Verpest mijn standpunt nietquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:57 schreef Irritatie100 het volgende:
ík vind je hosseltopic leuker
quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:58 schreef Tyler..Durden het volgende:
Dronken zijn ergens waar nog veel meer mensen dronken zijn vind ik nog altijd beter dan thuis je puist uitknijpen met een sixpack lauw bier.
Ik heb ook geen vrienden en vermaak me kostelijk op FOK. Wat een brutaliteit om zulke kul te posten.quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:00 schreef Red_Cat het volgende:
Je kan je beter vermaken tot je dood, dan dat je een zuur en eenzaam leven lijd!
Nee manquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:58 schreef Tyler..Durden het volgende:
Dronken zijn ergens waar nog veel meer mensen dronken zijn vind ik nog altijd beter dan thuis je puist uitknijpen met een sixpack lauw bier.
Ait... boks'm...quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:04 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nee manUitgaan is voor paupers! geef mij maar een donker kamertje en fokvrienden
quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:05 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
dus...dus...dus... je hosseltopics zijn verzonnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
Ik knijp altijd mijn puist uit met mijn vingersquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:58 schreef Tyler..Durden het volgende:
die kwam zo hardquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:05 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
dus...dus...dus... je hosseltopics zijn verzonnen?
quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:07 schreef afcajos het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als jij je vermaakt op fok lijd je dus geen eenzaam leven of wel soms?quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:01 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Ik heb ook geen vrienden en vermaak me kostelijk op FOK. Wat een brutaliteit om zulke kul te posten.
Jawel, FOK is niet echt joh gekkie....quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:19 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Als jij je vermaakt op fok lijd je dus geen eenzaam leven of wel soms?
Jaweeeel man! Moet je kijken naar AL die vrienden die ik heb op FOK!quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:20 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Jawel, FOK is niet echt joh gekkie....
Dat is jammer. Als hosselaar met ambitie zijnde zou je nog veel van mijn topics kunnen leren!quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:21 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ik vind geen van je topics leuk.
Kusje
Jij snapt het!quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:56 schreef afcajos het volgende:
Geef mij in het weekend maar lekker een goede gameserver en een sixpack bier. Dan vermaak ik mij perfect op mn kamer.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Nee, maar nadat je sterft heb je heel veel aan je masterlijke game statistics, zeker?quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:56 schreef afcajos het volgende:
Hoe fucking kansloos zijn die lui. Beetje in het weekend uitgaan om nieuwe mensen te leren kennenLekker met mensen praten en een grote vriendengroep hebben
Wat voor fucking nut heeft dat? over 60 jaar zijn we toch allemaal dood. Geef mij in het weekend maar lekker een goede gameserver en een sixpack bier. Dan vermaak ik mij perfect op mn kamer.
"hoe korter je leeft, hoe langer je de tijd hebt om dood te zijn"
Mensen die altijd zo sociaal willen zijn en elk weekend uit willen gaan![]()
Doe toch normaal, we gaan toch dood en dan heb je niks aan al je sociale contacten!
quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:45 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Nee, maar nadat je sterft heb je heel veel aan je masterlijke game statistics, zeker?
Ik dacht dat je baas was TS, maar je bent gewoon een asociaal autistisch gamenerdje !
TS, je kan KLB niet aan, als je dit sereneus neemtquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:49 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik open nooit meer zulke lemmings, straks denken mensen nog echt dat ik dit meen![]()
![]()
![]()
![]()
Wat neem ik serieusquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
TS, je kan KLB niet aan, als je dit sereneus neemt
Achteraf gelulquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:53 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wat neem ik serieusik brabbel toch ook maar wat
![]()
Klopt, ik faal ik reltopicsquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:54 schreef Biels het volgende:
Mijn variant was leuker.
Klopt. Ik geef het toe: TS faalt jammerlijk!quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:58 schreef Biels het volgende:
Jezelf ook onder je eigen neptopic uitpraten. Jammerlijk.
Iedereen weet al dat ik tof benquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:02 schreef sitting_elfling het volgende:
Schatting .. 20 of 21 jarige mensen die voor ajax zijn en anderen willen laten zien dat ze tof zijn doordat ze een sociaal leven lijden incluis fok trolleritus .. dat zijn falers!!
maar daar behoort TS niet toe!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |