Ik hoor het ook vaak, maar dat komt doordat ik m'n telefoon ook m'n mail laat checken en GPRS maakt dus dat zelfde geluid.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:26 schreef Litton-Lane het volgende:
Mijn mobiele telefoon zoekt echt vaak de zendmast of andersom. Ik hoor de hele tijd (*thudedededadadedaededaa*) door de speakers waar de gsm bijna naast ligt. Komt vast door het slechte weer... Maar ik denk steeds dat ik gebeld ga worden!
he wat jammer nu dat ik reclame-loos ben op fok.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:24 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik heb de hele tijd een mooie dame in ondergoed onderaan deze pagina
Of een "NPS!"quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:28 schreef Sersjee het volgende:
Ik had hier toch wel een "TROS!" verwacht.
Ik had 'm op het einde wel leuk gevonden, maar helaas...quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:28 schreef Sersjee het volgende:
Ik had hier toch wel een "TROS!" verwacht.
Alex Turnerquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:30 schreef DiedjeeJ het volgende:
TLSP!!Eindelijk, eindelijk, eindelijk de nieuwe single op 3FM!!
En wat een track!quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:30 schreef DiedjeeJ het volgende:
TLSP!!Eindelijk, eindelijk, eindelijk de nieuwe single op 3FM!!
The Magic Friends van hét station!quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:25 schreef muisje-eliza het volgende:
*oeh MagicFriends*
ff heel hard nadenken. Als je in de studio was kon je schapen kijken....en de gang leek wel n soort bunker... *probeerd dieper te graven maar kan me ff niks verder herinneren*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |