Gisterochtend is de vangkooi neer gezet, en gister aan het eind van de middag hebben we m'n kat gevangenquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
misschien heb ik wat gemist , maar waarom hebben ze een vangkooi neergezet, je kat was toch al terug
Sowieso. Vroeger met de avondspits. Ik bleef er bijna voor thuis. Al was het omdat ik dan huiswerk aan het maken was, in mijn herinnering!quote:
ah en dank zij die kooi, ik wist dat je je kat terug had met een snee.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:12 schreef Brennel het volgende:
[..]
Gisterochtend is de vangkooi neer gezet, en gister aan het eind van de middag hebben we m'n kat gevangen![]()
Shine, shine, shine on, yeah
Nee, alleen van Rock legendesquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
heb je geen beweegplaatje van hem
ik luisterde vroeger wat anders...weet niet meer hoe het heet...was nog op radio 3quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:14 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Sowieso. Vroeger met de avondspits. Ik bleef er bijna voor thuis. Al was het omdat ik dan huiswerk aan het maken was, in mijn herinnering!
C&S was nog leuk toen het op de vrijdagavond was. Het ging toen de mist in.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:16 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik luisterde vroeger wat anders...weet niet meer hoe het heet...was nog op radio 3
de ....en..... sjow
de ene was wat dikkig met zwarte krullen en de ander wat dunner en blond...
T was in de oude studio's en ook daar stond ik al voor de deur te leuren![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:18 schreef borisz het volgende:
[..]
C&S was nog leuk toen het op de vrijdagavond was. Het ging toen de mist in.
Damn, gemist. En 'n half uur MM door 'n telefoontje..quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:53 schreef -Hans- het volgende:Eins Zwei Polizei
![]()
Dit is toch wel DE shit hoor
Ik denk dat iemand met haar man messte en dat ze de daad bij de lyrics voegde. Ze bleek alleen niet zo tough te zijn als je zou denken bij zulke uitspraken als in dit nummerquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:19 schreef Sersjee het volgende:Lucy Pearl
![]()
Noooooooooooooooit meer wat van gehoord...
Ik denk dat ik weet wat je bedoeld. Maar kom er niet op.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:16 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik luisterde vroeger wat anders...weet niet meer hoe het heet...was nog op radio 3
de ....en..... sjow
Bedoel je niet the Magic Friends? Sjors Frohlich en Peter Plaisier?quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:16 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
de ....en..... sjow
quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:21 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet wat je bedoeld. Maar kom er niet op.
Inderdaad. Volgens mij was 't ook maar 'n eenmalige samenwerking voor 1 album en zijn ze daarna weer apart verder gegaan..quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:19 schreef Sersjee het volgende:Lucy Pearl
![]()
Noooooooooooooooit meer wat van gehoord...
Ok, nog vroeger dusquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:19 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
t was zeker geen C&S![]()
ik heb nog kaartjes gewonnen voor East 17 en Take That, en Boyzone ontmoet ennuh...naja heel veel
quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Bedoel je niet the Magic Friends? Sjors Frohlich en Peter Plaisier?
Nee, we hebben hem niet dankzij de kooi gevangen, maar door hem af te leiden en een handdoek over hem heen te gooien.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ah en dank zij die kooi, ik wist dat je je kat terug had met een snee.
Daar kwam ik niet op. Dat was ook leuk!quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Bedoel je niet the Magic Friends? Sjors Frohlich en Peter Plaisier?
quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:23 schreef muisje-eliza het volgende:
*sjalala lalalala lalal la la laaa*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |