed.

Ik wil met de bus, maar de laatste gaat om tien over elf...
[..]

Mocht de vriendin van Liek mijn kaartje overnemen zal je mij wel zien. Ben wel alleen dan
Heet trouwens in het echt anders, had deze account ooit als kloon aangemaakt. Maar je kan niks veranderen en heb teveel active topics
Zie pm
pi_48506991
Zie jou pm
  vrijdag 20 april 2007 @ 00:34:33 #122
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_48525154
En en en?? Of is iedereen nog aan het nadrinken?
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_48525243
In een woord GEWELDIG

Denk misschien wel beter als Killers in Paradiso, wat tot nu toe mijn beste concert ooit was. Van begin tot eind helemaal los
  vrijdag 20 april 2007 @ 00:44:12 #124
55350 Reena
Angelcrusher
pi_48525438
Heel leuk concert! Erg naar mijn zin gehad....maar ik moet zeggen dat live de nummers van het eerste album toch een stuk sterker zijn dan het tweede album...terwijl ik het tweede album best aardig vond toen ik het een aantal keer beluisterd had...maar goed, het concert was geweldig en het publiek was ook erg leuk! (en ook erg jong viel me op...niet dat het uitmaakt...)
  vrijdag 20 april 2007 @ 00:45:43 #125
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_48525471
Wat is jong?
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_48525481
Dat verschil merkte je wel ja, maar komt ook omdat het eerste album al veel langer uit is. Maar kwam mij niet slecht uit, af en toe bijkomen.. Maar wat een sfeer zeg...
pi_48525518
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 00:45 schreef -skippybal- het volgende:
Wat is jong?
Verschilt, denk dat het tussen 15 - 24 zat. Maar ook genoeg ouderen gezien.
  vrijdag 20 april 2007 @ 00:49:28 #128
55350 Reena
Angelcrusher
pi_48525568
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 00:46 schreef JeroenV het volgende:
Dat verschil merkte je wel ja, maar komt ook omdat het eerste album al veel langer uit is. Maar kwam mij niet slecht uit, af en toe bijkomen.. Maar wat een sfeer zeg...
Denk dat het tweede album gewoon iets "rustiger" is vergeleken het eerste album, maar het is zeker niet slecht ofzo...het viel me gewoon op.

En jong...ja, ik dacht dat de meeste mensen waar ik stond rond de 16 waren. Misschien leken ze wel jonger dan dat ze waren. Het maakt verder ook niet zo uit...het is gewoon nog iets dat me opviel
  vrijdag 20 april 2007 @ 00:51:54 #129
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_48525618
Dat is wel jong ja. Maakt ook niet echt uit, zolang het niet van die overdreven huppelkutjes zijn en er ook maar wat van de oudere leeftijd zijn
LastFM
  vrijdag 20 april 2007 @ 00:53:38 #130
55350 Reena
Angelcrusher
pi_48525640
Neuh het maakt het helemaal niet uit, ik kom voor de band en niet voor het publiek
  vrijdag 20 april 2007 @ 00:55:36 #131
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_48525690
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 00:53 schreef Reena het volgende:
Neuh het maakt het helemaal niet uit, ik kom voor de band en niet voor het publiek
Nou, ik kom toch vaak juist wel voor de sfeer enzo en die maakt het publiek toch grotendeels.
Een concert van een band bekijken in m'n eentje lijkt me he-le-maal niks.
LastFM
  vrijdag 20 april 2007 @ 01:07:51 #132
55350 Reena
Angelcrusher
pi_48525987
Ja, het publiek kan een groot effect hebben op de sfeer inderdaad...maar als je vooraan staat, heb je meestal wel veel (die-hard) fans om je heen, die het toch wel weer leuk maken...soms wil het achterin niet altijd even leuk zijn qua sfeer...maar goed, volgens mij was bij dit concert echt de hele zaal enthousiast!
  vrijdag 20 april 2007 @ 01:25:36 #133
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_48526312
Ik stond vooraan en de sfeer was echt genieten! Heerlijke avond met heerlijke nummers met een heerlijke band, waarvan zelfs de bassist los ging! Inderdaad wel een vrij jong publiek (zelf ook pas 21 ) Limassol was perfecte afsluiter!
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
pi_48526540
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 01:25 schreef stijgende_ster het volgende:
Ik stond vooraan en de sfeer was echt genieten!
Check
quote:
Heerlijke avond met heerlijke nummers met een heerlijke band, waarvan zelfs de bassist los ging!
Ja, wie had dat aan het begin durven denken?
pi_48527448
Zo, ook weer thuis
Het was helemaal geweldig enzo
pi_48528545
Gaaaf concert!

Alleen heeft een of andere sufkut de hele sfeer voor mij een beetje verpest . Eerst stond ik samen met mijn concertcollega aan het einde van de rechterbar, naast/voor het begin van het hekje bij het afstapje. (kan iemand mij nog volgen?) Daar heb ik het hele voorprogramma gestaan, na het voorprogramma ben ik even naar het toilet geweest en heb ik drank gehaald. Toen ik terug kwam kon ik niet meer op de zelfde plek voor het hekje staan, dus ik stond er een beetje achter op het opstapje.

Toen ik daar stond gingen mensen een beetje lopen huilen dat hun eerder waren en ik in de weg stond, ok ok geen probleem, ik wring mij een beetje meer naar voren en stond een beetje voor het afstapje. Toen tikte er achter mij iemand op mijn schouder (die op het opstapje stond) of ik een beetje meer naar links wou gaan, ik stond er voor (zij stond 2 trede hoger). Dus ik heel aardig, beetje opzij. Begint de volgende achter mij, kan je een beetje naar rechts gaan . Nou ik begon onderhand aardig geïrriteerd te raken, ik maar zo veel mogelijk naar rechts. 3 keer raden wie er toen begon te zeuren? Zelfde vrouwtje dat vond dat ik naar links moest. Ik ben maar gewoon zo veel mogelijk naar rechts geschoven, toen stond ik voor het trapje zo veel mogelijk naar rechts. Toen heeft ze na het 1e nummer nog eens gevraagd of ik opzij wou, daarna heb ik alles wat op mijn schouder tikte genegeerd.

Mensen die vonden dat ik in de weg stond, bedankt! (voor het verpesten van MIJN sfeer) Ga de volgende keer naar de schouwburg ofzo . En dan ook nog aardig proberen te zeggen: 'Ja, jij kan er ook niets aan doen dat je lang bent'.

Ohwja, hierdoor keken de meisjes voor mij soms ook nog raar achterover, waarom ik zo dicht bij stond en niet een beetje naar links ging .

Voor de rest, geweldig concert! Stagedivers heb ik ook lang niet meer gezien . Zag iemand de 2e jongen die het probeerde? De eerste kwam de halve zaal door, maar de 2e klapte bijna direct op de grond .
pi_48530560
Het was ge-wel-dig

Dat wordt dus Maxïmo Park op Werchter (en daarna misschien een stukje The Kooks, die ik nog niet heb gezien. Onbegrijpelijke overlap vanwege zelfde genre, maarja ... )
pi_48532816
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 08:41 schreef Goover het volgende:
Gaaaf concert!

Alleen heeft een of andere sufkut de hele sfeer voor mij een beetje verpest . Eerst stond ik samen met mijn concertcollega aan het einde van de rechterbar, naast/voor het begin van het hekje bij het afstapje. (kan iemand mij nog volgen?) Daar heb ik het hele voorprogramma gestaan, na het voorprogramma ben ik even naar het toilet geweest en heb ik drank gehaald. Toen ik terug kwam kon ik niet meer op de zelfde plek voor het hekje staan, dus ik stond er een beetje achter op het opstapje.

Toen ik daar stond gingen mensen een beetje lopen huilen dat hun eerder waren en ik in de weg stond, ok ok geen probleem, ik wring mij een beetje meer naar voren en stond een beetje voor het afstapje. Toen tikte er achter mij iemand op mijn schouder (die op het opstapje stond) of ik een beetje meer naar links wou gaan, ik stond er voor (zij stond 2 trede hoger). Dus ik heel aardig, beetje opzij. Begint de volgende achter mij, kan je een beetje naar rechts gaan . Nou ik begon onderhand aardig geïrriteerd te raken, ik maar zo veel mogelijk naar rechts. 3 keer raden wie er toen begon te zeuren? Zelfde vrouwtje dat vond dat ik naar links moest. Ik ben maar gewoon zo veel mogelijk naar rechts geschoven, toen stond ik voor het trapje zo veel mogelijk naar rechts. Toen heeft ze na het 1e nummer nog eens gevraagd of ik opzij wou, daarna heb ik alles wat op mijn schouder tikte genegeerd.

Mensen die vonden dat ik in de weg stond, bedankt! (voor het verpesten van MIJN sfeer) Ga de volgende keer naar de schouwburg ofzo . En dan ook nog aardig proberen te zeggen: 'Ja, jij kan er ook niets aan doen dat je lang bent'.

Ohwja, hierdoor keken de meisjes voor mij soms ook nog raar achterover, waarom ik zo dicht bij stond en niet een beetje naar links ging .

Voor de rest, geweldig concert! Stagedivers heb ik ook lang niet meer gezien . Zag iemand de 2e jongen die het probeerde? De eerste kwam de halve zaal door, maar de 2e klapte bijna direct op de grond .
Ik heb je idd zien staan bij het voorprogramma (wat trouwens wel zwaar kut was) en daarna zag ik je niet meer. Ik had btw een Killers shirt aan, stond een meter of twee links van je
Maar denk dat het ook wel een beetje lag aan de plek waar je stond. Meestal hoe verder aan de zijkant of dat soort plekken ook meer geklaag. Bij mij was er ook een meisje van 1.50 die alles wilde zien. Maarja, das onmogelijk natuurlijk. Wel grappig om te zien hoe ze dacht dat voor elkaar te gaan krijgen

En sommige stagedivers die gelijk op de grond klapten
pi_48532875
Oja, Hasselhof, mogen die worden afgezonken in de Marianentrog, asjeblieft?
pi_48532939
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 11:02 schreef lienelien het volgende:
Oja, Hasselhof, mogen die worden afgezonken in de Marianentrog, asjeblieft?

Wat heb ik me lopen ergeren aan die zanger. Infadelszanger-minitator, maar dan 50x slechter. De vergelijking moet ik eigenlijk niet eens maken...
  vrijdag 20 april 2007 @ 11:08:19 #141
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_48533045
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 08:41 schreef Goover het volgende:
-Verhaal over kutjes die de hele tijd doorzeiken-
Irritant is dat ja, heb ik ook vaak last van. En als je d'r ééntje voorlaat komen ze als 40-jarige alleenstaande vrouwen met een kinderwens op je af.
Na een tijdje ga ik ze ook negeren, of ze moeten heel schattig zijn
LastFM
pi_48533095
Was trouwens ook nog een meisje flauwgevallen... Hadden jullie dat nog gezien? Tussen Going Missing en de toegiften.
pi_48533674
Iemand nog het zwarte stel gespot (helemaal linksvoor op het balkon), waarvan de vrouw zwaar gebarend richting het podium alles mee zat te zingen? Was een vermakelijk gezicht

Ze hing het hele concert over het hekje heen, met haar armen reikend naar de band
pi_48533787
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 11:25 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Iemand nog het zwarte stel gespot (helemaal linksvoor op het balkon), waarvan de vrouw zwaar gebarend richting het podium alles mee zat te zingen? Was een vermakelijk gezicht
Dat Indiaase meisje in die ietwat te kleurrijke jurk die bezig was met MP te aanbidden?
pi_48533826
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 11:28 schreef lienelien het volgende:

[..]

Dat Indiaase meisje in die ietwat te kleurrijke jurk die bezig was met MP te aanbidden?
Indiaas..dat zou ook nog kunnen, ja. De jurk was iig kleurrijk
pi_48533955
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 11:25 schreef newbiedoobiedoo het volgende:

Ze hing het hele concert over het hekje heen, met haar armen reikend naar de band
Jaaa

Maar lette vooral meer op de man die ernaast stond. Wat was die huge
  vrijdag 20 april 2007 @ 11:54:49 #147
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_48534790
Hasselhof Dat was wel ff een tegenvaller ja! Die zanger!
Sfeer bij het begin van MP zo energiek en goed! Echt te gek! Alleen die meisjes helemaal vooraan die alleen maar klagen over het gedrang en constant met hun mobiel in de hand staan..
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
  vrijdag 20 april 2007 @ 11:56:20 #148
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_48534852
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 11:54 schreef stijgende_ster het volgende:
n constant met hun mobiel in de hand staan..
Echt een hekel aan. Bij elk optreden zie je al die figuren tegenwoordig met de telefoon omhoog om er thuis achter te komen dat het kutkwaliteit is en ze het toch niet gaan kijken
LastFM
pi_48534874
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 11:00 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Ik heb je idd zien staan bij het voorprogramma (wat trouwens wel zwaar kut was) en daarna zag ik je niet meer. Ik had btw een Killers shirt aan, stond een meter of twee links van je
Ik stond tijdens MP een meter meer naar rechts ofzo.
quote:
Maar denk dat het ook wel een beetje lag aan de plek waar je stond. Meestal hoe verder aan de zijkant of dat soort plekken ook meer geklaag.
Klopt, maar dit was overdreven.
quote:
Bij mij was er ook een meisje van 1.50 die alles wilde zien. Maarja, das onmogelijk natuurlijk. Wel grappig om te zien hoe ze dacht dat voor elkaar te gaan krijgen

En sommige stagedivers die gelijk op de grond klapten
Inderdaad, die waren cool 'Jaaa vang me op..' *BAF* vloer
pi_48534942
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 11:32 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Jaaa

Maar lette vooral meer op de man die ernaast stond. Wat was die huge
Dat stel was moeilijk om over het hoofd te zien (tenzij je er onder stond)

Aan de zelfde kant, op de trap, stond ook een jongen helemaallos te gaan. Mooie stairdancing act
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')