quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
Is die Bodul uberhaupt wel opgenomen in de selectie voor de UEFA cup?
Ik neem aan dat je net als in de CL vantevoren je selectie moet opgeven?
Volgens mij wel ja, dus dat zou betekenen dat Enoh ook niet mee zou doen denk ik.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
Is die Bodul uberhaupt wel opgenomen in de selectie voor de UEFA cup?
Ik neem aan dat je net als in de CL vantevoren je selectie moet opgeven?
Bodul zit niet eens bij de selectie dus dat zal niet gebeuren.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:52 schreef Ruiseart het volgende:
Cvitanich moet sowieso in de basis donderdag, maar ik zou het verstandig vinden als van Basten Huntelaar en Suarez rust gunt. Dus Bodul zou best wel een half uurtje in actie kunnen komen
Heeft van Basten de selectie voor donderdag dan al bekend gemaakt?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:54 schreef toma het volgende:
[..]
Bodul zit niet eens bij de selectie dus dat zal niet gebeuren.
Zelfs Castillion zit erbijquote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:53 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
![]()
http://www.uefa.com/footb(...)tition=14/index.html
Ik denk het wel, vanwege dat B list player bij sommige spelers.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:55 schreef _Mike_ het volgende:
Die foto op UEFA.com[ afbeelding ]
Volgens mij is het trouwens gewoon de spelerlijst, en niet een lijst met wie er wel en niet mogen spelen...
En dan meteen in de basis zetten terwijl spelers als Leonardo en Martina zich dolgraag willen bewijzen? Dat kun je niet maken, hoe zou jij je voelen als je al tijden bij het eerste meetraint en een jeugdspeler staat in de basis in een wedstrijd waarvan jij dacht mee te kunnen doen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:54 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Heeft van Basten de selectie voor donderdag dan al bekend gemaakt?
Ik zie de man prima in staat om op het laatste moment iemand over te hevelen van Jong Ajax zonder dat die speler met het eerste meetrainde.
Leonardo boeit me geen flikker die gozer mag van mij oprotten. Maar ik ben het met je eens dat je Martina eerst de kans moet gevenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:02 schreef toma het volgende:
[..]
En dan meteen in de basis zetten terwijl spelers als Leonardo en Martina zich dolgraag willen bewijzen? Dat kun je niet maken, hoe zou jij je voelen als je al tijden bij het eerste meetraint en een jeugdspeler staat in de basis in een wedstrijd waarvan jij dacht mee te kunnen doen.
Als van Basten Bodul eerder zou laten starten dan Leonardo dan kan ie dat contract van Leo beter meteen verscheuren.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:07 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Leonardo boeit me geen flikker die gozer mag van mij oprotten. Maar ik ben het met je eens dat je Martina eerst de kans moet geven
lezen kan ik nog wel..laat ik het anders formuleren: waarom was heerenveen zo laat?quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lezen kan ik nog wel..laat ik het anders formuleren: waarom was heerenveen zo laat?
quote:Bodul kwam transfervrij van de Friese club, vertelde Ajax. Geen contractverlenging bij Heerenveen? “Dat klopt eigenlijk niet”, vertelde de aanvaller tegen highlow.nl. “Ik kreeg wel een contract bij Heerenveen, maar ik voelde me daar niet thuis. En toen kwam Ajax. Dat is een mooie kans hè?”
Dat zegt hij niet. Hij zegt dat Bodul ervoor moet zorgen dat vB weet dat hij Huntelaar op kan volgen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 03:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Koster, wat een debiel is dat ook. Wij moeten niet te hard van stapel lopen, maar vervolgens zegt hij wel doodleuk dat Bodul in de winterstop (mits KJH vertrekt) hem al op kan volgen. Wie moet er nou niet te hard van stapel lopen?
Jij ziet hem regelmatig spelen?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:30 schreef _Mike_ het volgende:
Inderdaad, die gozer is echt fucking goed
LOL....dat is ze dus duidelijk niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |