ik moest lachenquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:01 schreef speknek het volgende:
[..]
Had toch niet gewerkt bij SHE, ik denk dat haar meest gewilde optie minstens dertigmaal gedekt is.
Ik ben tegenwoordig een stuk milder Floor, niets hostiles aanquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:18 schreef Floripas het volgende:
Gaat ze gillen van een hostile takeover? Ik wil haar huidige intransigent management wel bypassen als verse suitor. Vinden jullie dat geen tender offer?
Het beurs(e) sterretje?quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:42 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Zat zelf meer te denken aan een sterretje
Hangt er vanaf, gaat het gepaard met veel stock swap?quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:18 schreef Floripas het volgende:
Gaat ze gillen van een hostile takeover? Ik wil haar huidige intransigent management wel bypassen als verse suitor. Vinden jullie dat geen tender offer?
Hangt een beetje van de conditie van de tangibles af.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:41 schreef speknek het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, gaat het gepaard met veel stock swap?.
Wat heb ik jou nou weer misdaan?quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:13 schreef MoonCore het volgende:
Wat een zielig topic over een gestoord wijf dat al lang in een inrichting geplaatst had moeten worden.
Haar assets zijn hoog genoeg bij mijn weten.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:51 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hangt een beetje van de conditie van de tangibles af.
Geen idee. Maar is het zo:quote:
Ik zou haar wel op willen nemen hoor.quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:13 schreef MoonCore het volgende:
Wat een zielig topic over een gestoord wijf dat al lang in een inrichting geplaatst had moeten worden.
Zolang je maar geen Dexia SletPakket neemt, dan zit je straks bij kassa!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:08 schreef misteriks het volgende:
ik heb in het attention-whores fonds geinvesteerd... is me toch iets minder risicovol !
de ene attention compenseert de andere waten zoals altijd met whores, mét bescherming van m'n beurs !
Doe niet zo achterlijkquote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Geen idee. Maar is het zo:
a) dat dit inderdaad een zielig topic is?
b) dat je gestoord bent?
c) dat je in een inrichting thuishoort?
d) al van het bovenstaande?
Maak nu uw keuzeIk ben zeer benieuwd
![]()
Net als Amsterdammers?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:55 schreef Aoristus het volgende:
Inderdaad, doe es niet zo lelijk. She is misschien niet helemaal wat je er van verwacht, maar ze heeft een goed hart, potverdomme
ha ha ha haquote:
Deelderquote:
Een tip niet doen ze wissel te erg van stemming en dat is niet goed voor de koersquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:19 schreef L.Denninger het volgende:
Waar kan ik aandelen SHE kopen eigenlijk ?
Mensen met voorkennis, mogen niet handelenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:43 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Een tip niet doen ze wissel te erg van stemming en dat is niet goed voor de koers
Da's geen voorkennis hoor. Hij ijlt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:27 schreef henkway het volgende:
[..]
Mensen met voorkennis, mogen niet handelen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |