Inderdaad.quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh, zijn jullie de bazen hier?
Zo ja, mijn nederige excuses.
Ook, en natuurlijk De La Soul.quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het hiphop-tijdperk waar men nog met grote klokken om de nek liepen?
NWA
quote:JEFF: Jeff. I told you, my name is Jeff. If you guys are rappers, where's your dukey gold chains? Y'all don't have no dukey gold chains.
MASE: We don't wear gold chains, we'd rather spend our money on more important things like, women, necessities...
DE LA SOUL: And VIDEO GAMES!!!!
beetje de ^john Travolta stijl ^ uit greace???quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:43 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hiphop.
Alsvast reactie van jou inschatten: Oh 50 cent, nee dat is niet mijn smaak.
Nee mijn smaak ook niet, ik hou meer van oldskool.
FIGHT THE POWERquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
OokEn A Tribe Called Quest, Black Sheep, De La Soul, Beastie Boys, Jungle Brothers, Gangstarr, Common, Cypress Hill, KRS-One, Nas, Wu-Tang Clan, Pete Rock & C.L. Smooth en Public Enemy om er een paar op te noemen.
Oke, het is een hele mond vol, maar dit kwam in me op
Als je zelfs na mijn reactie over al die artiesten het nog zo gaat afkraken negeer ik je wel gewoonquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:48 schreef superXmacho het volgende:
[..]
beetje de ^john Travolta stijl ^ uit greace???
Of meer het Triller van michael Jackson stijl
Ik heb een album van De La Soulquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:48 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ook, en natuurlijk De La Soul.
Even een quote uit een nummer van hun debuutalbum:
[..]
bt first gangbang meetquote:
Het eerste halve minuut van Terminator X to the Edge of Painquote:
Dat is een beetje het old-school wat ik ken.quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:49 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Als je zelfs na mijn reactie over al die artiesten het nog zo gaat afkraken negeer ik je wel gewoon
We nemen allemaal wapens mee en dan gaan we je mishandelenquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:49 schreef superXmacho het volgende:
[..]
welke meet??
En wrm ben ik nu opeens wel uitgenodigt?
Dat vind ik niet bepaald oldskool hiphop wat jij daar opnoemtquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:50 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Dat is een beetje het old-school wat ik ken.
Oja zal ff jouw post gaan lezen..
Mis ken ik der wel een paar van.
weet niet of je het weetquote:
srryquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:51 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat vind ik niet bepaald oldskool hiphop wat jij daar opnoemt
En de reden dat ik jou niet negeer is omdat mijn haat jegens jou zo groot word, ik had niet gedacht dat hij veel groter kon wordenquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:51 schreef superXmacho het volgende:
[..]
weet niet of je het weet
Ze negeren je al.
Het slijmen heeft geen zin.
Ja als je zo lang zit te slijmen is dat zo zielig.
En het is irietant
leuk..quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:51 schreef behangplakker het volgende:
[..]
We nemen allemaal wapens mee en dan gaan we je mishandelen
haha..quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
En de reden dat ik jou niet negeer is omdat mijn haat jegens jou zo groot word, ik had niet gedacht dat hij veel groter kon worden
Zelfs voor 20 zou ik het nog doen, geloof mequote:Op dinsdag 30 september 2008 21:52 schreef superXmacho het volgende:
[..]
leuk..
Krijgen jullie zoon 2 jaar per man.
Ja, ik weet het. Maar ik kan je gewoon niet negeren omdat ik jou zo dood wensquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:53 schreef superXmacho het volgende:
[..]
haha..
Die zin is zo zielig..
Maar lieve sgat.
Je hebt het nu niet door..
Door te reageren geef je me juist aandacht..
maakt ckr wel een hele lijst van personen van fok waar je mee wil date..quote:
Aah shit man, verdommequote:Op dinsdag 30 september 2008 21:51 schreef superXmacho het volgende:
[..]
weet niet of je het weet
Ze negeren je al.
Het slijmen heeft geen zin.
Ja als je zo lang zit te slijmen is dat zo zielig.
En het is irietant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |