Met je 15 jaar in je eentjequote:
?quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:14 schreef BobbyB het volgende:
Niks Amsterdam. Dan kan ik alleen nog maar op de heen weg naar mijn autoradio luisteren.
welke foto zal ik er bij zetten dan??quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:15 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Met je 15 jaar in je eentjekrijgen we straks weer van die opsporing verzocht berichten op de FP
In Amsterdam word ie gejat door een bepaald soort medelanders wat daar veel leeft enzo, jeweets!quote:
Niet alleen goede muziek. Goede films, en mooie tekeningen en andere creatiesquote:
duiven ?quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In Amsterdam word ie gejat door een bepaald soort medelanders wat daar veel leeft enzo, jeweets!
De meet is waarschijnlijk niet in Slotervaart ofzo lijkt mequote:Op dinsdag 30 september 2008 22:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In Amsterdam word ie gejat door een bepaald soort medelanders wat daar veel leeft enzo, jeweets!
je rarquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:21 schreef superXmacho het volgende:
ik geef toe..
Het is een mooi nummer..
Maar welke foto moet er dan in het opsporings bericht??
De meet moet gewoon in Den Helder.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:21 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
De meet is waarschijnlijk niet in Slotervaart ofzo lijkt me!
Bestand met naaktfoto's wil ie.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:23 schreef superXmacho het volgende:
[..]
wat..
Er moet toch wel een duidelijke foto in.
ja FUCK maar dat is nog veder weg..quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De meet moet gewoon in Den Helder.Je kan ook niet verwachten dat BT nog kan lopen na die meet, dus een beetje sociaal denken jongens.
das waorquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De meet moet gewoon in Den Helder.Je kan ook niet verwachten dat BT nog kan lopen na die meet, dus een beetje sociaal denken jongens.
Bij jou thuis? en waar woont jouw huis dan?quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:25 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ja FUCK maar dat is nog veder weg..
Gaan gwn met zen alle snacken.
En daarna ff na zitten bij mij thuis..
Geen we met zen allen patat shoarma halen!!
In Friesland , vlak bij hereveen..quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij jou thuis? en waar woont jouw huis dan?
un toffequote:Op dinsdag 30 september 2008 22:30 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wat voor een tekening dacht je aan
weet je wat ook lekkah is je ballen vol met pindakaas smeren en wachten totdat de hond het er van af liktquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:32 schreef superXmacho het volgende:
Mensen..
Ik zal de honden nog ff uitlaten,
Ze kijken me zo zielig aan.
Doeii
Dat laat ik aan jouw toe, een tekening over mijquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:30 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wat voor een tekening dacht je aan
heb zo wel me piriode gehad..quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:32 schreef BigKahuna het volgende:
superxmacho, is het toevallig mogelijk dat jij naar hardcore luistert?
veel plezier..quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:32 schreef gers het volgende:
[..]
weet je wat ook lekkah is je ballen vol met pindakaas smeren en wachten totdat de hond het er van af likt
Ik hou niet van voetbalquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:28 schreef superXmacho het volgende:
[..]
In Friesland , vlak bij hereveen..
We hebben een hele grote breed beeld tv kunnen we voetbal kijken.
Zo lang snijeder maar speelt.
Of Cristiano Ronaldo.
Of die 2 tegen elkaar is nog beter.
Ervaring gers?quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:32 schreef gers het volgende:
[..]
weet je wat ook lekkah is je ballen vol met pindakaas smeren en wachten totdat de hond het er van af likt
Den Helder, woont BT daar?quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
op de xbox is het wel lolig fifa..quote:
Ja.quote:
Zoiets dacht ik al.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:34 schreef superXmacho het volgende:
[..]
heb zo wel me piriode gehad..
Als ik een poes wil kijken ga ik wel internetten, daarvoor ga ik niet naar Friesland.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:40 schreef superXmacho het volgende:
[..]
op de xbox is het wel lolig fifa..
Met Nederlands cometaar.
Maar goed..
Concentreer jij je toch lkkr op wat anders..
Mag jij de kat bezig houden, we hebben een oude poes(ja het is een vrouwtje)
en dat is een aandacht op eisent ding,
Als ze dan mooi bij jouw zit krigjt zij haar aandacht ook weer.
Kan jij naar de poes kijken , hoef je geen voetbal te zien.
is een hele mooie lieve poes..quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als ik een poes wil kijken ga ik wel internetten, daarvoor ga ik niet naar Friesland.
Oke reserveer maar een slaapplekje voor mijquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:42 schreef superXmacho het volgende:
[..]
is een hele mooie lieve poes..
En we hebben snackjes, en ik ben der..
En we hebben BIER!!
Mooie provincie hoorquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als ik een poes wil kijken ga ik wel internetten, daarvoor ga ik niet naar Friesland.
C. Ronaldoquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:28 schreef superXmacho het volgende:
[..]
In Friesland , vlak bij hereveen..
We hebben een hele grote breed beeld tv kunnen we voetbal kijken.
Zo lang snijeder maar speelt.
Of Cristiano Ronaldo.
Of die 2 tegen elkaar is nog beter.
Ik heb nog wel eens een scharrel uit Friesland gehad toen ik uit ging in Lemmerquote:
Lemmerquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:57 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik heb nog wel eens een scharrel uit Friesland gehad toen ik uit ging in LemmerZe kwam uit één of ander pauperplaatsje waarvan ik de naam ook niet meer weet.
Ga jij er wel eens heen dan ? een maat van me woont vlak in de buurt dus ging paar jaar geleden elke maand wel een keer uit daarquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
LemmerLekkere vis. En Duitsers
Nein, ik kom er alleen in de zomer met mijn oudersquote:Op dinsdag 30 september 2008 23:01 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ga jij er wel eens heen dan ? een maat van me woont vlak in de buurt dus ging paar jaar geleden elke maand wel een keer uit daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |