hoer op uit mijn topicquote:
* thumper gelooft niet dat BarraCC daar overheen wilquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:34 schreef timmmmm het volgende:
Probeer eerst hier maar is overheen te komen!
quote:Op dinsdag 30 september 2008 @ 15:17 schreef Red_Cat het volgende:
Ja is idd een erg mooi bedhelaasch geen ruimte voor hiero, anders hak em gekocht!
Nou kijk, als SHE niet wil, dan heb je nog wat andere gegadigden,.quote:Op dinsdag 30 september 2008 @ 15:27 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik vind dat bed ook heel mooi![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:40 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
[..]
Nou kijk, als SHE niet wil, dan heb je nog wat andere gegadigden,.
SHE gaat pas serieus over je voorstel nadenken na minstens 25 naamtopics verspreid over evenzovele subfora. Uiteraard moet het topic wel in het forum passen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
ik ga voor SHE omdat ze SHE is ...
SCHAT je doet er wel wat lang over omdat antwoord te typen!
Je droom, wat doet ze!?quote:Op dinsdag 30 september 2008 @ 15:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]![]()
ik ga voor SHE omdat ze SHE is ...
SCHAT je doet er wel wat lang over omdat antwoord te typen!
quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:16 schreef zovty het volgende:
[..]
SHE gaat pas serieus over je voorstel nadenken na minstens 25 naamtopics verspreid over evenzovele subfora. Uiteraard moet het topic wel in het forum passen.
Succes!
-edit- wel vette bedden trouwens.
ik geef haar nog even de tijd... mooie vrouwen moet je nooit teveel pushenquote:
als je dat graag wil lieve SHE mag dat.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:58 schreef SHE het volgende:
Ik weet eigenlijk nooit zo goed wat ik met die directe aandacht moet.
Meestal hang ik de straffe tante uit zodat ik niet kwetsbaarderig hoef te doen.
Kan ik je niet gewoon verrot schelden ofzo? Dat ik zeg maar iets roep over dat kankerbed, en dat je een wel heel sneue klojo moet zijn om te denken dat ik plat ga na een kansloos topic in ONZ? En dat je stinkt?
Nou doe eens liefquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:58 schreef SHE het volgende:
Ik weet eigenlijk nooit zo goed wat ik met die directe aandacht moet.
Meestal hang ik de straffe tante uit zodat ik niet kwetsbaarderig hoef te doen.
Kan ik je niet gewoon verrot schelden ofzo? Dat ik zeg maar iets roep over dat kankerbed, en dat je een wel heel sneue klojo moet zijn om te denken dat ik plat ga na een kansloos topic in ONZ? En dat je stinkt?
Shaven, not furredquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:03 schreef Fascination het volgende:
SHE, als je dan toch een jong blaadje wilt verorberen in bed neem dan iemand van 21 in plaats van 24.
Ps: Barra is je schaamhaar wel goed onderhouden?
Die reactiesquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:00 schreef cerror het volgende:
Je bent inderdaad nogal popi SHE.
Aandelen SHE kopen
Lees ik hier een requestquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:03 schreef Fascination het volgende:
SHE, als je dan toch een jong blaadje wilt verorberen in bed neem dan iemand van 21 in plaats van 24.
Ps: Barra is je schaamhaar wel goed onderhouden?
maar jij stijgt naar mijn hoofd en niet alleen mijn hoofdquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:05 schreef SHE het volgende:
[..]
Die reacties
De financiele malaise is een enkeling naar de kop gestegen denk ik.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:06 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Lees ik hier een request
BarraCC zal het vast niet erg vinden als jij met hem en SHE mee ging doen
quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:06 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Lees ik hier een request
BarraCC zal het vast niet erg vinden als jij met hem en SHE mee ging doen
Welke van de 2 koppen?quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:05 schreef SHE het volgende:
[..]
Die reacties
De financiele malaise is een enkeling naar de kop gestegen denk ik.
Je wil niet weten wat er allemaal mogelijk is in een handstandquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:10 schreef Fascination het volgende:
[..]Nee, seks is overgewaardeerd in deze oversekste maatschappij, ik geef er de voorkeur aan handstanden te doen
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |