De staat Israël heeft Hajo Meyer en Van Agt voor antisemiet uitgemaakt? Als je het zelf maar gelooft he..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:52 schreef Reraise het volgende:
[..]
Dat is een feit
Hajo Meyer heeft de holocaust overleeft en ja die werd na kritiek op het bezettings en nederzettingen beleid van Israel voor antisemiet uitgemaakt.
Ook van Agt werd na kritiek op Israel zijn bezettings en nederzettingen beleid voor Antisemiet uitgemaakt.
In Israel hebben ze een aanslag gepleegd op een joodse geleerde die kritiek had op de nederzettingen.
Yitzhak Rabin is vermoord omdat hij een flink aantal nederzettingen wilde ontruimen.
Israel is trouwens geen democratie ooit gehoord van Trias Politica En een Grondwet met gelijke rechten en plichten voor iedereen.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:31 schreef santax het volgende:
Nee inderdaad, Nederland was in WO2 ook geen bezet gebied. Mensen als jij vormen het probleem schoelje. En al zou de hele wereld (en dat doet de hele wereld op een paar kolonisten na) zeggen dat het wel degelijk bezet gebied is: heej dan zijn dat toch gewoon allemaal jodenhaters. Lekker makkelijk
Waar heb ik het over de staat gehad.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
De staat Israël heeft Hajo Meyer en Van Agt voor antisemiet uitgemaakt? Als je het zelf maar gelooft he..
Ik verwijt jou kortzichtigheid. Al eerder heb ik hier Moussie het voorbeeld gegeven van het land Liberia. Zeer te vergelijken met Israel maar volgens Moussie niet omdat het in afrika maar slaven zijn. Wie kan mij een inhoudelijk antwoord geven waarom er niets mis is met http://nl.wikipedia.org/wiki/Liberia terwijl er van alles mis zou zijn met israel?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:40 schreef Reraise het volgende:
[..]
Ach sommige extremistische israeliers vinden ook niet dat er bezette gebieden zijn die vinden dat zij uitverkornene zijn en dat god hen heel Palestina heeft gegeven. (
Maar ja als we Olmert zelfs over de bezette gebieden horen praten en de internationale wereldgemeenschap ook spreekt van de bezette gebieden Gaza Westbank en Oost-Jeruzalem.
Dan is voor Smoeltje de hele wereld Antisemiet op wat extremistisch israeliers na (zoals de israelische Extremist die Yitzak Rabin heeft vermoord en die dreigen met moord en geweld tegen Israelische Politici die de nederzettingen willen ontruimen)
Ik denk inderdaad dat de Aboriginals en inheems Indianen in de VS enorme betrokkenheid hebben met Israël.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:52 schreef schoelje het volgende:
[..]
Ik verwijt jou kortzichtigheid. Al eerder heb ik hier Moussie het voorbeeld gegeven van het land Liberia. Zeer te vergelijken met Israel maar volgens Moussie niet omdat het in afrika maar slaven zijn. Wie kan mij een inhoudelijk antwoord geven waarom er niets mis is met http://nl.wikipedia.org/wiki/Liberia terwijl er van alles mis zou zijn met israel?
Over dat anitsemitisme gesproken. De christenen, de joden, de islamieten zelfs de ongelovigen IEDEREEN voelt aan dat er iets speciaals is aan israel. Iedereen weet dat instinctief dat het lot van de wereld is verbonden met dat van israel. Van welke kant je het ook bekijkt Israel is het middelpunt van de wereld. Niet de hele wereld is antisemiet, maar ik denk wel dat de hele wereld een betrokkenheid heeft met Israel, zowel een negatieve betrokkenheid (in jouw geval) als positief, in mijn geval
En waarom kan dat dan niet? en waarom horen we je er dan nooit over? Je draait om de hete brij, want ik beschuldig jou, en alle andere anti-israelfanaten hier (bijvoorbeeld een moussie die dwangmatig de hele dag anti-israel topics volspamt) van een selectieve verontwaardiging.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:04 schreef santax het volgende:
Overigens wat er in Liberia gebeurde kan ook niet, maar dat staat verder los van deze discussie natuurlijk.
blah blah
Waarom open jij geen draadje over Liberia je ben nogal eenzijdig in je kritiek, ik met mijn joodse achtergrond heb niet zoveel met Liberia.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:52 schreef schoelje het volgende:
[..]
Ik verwijt jou kortzichtigheid. Al eerder heb ik hier Moussie het voorbeeld gegeven van het land Liberia. Zeer te vergelijken met Israel maar volgens Moussie niet omdat het in afrika maar slaven zijn. Wie kan mij een inhoudelijk antwoord geven waarom er niets mis is met http://nl.wikipedia.org/wiki/Liberia terwijl er van alles mis zou zijn met israel?
Over dat anitsemitisme gesproken. De christenen, de joden, de islamieten zelfs de ongelovigen IEDEREEN voelt aan dat er iets speciaals is aan israel. Iedereen weet dat instinctief dat het lot van de wereld is verbonden met dat van israel. Van welke kant je het ook bekijkt Israel is het middelpunt van de wereld. Niet de hele wereld is antisemiet, maar ik denk wel dat de hele wereld een betrokkenheid heeft met Israel, zowel een negatieve betrokkenheid (in jouw geval) als positief, in mijn geval
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat de Aboriginals en inheems Indianen in de VS enorme betrokkenheid hebben met Israël.
Ja, en de taktiek van de anti-israel fanaten hier en ook elders is om de vraag over de "selectieve verontwaardiging" te ontwijken. Mooie spotprent:quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:17 schreef Reraise het volgende:
[..]
Dat is de tactiek van de Pro Israel aanhangers ,Op de persoon spelen (kijk maar hoe vaak het woord antisemiet al gebruikt word) En roepen `waarom begin je niet over de Koerden of de Tutsie of de Liberian dat is oo allemaal heel erg`. Of roepen dat er helemaal geen bezetting plaats vind zoals Schoelje roept.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:20 schreef schoelje het volgende:
[..]
Ja, en de taktiek van de anti-israel fanaten hier en ook elders is om de vraag over de "selectieve verontwaardiging" te ontwijken. Mooie spotprent:
[
Ik open geen draadje over Liberia omdat er geen kritiek is op dat land. Als er kritiek is van enige kant dan ben ik gaarne bereid het voor de Liberianen op te nemen. Ellen Johnson Sirleaf is één van mijn persoonlijke helden. Prima overigens dat jij je laat voorstaan op je joodse achtergrond, de voorstanders van israel doen dat ook.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:11 schreef Reraise het volgende:
[..]
Waarom open jij geen draadje over Liberia je ben nogal eenzijdig in je kritiek, ik met mijn joodse achtergrond heb niet zoveel met Liberia.
Maar als jij er een leuk draadje over open dan krijg je mijn inhoudelijke reactie
Ja inderdaad is er nogal iets raars met Israel ook omdat er door de wrede Israelische bezetting van de palestijnse gebieden een goeie voedingsbodem gecreeerd is voor Islam terreur.
Ik kan niks benoemen wat ik positief vind aan Israel zijn bezettings en nederzettingen beleid.
Maar dat jij vind dat er geen bezette gebieden en de mensen die dat wel vinden antisemiet zijn maakt jou verder al ongeloofwaardig.
Lol, je bent erg selectief in wat je quote. Maar het probleem zit eigenlijk zo:quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:09 schreef schoelje het volgende:
[..]
En waarom kan dat dan niet? en waarom horen we je er dan nooit over? Je draait om de hete brij, want ik beschuldig jou, en alle andere anti-israelfanaten hier (bijvoorbeeld een moussie die dwangmatig de hele dag anti-israel topics volspamt) van een selectieve verontwaardiging.
Dat is volstrekt irrelevant. Waar het om gaat is dat Israël inderdaad een belangrijke rol speelt in het Westen en Midden-Oosten, de historische en hedendaagse redenen daarvoor zijn evident. In andere delen van de wereld speelt Israël echter nauwelijks een rol.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:17 schreef Reraise het volgende:
[..]
Dat is de tactiek van de Pro Israel aanhangers ,Op de persoon spelen (kijk maar hoe vaak het woord antisemiet al gebruikt word) En roepen `waarom begin je niet over de Koerden of de Tutsie of de Liberian dat is oo allemaal heel erg`. Of roepen dat er helemaal geen bezetting plaats vind zoals Schoelje roept.
Ja, je bent inderdaad de bezetting van de westelijke sahara door marokko "vergeten".quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:25 schreef Reraise het volgende:
[..]
Klopt omdat het Off Topic is.
En ik ben ook erg verontwaardigd van wat er in dafur tetjenie turkestan tibet georgie amerika nederland duitsland frankrijk iraq iran australie oostenrijk gebeurt.(Je zal nu wel weer boos worden dat ik wat landen en conflicten vergeten ben , ahahaha so be it)
Maar daar gaat het hier niet over, Waar is je draadje over Liberia dan, dan krijg je antwoord van mij.
Met boeven vang je boevenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:28 schreef santax het volgende:
[..]
Lol, je bent erg selectief in wat je quote. Maar het probleem zit eigenlijk zo:
Jij bent een facist. En daar valt niet mee te praten. En dat zie je heel mooi in dit topic.
Ach, ik mag ook geen damestoilet bezoeken. Ik kan er moeilijk over gaan doen en klagen over discriminatie maar me er ook in berusten en het herentoilet bezoekenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:33 schreef santax het volgende:
Maar tegelijk hou je mensen zoals de oom van mijn ex het hand boven het hoofd...
Ik mocht er niet binnen want ik was geen Jood...... Dat valt toch niet te rijmen.
een ander joods geluid is niet anti-israel .quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:29 schreef schoelje het volgende:
[..]
Ja, je bent inderdaad de bezetting van de westelijke sahara door marokko "vergeten".
Mijn opmerking over selectieve verondwaardiging is overigens helemaal niet off-topic in een topic met een dergelijke provocerende anti-israel titel.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:33 schreef santax het volgende:
Maar tegelijk hou je mensen zoals de oom van mijn ex het hand boven het hoofd...
Ik mocht er niet binnen want ik was geen Jood...... Dat valt toch niet te rijmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |