Inderdaad.quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh, zijn jullie de bazen hier?
Zo ja, mijn nederige excuses.
Ook, en natuurlijk De La Soul.quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het hiphop-tijdperk waar men nog met grote klokken om de nek liepen?
NWA
quote:JEFF: Jeff. I told you, my name is Jeff. If you guys are rappers, where's your dukey gold chains? Y'all don't have no dukey gold chains.
MASE: We don't wear gold chains, we'd rather spend our money on more important things like, women, necessities...
DE LA SOUL: And VIDEO GAMES!!!!
beetje de ^john Travolta stijl ^ uit greace???quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:43 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hiphop.
Alsvast reactie van jou inschatten: Oh 50 cent, nee dat is niet mijn smaak.
Nee mijn smaak ook niet, ik hou meer van oldskool.
FIGHT THE POWERquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
OokEn A Tribe Called Quest, Black Sheep, De La Soul, Beastie Boys, Jungle Brothers, Gangstarr, Common, Cypress Hill, KRS-One, Nas, Wu-Tang Clan, Pete Rock & C.L. Smooth en Public Enemy om er een paar op te noemen.
Oke, het is een hele mond vol, maar dit kwam in me op
Als je zelfs na mijn reactie over al die artiesten het nog zo gaat afkraken negeer ik je wel gewoonquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:48 schreef superXmacho het volgende:
[..]
beetje de ^john Travolta stijl ^ uit greace???
Of meer het Triller van michael Jackson stijl
Ik heb een album van De La Soulquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:48 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ook, en natuurlijk De La Soul.
Even een quote uit een nummer van hun debuutalbum:
[..]
bt first gangbang meetquote:
Het eerste halve minuut van Terminator X to the Edge of Painquote:
Dat is een beetje het old-school wat ik ken.quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:49 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Als je zelfs na mijn reactie over al die artiesten het nog zo gaat afkraken negeer ik je wel gewoon
We nemen allemaal wapens mee en dan gaan we je mishandelenquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:49 schreef superXmacho het volgende:
[..]
welke meet??
En wrm ben ik nu opeens wel uitgenodigt?
Dat vind ik niet bepaald oldskool hiphop wat jij daar opnoemtquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:50 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Dat is een beetje het old-school wat ik ken.
Oja zal ff jouw post gaan lezen..
Mis ken ik der wel een paar van.
weet niet of je het weetquote:
srryquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:51 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat vind ik niet bepaald oldskool hiphop wat jij daar opnoemt
En de reden dat ik jou niet negeer is omdat mijn haat jegens jou zo groot word, ik had niet gedacht dat hij veel groter kon wordenquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:51 schreef superXmacho het volgende:
[..]
weet niet of je het weet
Ze negeren je al.
Het slijmen heeft geen zin.
Ja als je zo lang zit te slijmen is dat zo zielig.
En het is irietant
leuk..quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:51 schreef behangplakker het volgende:
[..]
We nemen allemaal wapens mee en dan gaan we je mishandelen
haha..quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
En de reden dat ik jou niet negeer is omdat mijn haat jegens jou zo groot word, ik had niet gedacht dat hij veel groter kon worden
Zelfs voor 20 zou ik het nog doen, geloof mequote:Op dinsdag 30 september 2008 21:52 schreef superXmacho het volgende:
[..]
leuk..
Krijgen jullie zoon 2 jaar per man.
Ja, ik weet het. Maar ik kan je gewoon niet negeren omdat ik jou zo dood wensquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:53 schreef superXmacho het volgende:
[..]
haha..
Die zin is zo zielig..
Maar lieve sgat.
Je hebt het nu niet door..
Door te reageren geef je me juist aandacht..
maakt ckr wel een hele lijst van personen van fok waar je mee wil date..quote:
Aah shit man, verdommequote:Op dinsdag 30 september 2008 21:51 schreef superXmacho het volgende:
[..]
weet niet of je het weet
Ze negeren je al.
Het slijmen heeft geen zin.
Ja als je zo lang zit te slijmen is dat zo zielig.
En het is irietant
die foto is niet erg hoorquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:55 schreef superXmacho het volgende:
[..]
maakt ckr wel een hele lijst van personen van fok waar je mee wil date..
Of is het om het feit dat ik blond haar heb genoemt..
Of heeft je de foto gezien.,dan is het een wonder
Mooi..quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:54 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Maar ik kan je gewoon niet negeren omdat ik jou zo dood wens
quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:55 schreef superXmacho het volgende:
[..]
maakt ckr wel een hele lijst van personen van fok waar je mee wil date..
Of is het om het feit dat ik blond haar heb genoemt..
Of heeft je de foto gezien.,dan is het een wonder
Welke foto??quote:
Er is geen hel, al zou het niet veel schelen of het zou speciaal voor jou aangemaakt wordenquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:55 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Mooi..
Nou sie you latere in hell!
die puntkinquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:57 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Welke foto??
Die met dat bier,
Die met de punt kin ( ja punt kin heb ik ZELF bedacht..dus toen ze me zo noemde was dat al niet eens orcineel meer)
Of een andere??
srry ik ben blond..quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:56 schreef behangplakker het volgende:
[..]
![]()
En het erge is dat ik gewoon weet dat een of andere user me nu keihard uitlacht omdat ik weet dat het een kloon is
Daar word het echt niet minder om ofzo hoorquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:57 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Welke foto??
Die met dat bier,
Die met de punt kin ( ja punt kin heb ik ZELF bedacht..dus toen ze me zo noemde was dat al niet eens orcineel meer)Of een andere??
haal het danquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:58 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb ineens ontzettend zin in Cruesli!
Praat daar maar tegen terug. Ik negeer je vanaf nuquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:58 schreef superXmacho het volgende:
[..]
srry ik ben blond..
Typ nu snel om dat ik ook op msn zit..
Praten 6 mensen tegen me..
och jonge ik ben zo beledigt..quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:57 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Er is geen hel, al zou het niet veel schelen of het zou speciaal voor jou aangemaakt wordenJij bent zo'n schaamte voor heel Nederland met je spelling
![]()
Zelfs het spellingsgehalte van het petjesvolk bij de marokkanen is nog hoger aangeschreven dan die van jou
Welke vraag?quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:00 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Beantwoord dit je vraag een beetje over de hell??
mooiquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:00 schreef superXmacho het volgende:
[..]
och jonge ik ben zo beledigt..
OOHH NOOOEESSSSSquote:En zal je wat vertellen.
Ja idd de hel is voor mij aan gemaakt.
En IK ben er de baas!
Moet ik je gaan opereren ofzoquote:En iedereen die naar de hel gaat zo als jij wordt mijn onderdaan , mijn slaaf ,
En heeft te gehoorzamen aan mij.
Je probeert dus te zeggen dat je in de hel de baas wilt zijn? Zodat je alle pestkoppen terug kan pakken die je hele leven hier verziekt hebben? Dan zou ik nu maar vast beginnen met je ouders die je zo op aarde hebben gebrachtquote:Beantwoord dit je vraag een beetje over de hell??
Nee ,quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:58 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Daar word het echt niet minder om ofzo hoorJe hebt het zelf gewoon een duwtje in de goede richting gegeven
Doeidoei slaap lekker schatjequote:Op dinsdag 30 september 2008 22:04 schreef behangplakker het volgende:
Nu ga ik naar beneden lieve schatjes (veteranen dan + paar anderen)![]()
Tot morgen![]()
Amsterdam naturlichquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:11 schreef superXmacho het volgende:
Stel er komt een meeting.
Waar komt die meeting dan??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |