abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62040571
Yup Heerenveen was te laat met een nieuw contract aanbieden, en toen was Ajax er
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  woensdag 1 oktober 2008 @ 00:53:48 #127
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_62040573
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 00:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
Is die Bodul uberhaupt wel opgenomen in de selectie voor de UEFA cup?
Ik neem aan dat je net als in de CL vantevoren je selectie moet opgeven?

http://www.uefa.com/footb(...)tition=14/index.html
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
pi_62040583
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 00:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
Is die Bodul uberhaupt wel opgenomen in de selectie voor de UEFA cup?
Ik neem aan dat je net als in de CL vantevoren je selectie moet opgeven?
Volgens mij wel ja, dus dat zou betekenen dat Enoh ook niet mee zou doen denk ik.

Edit: Ah hierboven duidelijkheid
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_62040588
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 00:52 schreef Ruiseart het volgende:
Cvitanich moet sowieso in de basis donderdag, maar ik zou het verstandig vinden als van Basten Huntelaar en Suarez rust gunt. Dus Bodul zou best wel een half uurtje in actie kunnen komen
Bodul zit niet eens bij de selectie dus dat zal niet gebeuren.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 00:54:43 #130
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_62040594
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 00:54 schreef toma het volgende:

[..]

Bodul zit niet eens bij de selectie dus dat zal niet gebeuren.
Heeft van Basten de selectie voor donderdag dan al bekend gemaakt?

Ik zie de man prima in staat om op het laatste moment iemand over te hevelen van Jong Ajax zonder dat die speler met het eerste meetrainde.
pi_62040600
Die foto op UEFA.com

Volgens mij is het trouwens gewoon de spelerlijst, en niet een lijst met wie er wel en niet mogen spelen...
pi_62040616
quote:
Zelfs Castillion zit erbij
  woensdag 1 oktober 2008 @ 00:58:33 #133
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_62040640
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 00:55 schreef _Mike_ het volgende:
Die foto op UEFA.com [ afbeelding ]

Volgens mij is het trouwens gewoon de spelerlijst, en niet een lijst met wie er wel en niet mogen spelen...
Ik denk het wel, vanwege dat B list player bij sommige spelers.

Zo stond een paar seizoenen geleden stond zelfs die Per Weihrauch erbij.
pi_62040673
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 00:54 schreef Ruiseart het volgende:

[..]

Heeft van Basten de selectie voor donderdag dan al bekend gemaakt?

Ik zie de man prima in staat om op het laatste moment iemand over te hevelen van Jong Ajax zonder dat die speler met het eerste meetrainde.
En dan meteen in de basis zetten terwijl spelers als Leonardo en Martina zich dolgraag willen bewijzen? Dat kun je niet maken, hoe zou jij je voelen als je al tijden bij het eerste meetraint en een jeugdspeler staat in de basis in een wedstrijd waarvan jij dacht mee te kunnen doen.
pi_62040714
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 01:02 schreef toma het volgende:

[..]

En dan meteen in de basis zetten terwijl spelers als Leonardo en Martina zich dolgraag willen bewijzen? Dat kun je niet maken, hoe zou jij je voelen als je al tijden bij het eerste meetraint en een jeugdspeler staat in de basis in een wedstrijd waarvan jij dacht mee te kunnen doen.
Leonardo boeit me geen flikker die gozer mag van mij oprotten. Maar ik ben het met je eens dat je Martina eerst de kans moet geven
pi_62040755
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 01:07 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Leonardo boeit me geen flikker die gozer mag van mij oprotten. Maar ik ben het met je eens dat je Martina eerst de kans moet geven
Als van Basten Bodul eerder zou laten starten dan Leonardo dan kan ie dat contract van Leo beter meteen verscheuren.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 01:10:15 #137
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_62040756
Met Suarez en Huntelaar veilig op de tribune komt er wel plaats vrij voor Martina én Leonardo naast Cvitanich. En Bodul mag ergens in de tweede helft debuteren.

Verder zou ik ook niet te veel versleutelen aan het team. Maybe Vermeer voor Stekelenburg en weer wat minuten voor Gabri.
pi_62040874
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 00:52 schreef toma het volgende:

[..]

[..]
lezen kan ik nog wel..laat ik het anders formuleren: waarom was heerenveen zo laat?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_62040972
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 01:21 schreef Tim86 het volgende:

[..]

lezen kan ik nog wel..laat ik het anders formuleren: waarom was heerenveen zo laat?
quote:
Bodul kwam transfervrij van de Friese club, vertelde Ajax. Geen contractverlenging bij Heerenveen? “Dat klopt eigenlijk niet”, vertelde de aanvaller tegen highlow.nl. “Ik kreeg wel een contract bij Heerenveen, maar ik voelde me daar niet thuis. En toen kwam Ajax. Dat is een mooie kans hè?”
pi_62040988
Duidelijk, bedankt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_62041106
Laat Bodul maar lekker rijpen, misschien een half jaar verhuren aan een subtopper :p
Cvita moet spelen!
pi_62041583
Koster, wat een debiel is dat ook. Wij moeten niet te hard van stapel lopen, maar vervolgens zegt hij wel doodleuk dat Bodul in de winterstop (mits KJH vertrekt) hem al op kan volgen. Wie moet er nou niet te hard van stapel lopen?
pi_62042612
Huntelaar moet gewoon donderdag in de basis, het zou goed zijn voor hem als hij er een paar in schiet.
pi_62043473
Huntelaar en Cvita in de basis.

Ik mis Aissati toch wel.
Enoh - Vertonghen
Aissati
Suarez-Huntelaar-Sulejmani

Gabri kan misschien nog een seizoen (of 2) mee, maar zowel Enoh als Vertonghen als Aissati zijn alle drie jonge spelers.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 09:29:53 #145
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_62043619
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 03:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Koster, wat een debiel is dat ook. Wij moeten niet te hard van stapel lopen, maar vervolgens zegt hij wel doodleuk dat Bodul in de winterstop (mits KJH vertrekt) hem al op kan volgen. Wie moet er nou niet te hard van stapel lopen?
Dat zegt hij niet. Hij zegt dat Bodul ervoor moet zorgen dat vB weet dat hij Huntelaar op kan volgen.
Dat moet hij doen door steeds beter en dominanter te spelen.
D'r wordt Bodul hier gewoon een dikke vette worst voorgehouden. Nu moet hij laten zien dat hij honger heeft.
Life is what you make it.
pi_62043652
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 00:30 schreef _Mike_ het volgende:
Inderdaad, die gozer is echt fucking goed
Jij ziet hem regelmatig spelen?
pi_62043697
met Cvitanich en Bodul hebben we 2 uitstekende spitsen achter de hand. deze 2 hadden we ook al voor dat de transferperiode verstreek, daarom vind ik het ook jammer dat KJH als onvervangbaar werd beschouwd en zelfs 40 miljoen werd afgewezen.
pi_62043747
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 23:47 schreef Prosac het volgende:
[ afbeelding ]
Kampchick 2.0
  woensdag 1 oktober 2008 @ 09:50:45 #149
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_62044020
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 09:37 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Kampchick 2.0
LOL....dat is ze dus duidelijk niet.
Het is de zus van Boudewijn Zenden ( Charlotte Sophie ) en deze dame heeft gestudeert en is daar nu deeltijds nog mee bezig....
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
  woensdag 1 oktober 2008 @ 10:18:25 #150
82589 S-Two
barba macacu
pi_62044631
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 00:56 schreef toma het volgende:

[..]

Zelfs Castillion zit erbij
Even als:
quote:
43 Calvin Mac Intosh *