quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:29 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
We hebben het hier wel over de vrouw tegen wie je als compliment zou zeggen: 'Ga toch eens koken!' , beetje op je woorden letten jongeman! Of ik daag u uit ten Duel!'
Heren, neem uw vituele wapens te hand (nee, niet die pudding....) en vecht het uit.quote:
Fonduvorken op 2 meter stel ik voorquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:31 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Heren, neem uw vituele wapens te hand (nee, niet die pudding....) en vecht het uit.
*popcorn d'rbij pakt*
Je komt niet vaak genoeg in CUL denk ik....SHE die details over spaghettisaus bespreekt is voor een mannelijke culi een genot op zichquote:
Met jou, anytimequote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:35 schreef Jerruh het volgende:
SHE: ga je mee hapje eten, daarna goed underground minimal-technofeestje en dan heerlijk afteren?
quote:
ok, dan gaan we eens een goed datumpje prikken!quote:
Ja, maar Jerruh is toch niet van de damesliefdequote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]volgens mij is Barra zojuist keihard afgewezen, en gaat SHE er met een ander vandoor
Welnee, Jerruh is een oude bekende. En ik laf hem.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]volgens mij is Barra zojuist keihard afgewezen, en gaat SHE er met een ander vandoor
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:35 schreef Jerruh het volgende:
SHE: ga je mee hapje eten, daarna goed underground minimal-technofeestje en dan heerlijk afteren?
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:50 schreef SHE het volgende:
[..]
Welnee, Jerruh is een oude bekende. En ik laf hem.
Barra's initiatief waardeer ik natuurlijk enorm, maar er is wel iets meer voor nodig om mij warm te krijgen.
Ik voel geen liefde. Stuur dan volgende keer gewoon een PM...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Oke .... Alle intenet helden die duellen willen enzo even oprausen...wanneer jullie SHE willen daten vind ik het prima maar maak zelf ff een topic en kom die van mij niet verneuken!!!!!!
Als je wilt dat wij er ons niet mee bemoeien, PM d'r dan en dan kan dit topic dichtquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Oke .... Alle intenet helden die duellen willen enzo even oprausen...wanneer jullie SHE willen daten vind ik het prima maar maak zelf ff een topic en kom die van mij niet verneuken!!!!!!
Kook voor me!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Wat dan lieve SHE, moet ik de sterren van de hemel plukken of je de maan in een ketting geven.
Tell me and its yours!
Ik kan een schotel maken met 2 potjes habanerosquote:
do you like lasagna?quote:
Tenzij je heel vet bent is dat alleen maar aan te moedigenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:04 schreef SHE het volgende:
[..]
Teveel deeg. Dat gaat direct naar mijn kont.
sushi?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:04 schreef SHE het volgende:
[..]
trouwens dat kunnen we erna gewoon eraf neuken...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:04 schreef SHE het volgende:
[..]
quote:
Als je de taal niet machtig bent, probeer het dan ook gewoon niet.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
I dont see you name on her!
dat kan ze zelf wel beslissen lijkt me!
quote:
waarvan wel?quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:32 schreef SHE het volgende:
Japans, BarraCupraCuda, Surinaams, Frans, Carribisch, Moozzie, Kantonees, Koreaans, Creools etc
Japanse it is!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:32 schreef SHE het volgende:
Japans, Surinaams, Frans, Carribisch, Kantonees, Koreaans, Creools etc
zelf maken of restaurant?quote:
SHE is zo plat als een strijkplank?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:56 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nog best eens kan gaan tegenvallen...
het geval "hoe groter de tieten, des te groter de kans" gaat hier niet op.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:31 schreef gaai het volgende:
*zwaait* Hey Barra!!('s best lang geleden jah...)
Wil't een beetje lukken?
quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
speciaal hiervoor ingelogged onder der oude account!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |