Verpest mijn standpunt nietquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:57 schreef Irritatie100 het volgende:
ík vind je hosseltopic leuker
quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:58 schreef Tyler..Durden het volgende:
Dronken zijn ergens waar nog veel meer mensen dronken zijn vind ik nog altijd beter dan thuis je puist uitknijpen met een sixpack lauw bier.
Ik heb ook geen vrienden en vermaak me kostelijk op FOK. Wat een brutaliteit om zulke kul te posten.quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:00 schreef Red_Cat het volgende:
Je kan je beter vermaken tot je dood, dan dat je een zuur en eenzaam leven lijd!
Nee manquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:58 schreef Tyler..Durden het volgende:
Dronken zijn ergens waar nog veel meer mensen dronken zijn vind ik nog altijd beter dan thuis je puist uitknijpen met een sixpack lauw bier.
Ait... boks'm...quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:04 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nee manUitgaan is voor paupers! geef mij maar een donker kamertje en fokvrienden
quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:05 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
dus...dus...dus... je hosseltopics zijn verzonnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
Ik knijp altijd mijn puist uit met mijn vingersquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:58 schreef Tyler..Durden het volgende:
die kwam zo hardquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:05 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
dus...dus...dus... je hosseltopics zijn verzonnen?
quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:07 schreef afcajos het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |