Jij bent hier tegenwoordig ook niet meer zoveelquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:18 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je mist er zelfs nog 1. Ik ben druk geweest vandaag
Wel waarquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij bent hier tegenwoordig ook niet meer zoveel![]()
Maar nu wel
Maak je ook een kloon aanquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wel waarAlleen dan is het hier uitgestorven en tegen mezelf praten doe ik niet
en ik dan...quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:18 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je mist er zelfs nog 1. Ik ben druk geweest vandaag
Dank je Piles...quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Zegt ook wel hoe vaak jij hier bent![]()
![]()
[..]
Ik word vergetenquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Zegt ook wel hoe vaak jij hier bent![]()
![]()
[..]
Maar niet in dit topic neem ik aan
Jawelquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar niet in dit topic neem ik aan
Je weet het hé?quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jawel
-edit- Kut verkeerde account
Als je niet eens doorhebt dat PB er overdag nooit is, kom je niet vaak genoeg langsquote:
quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:24 schreef Bravebart het volgende:
Jawel
-edit- Kut verkeerde account
Ging niet alleen over vandaag schatquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar ik heb maar half meegelezen vandaagJe weet toch dat je erbij hoort
Ik heb nooit dingen doorquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je niet eens doorhebt dat PB er overdag nooit is, kom je niet vaak genoeg langs
En jou vergeten, nooit![]()
Jippie, Yippeequote:Op dinsdag 30 september 2008 17:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb nooit dingen doorAl zit ik hier elke minuut.
![]()
Jippie.. Maar ken je nu echt Yippee niet meer
Wat?quote:
Scherp en alertquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Ging niet alleen over vandaag schat
PB is er al weken niet overdag
Bij de: 'wij zijn scherp en alert groep'quote:
Jeejquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Bij de: 'wij zijn scherp en alert groep'
Vermaak je je een beetje tochquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:44 schreef Bravebart het volgende:
[ afbeelding ] H-h-h-o-o-i-i-i-i, ik b-b-en B-b-b-ar-t en ik doe Hitler na
{:^=(
Nee, ik verveel me de graftyfus, maar ik mag nog niet wegquote:
Het valt bijna niet opquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, ik verveel me de graftyfus, maar ik mag nog niet weg
quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Het valt bijna niet op
Waarom mag je niet weg dan
Och het is weinig spannendquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:51 schreef Deansensitized het volgende:
Tijd genoeg om lang verhaal te posten dus
En jij heb ook geen daglicentie?quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Och het is weinig spannend
Sinds dit collegejaar zijn er verscherpte veiligheidsmaatregelen bij het gebouw waar we practicum in hebben, wat inhoudt dat we een bepaalde licentie moeten aanvragen om er na 17.00 nog in en uit te mogen. Dat kon een maand lang, maar als je het toen niet had gedaan, moet je nu daglicenties halen. En als je dat dus vergeet, zoals mijn practicumgenoot, ben je genaaid, want dan gaat het bureaucratisch lang duren voordat ze je er eindelijk uit laten
aan/van wie?quote:
Ik heb gewoon mn pasje laten activerenquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:59 schreef Milou__ het volgende:
[..]
En jij heb ook geen daglicentie?
Aan jou alleen tochquote:
post in 5 posts kunnen doen maar dat deed ik niet...I'm loosing my abilty to spamquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:09 schreef Californium het volgende:
toe maar gellie....doe maaar oplossen![]()
nu![]()
Nu
NU![]()
Nu?
gaat allemaal niet zo snelquote:
Dat hadden wij in Zweden ook... Mocht je bepaalde delen van het gebouw niet in.... Moest je 5 minuten omlopen...quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Och het is weinig spannend
Sinds dit collegejaar zijn er verscherpte veiligheidsmaatregelen bij het gebouw waar we practicum in hebben, wat inhoudt dat we een bepaalde licentie moeten aanvragen om er na 17.00 nog in en uit te mogen. Dat kon een maand lang, maar als je het toen niet had gedaan, moet je nu daglicenties halen. En als je dat dus vergeet, zoals mijn practicumgenoot, ben je genaaid, want dan gaat het bureaucratisch lang duren voordat ze je er eindelijk uit laten
jah 10 min? ik roep wel wanneer ik weg kanquote:
En ondertussen spam je het hier maar volquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:18 schreef Californium het volgende:
[..]
jah 10 min? ik roep wel wanneer ik weg kan
quote:
Die heb je morgen tochquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:25 schreef Cuegirllie het volgende:
Mijn presentatie is nog niet geoed genoeg
Ja maar ik zie nu ineens foutjes.. en als ik die goed maak, dan is m'n hele mooie verhaal wegquote:
Ja maar ik zie nu ineens foutjes.. en als ik die goed maak, dan is m'n hele mooie verhaal wegquote:
aaah.. je hebt de hele avond nogquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja maar ik zie nu ineens foutjes.. en als ik die goed maak, dan is m'n hele mooie verhaal weg
Essentieel gegeven, lijkt mij tochquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Moet natuurlijk niet vergeten of de getallen voor heel twente zijn of alleen Enschede
Yup, maar als je ineens anders gaat denken, dan klopt het niet meer..Maar het klopte gelukkig welquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:39 schreef PieterBas het volgende:
Essentieel gegeven, lijkt mij toch
dat is wel zo, jaquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Yup, maar als je ineens anders gaat denken, dan klopt het niet meer..Maar het klopte gelukkig wel
quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:54 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Mwa, kdenk dat ik morgen een uurtje vrij maak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:19 schreef Cuegirllie het volgende:
Jongens welke is het leukst???Ik val niet op mannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Voor in mijn presentatiequote:
Sorry Pilliequote:
Bovenste dan jaquote:
Zie je mailquote:
Je moest toch trainenquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:29 schreef Milou__ het volgende:
Ik ben ook ff douchen en tv kijken!, ben straks wel weer terug![]()
Het moet er wel zijnquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:28 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Kijkt mail & ziet niks bijzonders
Mag niet!quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Mail kan zo maar een tijdje blijven zweven ergens![]()
Dat komt omdat je te ver weg van de bewoonde wereld woont. Het is natuurlijk te duur voor TNT om voor één brief naar jouw dorp te gaanquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Net als ouderwetse post, blijft ook wel eens hangen
Het was andersomquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat komt omdat je te ver weg van de bewoonde wereld woont. Het is natuurlijk te duur voor TNT om voor één brief naar jouw dorp te gaan
Dat komt omdat je te ver weg van de bewoonde wereld woont. Het is natuurlijk te duurt voor TNT om voor 1 brief helemaal naar jouw dorp af te reizen om hem op te halenquote:
quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat komt omdat je te ver weg van de bewoonde wereld woont. Het is natuurlijk te duurt voor TNT om voor 1 brief helemaal naar jouw dorp af te reizen om hem op te halen
Nou, uh,quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat komt omdat je te ver weg van de bewoonde wereld woont. Het is natuurlijk te duurt voor TNT om voor 1 brief helemaal naar jouw dorp af te reizen om hem op te halen
nou, uh, .. toen had je niks meer te zeggenquote:
quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nou, uh, .. toen had je niks meer te zeggen
Misschien wil ik dat wel helemaal nietquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:06 schreef Cuegirllie het volgende:
Als je wil dat het ons bereikt niet nee
Hebben wij ook weer rustquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien wil ik dat wel helemaal niet
Bij dit soort dingen hoop ik altijd maar dat je zulke flmpjes niet zelf hebt gevondenquote:
Ja ik weet het.. weet alleen niet hoe ik het anders moet doenquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:36 schreef Milou__ het volgende:
Cue ik zag net je presentatie.. Ziet er goed uit! Maar soms wel een beetje druk
achja, het gaat uiteindelijk om het verhaalquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja ik weet het.. weet alleen niet hoe ik het anders moet doen
Daaromquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:58 schreef Milou__ het volgende:
[..]
achja, het gaat uiteindelijk om het verhaal
Ik vond de eerste 10 sec al te saai om het verder af te kijken.. sorryquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:43 schreef eer-ik het volgende:
@Cue:
Heb ik ook niet.
Heb wel een dvdrip ervan
Het filmpje 'begint' ook pas bij 30 seconden ongeveerquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik vond de eerste 10 sec al te saai om het verder af te kijken.. sorry
* Cuegirllie gaat alsnog maar kijken...quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het filmpje 'begint' ook pas bij 30 seconden ongeveer
Het begin is vrij saai idd..
Maar het stuk daarna vind ik grappig
Dan moet ergens wel érg veel humor inzitten wil je het leuk vindenquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
* Cuegirllie gaat alsnog maar kijken...
conclusie: saaite filmpje ooit
quote:
Hou je mond nou, zo ver ben ik nog nietquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:22 schreef Cuegirllie het volgende:
"Toen papa zo oud was als jou, was Micheal Jackson nog een neger"
Sorryquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:24 schreef Piles het volgende:
Hou je mond nou, zo ver ben ik nog niet![]()
![]()
Maar het valt niet tegen
nederlandse woord voor mail.. is postquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:22 schreef Cuegirllie het volgende:
"Toen papa zo oud was als jou, was Micheal Jackson nog een neger"
Ik lijk wel een beetje op hemquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:29 schreef Milou__ het volgende:
[..]
ik vind hem eigenlijk ook wel een beetje sexy![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat d'r internet is uitgevallen, ze was ook opeens op msnquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:31 schreef Milou__ het volgende:
Zitten wij de passie van Cue te bespreken.. is ze weg
quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik lijk wel een beetje op hem
Wat is je nummerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, dat is nooit tofquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik denk dat d'r internet is uitgevallen, ze was ook opeens op msn
Is ze weerquote:
quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:32 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wat is je nummer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hij is heerlijkquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:29 schreef Milou__ het volgende:
[..]
ik vind hem eigenlijk ook wel een beetje sexy![]()
Ik ken hem nog uit zijn klokhuistijdquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij is heerlijk![]()
![]()
moest herstarten
Ik weet pas sinds een jaar ofzo dat hij dat doetquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:35 schreef Milou__ het volgende:
Ik ken hem nog uit zijn klokhuistijd
Doet hij dat nog steeds dan?quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik weet pas sinds een jaar ofzo dat hij dat doet(toen ie dat zelf zei tegen z'n manager ofzo, toen z'n voorstelling niet doorging.. in arnhem
)
Klokhuis niet meer. Maar cabaret al een lange tijd. Effe denker wat ie zegt.. 3 shows terug was 2004.. en daarvoor deed ie ook wel iets eraan. Precieze geschiedenis weet ik nietquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:38 schreef Milou__ het volgende:
Doet hij dat nog steeds dan?
Ik wist niet dat hij ook cabaret deed.. maar danzij jou wel
Nep-fanquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:39 schreef Cuegirllie het volgende:
Precieze geschiedenis weet ik niet
Ik ook nietquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:50 schreef Cuegirllie het volgende:
boeit mij weinigIk doe het niet voor het postaantal
Heeft ze vaker gedaan dusquote:Daarnet trouwens huisgenoot: weet jij welke bak naar buiten moet?
ik: uh nee
zij; kun je dat zien dan?
ik: als ik opsta wel
zij: ow dan kijk ik buiten wel even
ik:en anders op die lijst op de deur
zij: owja!![]()
ik:
quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:53 schreef Cuegirllie het volgende:
Het kost meer tijd om bij mij naar binnen te gaan en te vragen dan even de voordeur open te doen en te kijken
Daarom het sparenquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Moet je wel first class reizen he
* spaart meequote:Op dinsdag 30 september 2008 21:57 schreef Piles het volgende:
[..]
http://www.bziegler.com/posts/2008/09/qtvr_quantas/tour/ Dat vind ik dan weer leuk![]()
* gaat alvast sparen![]()
hoe heeft ze het voor elkaar gekregen om 'em er zo in te krijgenquote:
ik kan ook niet achteruit inparkeren.quote:
Ik vind parkeren kut omdat ik het nooit doe en natuurlijk ook een vrouw benquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik kan ook niet achteruit inparkeren.Maar mij lukt het toch wel beter. En dan staat er nog zo'n ander wijf met van die vage aanwijzingen
Ik kan het ook niet hoor, denk ikquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik kan ook niet achteruit inparkeren.Maar mij lukt het toch wel beter. En dan staat er nog zo'n ander wijf met van die vage aanwijzingen
quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik vind parkeren kut omdat ik het nooit doe en natuurlijk ook een vrouw ben
Had vandaag ook geluk, want moest ineens auto van collega lenen om cake te gaan halenzeker als k weet dat mensen mee (kunnen) kijken
Gelukkig ging het allemaal net goed.. (eruit halen dan) inparken hoefde gelukkig niet
ik heb het tijdens mijn rijlessen één keer moeten doen. Niet dat het toen echt goed ging, maar dan zit er nog iemand naast die precies zegt hoe je het moet doen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet hoor, denk ik
Nog nooit gedaan volgens mij, sinds rijles dan
En als mensen meekijken is het helemaal vervelendMaar dat is met alles zo
Nee joh, ze staat al veel te ver naar achter en overdwarsquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:34 schreef Cuegirllie het volgende:
De eerste 10 sec denk je.. dat zit toch wel goed.. maar dan
jullie hebben niet eens auto'squote:
Dean wel tochquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jullie hebben niet eens auto's
Dank jequote:
hij is de enige daar. Dus heeft nooit last van moeilijk inparkerenquote:
Ook voor het eerstquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ik voldoe aan het verwachtingspatroon
nee.. das verkeerde filmpjequote:Op dinsdag 30 september 2008 22:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee joh, ze staat al veel te ver naar achter en overdwars![]()
Gister ook al, want toen was het nooit goed wat ik aan trokquote:
Ik heb wel auto's gehád telt dat ook?quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jullie hebben niet eens auto's
dus houd je er ff buiten.![]()
ze moet eens sturen in plaats van alleen gas gevenquote:
Ben je ookquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gister ook al, want toen was het nooit goed wat ik aan trokToen zei JB tje
dat ik een echte vrouw was
Aah kijk aan.. ik ben niet de enige waar die gedachte naar boven kwamquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ze moet eens sturen in plaats van alleen gas geven
Tweequote:
beste stuurlui staan aan walquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aah kijk aan.. ik ben niet de enige waar die gedachte naar boven kwam
Mannen rijden niet in zo'n autoquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:44 schreef Cuegirllie het volgende:
Mannen kunnen ook heel dom zijn hoor:
Echte mannen niet neequote:
4 uur, da's pas vroeg!quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga eens naar bed. Morgen weer vroeg uit de veren
truste allemaal![]()
Nooit aan beginnenquote:
idd. ik ben dan ook blij dat ik dan nog 2 uur hebquote:
Ja, kan niet meer slapenquote:
Hoiquote:
quote:
Terechte klachtquote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:25 schreef Bravebart het volgende:
Mogguh
Ik heb het echt zooooo gehad met mensen die bij een volle trein weigeren in de gangpaden in de coupé's te gaan staan, maar in het halletje blijft hangen, waardoor een deel van de mensen de trein niet in kan!!!
En als je je dan de trein binnen wurmt gaan ze zo schaapachtig naar je staan glimlachen alsof je een of andere fucking debiel bent
Klacht: Asociale mensen in de trein die schaapachtig lachen!
Ja, helemaal waar! Maar je bent er gekomen!?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:25 schreef Bravebart het volgende:
Mogguh
Ik heb het echt zooooo gehad met mensen die bij een volle trein weigeren in de gangpaden in de coupé's te gaan staan, maar in het halletje blijft hangen, waardoor een deel van de mensen de trein niet in kan!!!
En als je je dan de trein binnen wurmt gaan ze zo schaapachtig naar je staan glimlachen alsof je een of andere fucking debiel bent
Klacht: Asociale mensen in de trein die schaapachtig lachen!
Ooh, ruilen??quote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:25 schreef Milou__ het volgende:
Hier ook.. maar over 1,5uur mag ik alweer naar huis
Uiteindelijk wel jaquote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:27 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ja, helemaal waar! Maar je bent er gekomen!?
Ja, klote is dat!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel jaMaar ik had het maandag ook al
De trein die ik neem zit gewoon veel te vol
Iddquote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:41 schreef Reflectionne het volgende:
Koudddd!! Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Neuhquote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:44 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
AahNiet zo mooi!
Ik ben gewoon nat geregend..
Komt vast goedquote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
NeuhMaargoed, dat zien we dan wel weer
Ik ookIn die 150 meter die ik naar huis moet lopen
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:47 schreef Reflectionne het volgende:
Vandaag is voorlopig even het laatste dagje dat ik veel kan Fokken!
Vast welquote:
Ik probeer al 2 keer contact te krijgen met T-Mobile via hun klantenservice (0800-7111) maar elke keer als ik 5 minuten hang ofzo dan krijg ik een bezettoon..quote:
Oh heel fijn! Niet dus..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik probeer al 2 keer contact te krijgen met T-Mobile via hun klantenservice (0800-7111) maar elke keer als ik 5 minuten hang ofzo dan krijg ik een bezettoon..
Nu heb ik eventjes een mail gestuurd maar ik denk dat ik het vanmiddag ofzo nog maar een keer probeer..quote:
Zucht.. Goede klantenSERVICE ook he..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nu heb ik eventjes een mail gestuurd maar ik denk dat ik het vanmiddag ofzo nog maar een keer probeer..
Wát!? Dat kan niet!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:22 schreef PteV het volgende:
Ik zie zowaar een stukje blauwe lucht hier
Dan zit je vast een eind bij mij vandaagquote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:22 schreef PteV het volgende:
Hier ook al een tijdjequote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:22 schreef PteV het volgende:
Helaas, het was van korte duur...was in Deventer trouwensquote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:29 schreef Reflectionne het volgende:
Waar zitten de mensen met blauwe lucht dan wel niet zeg?Dan ga ik er ook heen!
Delluftquote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:29 schreef Reflectionne het volgende:
Waar zitten de mensen met blauwe lucht dan wel niet zeg?Dan ga ik er ook heen!
Dan wil ik het wel terug om 1 uurquote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:32 schreef Reflectionne het volgende:
Nouja.. hopen dat het hier ook beter wordt! Stuur het even hier heen!
Ja maar dan wil het weer om half 6quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:35 schreef Reflectionne het volgende:
Oke, om 1 uur mag je het terug.. als ik het dan om half 5 weer krijg ook!
Afgesproken??
Oei wordt krap.. Nouja, dan moet ik maar heel hard fietsen!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar dan wil het weer om half 6
Juist! Hard fietsen is goed voor jequote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:36 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Oei wordt krap.. Nouja, dan moet ik maar heel hard fietsen!
Mooi op tijd G.quote:
I knowquote:
Is het erg als ik het liefst een miljoen euro of meer op mijjn rekening heb?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:43 schreef Yesse het volgende:
Is het erg dat ik nu al het liefst naar huis vertrek?
quote:
Met G. is het ok. Voelt ook wel griep enzo aankomen. Dichte neus enzo maar ga verder als een echte diehardquote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Och gaat gaatBeetje verkouden op alle fronten
En met G.?
Heel goedquote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:47 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Met G. is het ok. Voelt ook wel griep enzo aankomen. Dichte neus enzo maar ga verder als een echte diehard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |