jaquote:
Ja ik ookquote:
of tot multimiljonairquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja ik ookdan wil ik gemaakt worden tot een popi jopi playa playa
.
Jij dan?
wat wil je dan worden..quote:
van wie ben je nu eigenlijk een kloonquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:40 schreef superXmacho het volgende:
[..]
wat wil je dan worden..
Ben ik zo vriendelijk dta ik wel je coach wil zijn
die kijk ik al met kerstquote:
quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:28 schreef BobbyB het volgende:
Ik ga CSI:Miami kijken. Lekker fappen op Emily Procter en Eva LaRue
ik ben geen kloon , kijk dan in de vorige topic's daar staat wel foto bewijs,quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:42 schreef gers het volgende:
[..]
van wie ben je nu eigenlijk een kloon
de beruchte foto zekerquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:47 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ik ben geen kloon , kijk dan in de vorige topic's daar staat wel foto bewijs,
wat is de beruchte foto dan??quote:
puntkin enzoquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:50 schreef superXmacho het volgende:
[..]
wat is de beruchte foto dan??
Er staan meerdere foto's van mij op fok.
Ja der was iemand die me hyves gevonden had..
Op de eerste foto..quote:
wat voor werk doe je dan??quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:55 schreef Noorsbloed het volgende:
Dag mensen !
Was ik weer.
* Noorsbloed is brakkig en moet zo nog werken in de regen.
hier als troostquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:55 schreef Noorsbloed het volgende:
Dag mensen !
Was ik weer.
* Noorsbloed is brakkig en moet zo nog werken in de regen.
Nachtwaker.quote:
Twee keer dezelfde plaatjes posten en bij allebei de posts het kapotte plaatje laten staan.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:56 schreef gers het volgende:
[..]
hier als troost![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
aa je werkt in de bewaking.quote:
/carequote:Op dinsdag 30 september 2008 20:58 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Twee keer dezelfde plaatjes posten en bij allebei de posts het kapotte plaatje laten staan.
Nee dank je !quote:
Zolang er geen knokken is op het werk is het dodelijk saai.quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:01 schreef superXmacho het volgende:
[..]
aa je werkt in de bewaking.
Lijkt mij ook wel wat..
Maar ze nemen mij denk niet aan...
Ik ook niet, zijn wel goede plaatjes, maar....uhm.....laat maar.quote:
whehequote:Op dinsdag 30 september 2008 21:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Nee dank je !
De vorige keer dat jij mij doorstuurde kreeg ik een note.
toch relax beetje matten beetje fokkenquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Zolang er geen knokken is op het werk is het dodelijk saai.
En verdien ik mijn geld met Fokken!
Oom van mij hij werkt ook in de bewaking ,quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Zolang er geen knokken is op het werk is het dodelijk saai.
En verdien ik mijn geld met Fokken!
schelden doet geen pijn enzo iig minder pijn als peppersprayquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:11 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Oom van mij hij werkt ook in de bewaking ,
Hij loopt met een herder.
En een zaklampje.
Hij moet steeds ergens anders wezen.
Ik ben er denk iets te vel voor..
Want me oom ook die wordt regelmatig voor van alles uitgescholden.
En als je bepaalde woordtjes tegen me zegt dan kan je het krijgen..
En dan is zoon knuppeltje wel handig
Ja lach maarquote:
Niet als er niemand meer online isquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:10 schreef gers het volgende:
[..]
toch relax beetje matten beetje fokken
Pepperspray is je beste vriendquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:11 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Oom van mij hij werkt ook in de bewaking ,
Hij loopt met een herder.
En een zaklampje.
Hij moet steeds ergens anders wezen.
Ik ben er denk iets te vel voor..
Want me oom ook die wordt regelmatig voor van alles uitgescholden.
En als je bepaalde woordtjes tegen me zegt dan kan je het krijgen..
En dan is zoon knuppeltje wel handig
jij zou iedereen doenquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:14 schreef afcajos het volgende:
Zeg maisnon, ik zo weer eens even in je fobo te lurken en kwam tot de conclusie dat ik jou wel zou doenJe mag je nu vereerd voelen.
zo'n gummiknuppel met stroom erin lijkt me ook wel leukquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:15 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Pepperspray is je beste vriend![]()
haar lak en deo werkt ook goed..quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:15 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Pepperspray is je beste vriend![]()
Mag ik vragen hoe oud jij eigenlijk bent?quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:19 schreef superXmacho het volgende:
of je pakt gewoon een lucht bucks.
En als ik heel eerlijk moet zijn wil ik de me duikers mes ook wel een x testen, eigelijks : papa's reserve duikers mes..(A)
Maar goed hij mist hem niet,
Hij heeft zijn oude als reserve.
Maar wil zijn goeie hebben.
Die is groter dan die ik hier heb liggen!^^
14 vrijdag 15..quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:21 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe oud jij eigenlijk bent?
Ah okay.quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:23 schreef superXmacho het volgende:
[..]
14 vrijdag 15..
Geef toe..
iedereen heeft een wapen..
Ik zag toevallig dat mes liggen.
En heb hem toen ff voor papa bewaard , die echter nooit meer zijn mes kwam opeisen.
fakkelen?quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Jonge, ik verveel me de kk. Morgenavond weer lekker fakkelen.
Yuk, siliconentietenquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:56 schreef gers het volgende:
[..]
hier als troost![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Net als jij.quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:25 schreef NoelGallagher het volgende:
HAHAHAHA, superXmacho is een kneus eerste klas
Moet je hier kommen, en het lef te hebben het nog een keer te zeggen maar dan recht in me gezicht.quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:25 schreef NoelGallagher het volgende:
HAHAHAHA, superXmacho is een kneus eerste klas
Sorry, ik denk dat je de verkeerde voor je hebt. Ik ben namelijk het tegenovergestelde van een pauper.quote:
werk zequote:
quote:
Wat ben jij stoer!!quote:
Ik heb nog niks van de pagina gelezen maar ik haat je nu alquote:
Voor u geld het zelfde verhaal als voor die andere popiejopie hier.quote:
Al gedaan, stuk pauper dat die NG isquote:
quote:
Nou waar woon je, dan kan ik recht in je gezicht stuk kanker zeggen stuk kankerquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:37 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Voor u geld het zelfde verhaal als voor die andere popiejopie hier.
Wees een echte vent en zeg het recht in het gezicht van de gene tegen wie je het hebt.
Ik zeg maar ff u want moet wel respect tonen voor half-biaarde mensen
Is maisnon een vrouwelijk persoonquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:38 schreef afcajos het volgende:
[..]
Maisnon wanneer gaan wij nou daten?
quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:32 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Moet je hier kommen, en het lef te hebben het nog een keer te zeggen maar dan recht in me gezicht.
Dan ben je pas echt een heer.
En dan zijn de consucenties ook voor jou..
En trouwens ik weet wel beter,
Never can,never will
Can't hold my down
Friesland..quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:39 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nou waar woon je, dan kan ik recht in je gezicht stuk kanker zeggen stuk kanker
van wat voor muziek hou je dan???quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:40 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Is maisnon een vrouwelijk persoon![]()
Voor het eerst dat vrouwen in mijn muziek geïnteresseerd zijn
Ohja, dan kan ik meteen je huis vinden he. Er staat maar 1 huis in frieslandquote:
Ik weet hoe je eruit ziet, dat was voor mij ook een aanleiding om stuk kanker te zeggen want als kanker een gezicht hadquote:En serieus je hebt het lef niet om te kommen.
in de andere topic staat wel foto, weet je hoe ik der uit zie kan je me zoeken..
Standaard internetheld opmerkingquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:32 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Moet je hier kommen, en het lef te hebben het nog een keer te zeggen maar dan recht in me gezicht.
Dan ben je pas echt een heer.
En dan zijn de consucenties ook voor jou..
En trouwens ik weet wel beter,
Never can,never will
Can't hold my down
Hiphop.quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:41 schreef superXmacho het volgende:
[..]
van wat voor muziek hou je dan???
krijgen we dan weer zo'n puik topic met picsquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:38 schreef afcajos het volgende:
[..]
Maisnon wanneer gaan wij nou daten?
quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:37 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Al gedaan, stuk pauper dat die NG is
quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:37 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik heb nog niks van de pagina gelezen maar ik haat je nu al
run dmc ?quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:43 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hiphop.
Alsvast reactie van jou inschatten: Oh 50 cent, nee dat is niet mijn smaak.
Nee mijn smaak ook niet, ik hou meer van oldskool.
laat me raden wat voor type jij bent dit ga je na tuurlijk ontkennen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:42 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ohja, dan kan ik meteen je huis vinden he. Er staat maar 1 huis in friesland![]()
[..]
Ik weet hoe je eruit ziet, dat was voor mij ook een aanleiding om stuk kanker te zeggen want als kanker een gezicht had(en dan doel ik nog niet eens op onur)
Het hiphop-tijdperk waar men nog met grote klokken om de nek liepen?quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:43 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hiphop.
Alsvast reactie van jou inschatten: Oh 50 cent, nee dat is niet mijn smaak.
Nee mijn smaak ook niet, ik hou meer van oldskool.
Oh, zijn jullie de bazen hier?quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:44 schreef BigKahuna het volgende:
Tijd dat die NG de hierarchie even gaat respecteren
sukkel heb ik zelf getypt en als je geen reactie weet te bedenken , hou dan gewoon je mond..quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Standaard internetheld opmerking
Ookquote:
Jou leesvermogen is al net zo slecht als je spelling ofnietquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:45 schreef superXmacho het volgende:
[..]
sukkel heb ik zelf getypt en als je geen reactie weet te bedenken , hou dan gewoon je mond..
quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:44 schreef superXmacho het volgende:
[..]
laat me raden wat voor type jij bent dit ga je na tuurlijk ontkennen.
Je bent zoon lelijk joch .
Wat niemand krijgt.
En kom je op straat een blondmeisje tegen verrek je half je nek omdat je aan het kijken bent.
En weet je waar de foto staat zet hem hier maar ff neer binnen een minuut, ja want je weet toch wel waar ze staan..
Als kanker kon praten, klonk het als jou. Stomme mongoolquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:45 schreef superXmacho het volgende:
[..]
sukkel heb ik zelf getypt en als je geen reactie weet te bedenken , hou dan gewoon je mond..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |