abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62052519
Ik suggereer niet dat ik Lindgren graag zie vertrekken, maar die jongen wilt spelen. Als hij de kans niet krijgt en hij krijgt een aanbieding van een andere club, dan is hij weg denk ik.
pi_62052554
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:51 schreef finsdefis het volgende:

[..]

Inderdaad ook een buitenspeler houden, Rommedahl bijvoorbeeld. Daar heb ik nog geen gezeur van gehoord in ieder geval en hij loopt altijd met een happy-smile op zn gezicht rond Uiteraard hebben we zelf ook buitenspelers uit de jeugd, maar Rommedahl heeft bewezen een nuttige, betrouwbare invaller te zijn.
Van mij mag Rommedahl inderdaad wel blijven ja.
pi_62052594
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:42 schreef SCH het volgende:

[..]

Prima joh. Als je alleen maar veren in je reet wil. Wat is er mis met een forumdiscussie? Neem een voorbeeld aan Suijk of andere niet nader te noemen Ajax-users die hier niet of nauwelijks nog komen omdat ze dit soort gezeik van jou en sjimz en anderen zat zijn. Dat gezeur en gezuig en niet inhoudelijk op iets gaan.

sjimz start het weer op met zo'n domme smiley en geeft de anderen vrij spel. Perfect voorbeeld eigenlijk van wat Huntelaar doet. Dat dan weer wel.
Wederom :
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:52 schreef SCH het volgende:
Dat slachtoffergedrag is zo ontzettend zwak.
Kap gewoon met dat gejank van je. Zelf geef je al aan dat het ontzettend zwak is.
pi_62052606
Van Basten nam Huntelaar in bescherming

Ajax ging woensdag akkoord met het schikkingsvoorstel van de KNVB om Klaas-Jan Huntelaar één duel voorwaardelijk te schorsen. Hoewel trainer Marco van Basten de straf wat overdreven vond, accepteerde de club toch het voorstel. De voornaamste reden hiervan lijkt dat Van Basten de rust binnen de club wil bewaren.

"Ik vind dat Huntelaar zijn kritiek netjes heeft verwoord", legde de coach uit. "Maar ik vind ook dat we die wedstrijd voorwaardelijk moeten accepteren. Ajax is een voetbalclub en geen praatclub. We willen hier geen zaak van maken die iedereen weer de hele week bezighoudt. Het is goed zo."

Huntelaar uitte na afloop van Feyenoord-Ajax (2-2) flinke kritiek op arbiter Eric Braamhaar. Volgens de Ajacied was de scheidsrechter aan het "marchanderen". De schorsing van Huntelaar heeft geen gevolgen voor het komende competitieduel tegen sc Heerenveen.
pi_62052612
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:54 schreef Dvm86 het volgende:
Ik suggereer niet dat ik Lindgren graag zie vertrekken, maar die jongen wilt spelen. Als hij de kans niet krijgt en hij krijgt een aanbieding van een andere club, dan is hij weg denk ik.
Verhuren is ook gewoon een optie
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_62052618
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:52 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Geen enkele spelers is een zekerheidje, maar waarom specifiek Gabri? Hij is pas 29...
Hij zou nou juist in de bloei van zijn carrière moeten zitten inderdaad.
pi_62052622
Vermeer op doel dus donderdag. Goede zaak. Gabri helaas niet fit genoeg om erbij te zijn. Traint zelfs nog een week met Jong Ajax mee volgens teletekst...daar zie ik het nu echt niet van in..doe dan gewoon de A-selectie..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_62052631
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:56 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wederom :
[..]

Kap gewoon met dat gejank van je. Zelf geef je al aan dat het ontzettend zwak is.
Ga er, zoals enkele users al zeiden, gewoon niet meer op in, dan is de lol er sneller af
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_62052635
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:44 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Ik begin steeds meer te denken dat je het fragment überhaupt niet gezien hebt.
Ik heb het gemonteerd voor de omroep en minstens 20 x gezien. Misschien is dat het
pi_62052649
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:58 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Ga er, zoals enkele users al zeiden, gewoon niet meer op in, dan is de lol er sneller af
Moet je dan ook tegen sjimz zeggen. Beetje jammer deze reactie.
pi_62052709
wat denken jullie van Vertonghen op 10 ipv de Jong? Klinkt wel gek maar met Gabri en Enoh achter hem kan het wel gaan lopen. De Jong vond ik ook niet zo super en ik denk dat Vertonghen het wel kan.
AFC AJAX
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:00:51 #287
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_62052714
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:52 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Geen enkele spelers is een zekerheidje, maar waarom specifiek Gabri? Hij is pas 29...
Je hebt gelijk, ik doelde ook niet alleen op z'n leeftijd maar ook op z'n contract. Ik lees dus net dat het contract doorloopt tot 2011, waar ik eerst dacht dat het contract in 2009 al afliep.

Ik zou het geen "luxeprobleem" willen noemen, maar met spelers als Lindgren, Gabri, Vertonghen en Enoh heb je redelijk wat kwaliteit achter de hand. Eigenlijk zou ik ze allemaal wel willen zien spelen maar dat gaat natuurlijk weer ten koste van de anderen Het zijn tot nu toe allemaal veelbelovende spelers. Ik zou gewoon verder gaan met Vertonghen en Enoh zo lang ze in vorm blijven onder het mom van "Don't fix it if it ain't broke". Misschien wel Gabri weer gefaseerd terug laten komen.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_62052752
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:58 schreef Tim86 het volgende:
Vermeer op doel dus donderdag. Goede zaak. Gabri helaas niet fit genoeg om erbij te zijn. Traint zelfs nog een week met Jong Ajax mee volgens teletekst...daar zie ik het nu echt niet van in..doe dan gewoon de A-selectie..
WTF is er met Gabri aan de hand, zeg...
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_62052757
Dat is wel het proberen waard denk ik, Bonjovi.
pi_62052801
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:02 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

WTF is er met Gabri aan de hand, zeg...
quote:
Ook voor Gabri komt de return tegen de nummer voorlaatst van de Servische competitie nog te vroeg. De Spanjaard is hersteld van een enkelblessure en maakte maandag met succes zijn rentree bij het tweede elftal.

,,We vinden het verstandig dat hij deze week nog bij Jong Ajax traint'', verklaarde trainer Marco van Basten. ,,Gabri is namelijk een maand uit de roulatie geweest. Het eerste elftal traint deze week anders omdat we tegen Borac spelen. Gabri speelt volgende week nog een wedstrijd bij Jong Ajax en keert dan terug bij het eerste elftal.'' Ajax verdedigt tegen Borac in de ArenA een voorsprong van 4-1.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:04:20 #291
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_62052817
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:00 schreef BonJovi het volgende:
wat denken jullie van Vertonghen op 10 ipv de Jong? Klinkt wel gek maar met Gabri en Enoh achter hem kan het wel gaan lopen. De Jong vond ik ook niet zo super en ik denk dat Vertonghen het wel kan.
De Jong vond ik ook niet zo heel erg sterk spelen (maar dat kwam meer omdat de rest van het middenveld goed bezig was) en ik denk dat Vertonghen daar ook niet zou misstaan. Ik gok alleen wel dat het dan weer iets te controlerend wordt, aangezien Vertonghen ook gewoon goede verdedigende kwaliteiten heeft die hij wil gebruiken. Mijn keuze zou dan zijn Gabri/Vertonghen/Enoh (2 van de 3) verdedigend en Sarpong(eigenlijk Sulejmani) op 10 met Cvitanich op de vleugel, waar Vertonghen vervolgens als opkomende linkshalf kan fungeren.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_62052863
Ik zie Vertonghen nog niet zo op 10, zo creatief aanvallend is hij nou ook weer niet
pi_62052959
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:05 schreef Scorpie het volgende:
Ik zie Vertonghen nog niet zo op 10, zo creatief aanvallend is hij nou ook weer niet
Zijn passeer beweging ziet er nogal spastisch uit
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_62052972
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:03 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

[..]

Toch blijf ik het vaag vinden. Twee weken terug werd nog gemeld dat hij er tegen Feyenoord weer bij zou zijn, maar dat ging toen niet door vanwege een griepje.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_62053097
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:08 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Toch blijf ik het vaag vinden. Twee weken terug werd nog gemeld dat hij er tegen Feyenoord weer bij zou zijn, maar dat ging toen niet door vanwege een griepje.
Ik vind het vreemd als ze op tijd terugkomen bij Ajax
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:19:14 #296
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_62053295
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:05 schreef Scorpie het volgende:
Inderdaad. En voor die positie hebben we (als iedereen fit is... ooit..) genoeg kandidaten. Laat hem maar lekker links op het middenveld en Siem achter de spitsen nu.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_62054452
quote:
Jan Vertonghen beleeft prachtige tijden bij Ajax. Zondag maakte hij nog twee treffers tegen Vitesse, woensdag verlengde hij zijn contract tot 2013. ,,Het kan niet op”, aldus de Belg.
Vertonghen hoefde niet lang na te denken over de beslissing om zijn contract te verlengen. ,,Ik voel me hier ontzettend goed”, aldus 21-jarige voetballer. ,,Ik hou van Amsterdam, ik hou van Ajax en de club heeft vertrouwen in me. En dat vertrouwen is zeker wederzijds.”

Twee treffers tegen Vitesse, ontzettend veel media-aandacht en een nieuw contract: Vertonghen staat deze week in de schijnwerpers. ,,Het kan inderdaad niet op”, zei hij na de ondertekening. ,,Maar ik hoop op nog meer. Met dit Ajax moeten we wat moois neer kunnen zetten de komende jaren. Niet alleen in Nederland, maar ook in Europa.”
pi_62054690
(edit: Met geaardheid heeft het niets te maken)? Jezus wat een gebagger in dit topic

En Lindgren moet uiteraard gewoon blijven, één van de beste middenvelders die Ajax heeft rondlopen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Gordon_Shumway op 01-10-2008 17:39:51 ]
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_62055569
Ben wel benieuwd of het nu weer zo makkelijk gaat tegen Borac.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')