abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62077265
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 21:52 schreef Reraise het volgende:

[..]

Dat is een feit
Hajo Meyer heeft de holocaust overleeft en ja die werd na kritiek op het bezettings en nederzettingen beleid van Israel voor antisemiet uitgemaakt.
Ook van Agt werd na kritiek op Israel zijn bezettings en nederzettingen beleid voor Antisemiet uitgemaakt.
In Israel hebben ze een aanslag gepleegd op een joodse geleerde die kritiek had op de nederzettingen.
Yitzhak Rabin is vermoord omdat hij een flink aantal nederzettingen wilde ontruimen.

Israel is trouwens geen democratie ooit gehoord van Trias Politica En een Grondwet met gelijke rechten en plichten voor iedereen.
De staat Israël heeft Hajo Meyer en Van Agt voor antisemiet uitgemaakt? Als je het zelf maar gelooft he..

In Israël hebben 'ze' een aanslag gepleegd. Wat wil je daarmee suggereren? Waarom zeg je niet gewoon dat een extremist die aanslag heeft gepleegd?

Israël heeft een ongeschreven grondwet, net als de Britten . En waarom zou Israël geen trias politica hebben? Die is er gewoon hoor.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_62077406
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 14:31 schreef santax het volgende:
Nee inderdaad, Nederland was in WO2 ook geen bezet gebied. Mensen als jij vormen het probleem schoelje. En al zou de hele wereld (en dat doet de hele wereld op een paar kolonisten na) zeggen dat het wel degelijk bezet gebied is: heej dan zijn dat toch gewoon allemaal jodenhaters. Lekker makkelijk

Ach sommige extremistische israeliers vinden ook niet dat er bezette gebieden zijn die vinden dat zij uitverkornene zijn en dat god hen heel Palestina heeft gegeven. (

Maar ja als we Olmert zelfs over de bezette gebieden horen praten en de internationale wereldgemeenschap ook spreekt van de bezette gebieden Gaza Westbank en Oost-Jeruzalem.

Dan is voor Smoeltje de hele wereld Antisemiet op wat extremistisch israeliers na (zoals de israelische Extremist die Yitzak Rabin heeft vermoord en die dreigen met moord en geweld tegen Israelische Politici die de nederzettingen willen ontruimen)
  donderdag 2 oktober 2008 @ 14:41:57 #128
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62077447
reraise ik herken uw schrijfstijl en fanaticisme en doet me sterk denken aan een gebande user. en hoe was het vandaag op je werk bij eajg als webmaster?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_62077632
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 14:34 schreef cultheld het volgende:

[..]

De staat Israël heeft Hajo Meyer en Van Agt voor antisemiet uitgemaakt? Als je het zelf maar gelooft he..

Waar heb ik het over de staat gehad.
Ik heb het over mensen zoals u type beide namen maar in in google en je ziet dat ze door verschillende pro israel aanhangers voor antisemiet worden uitgemaakt.

Net zoals schoelje hier doet

Deze knul vind zelf dat er geen bezette gebieden bestaan en zo denken er veel in Israel, kolonisten bijvoorbeeld.
En daar zal de Israelische regering straks oorlog mee moeten voeren als ze de nederzettingen op de westbank gaan ontruimen.

Nee Israel is geen democratie maar een aparheidsstaat.

-Een Arabier kan geen land kopen van een jood, andersom kan dat wel.
-Een jood die schade lijdt bij "etnische conflicten" wordt automatisch door de staat vergoed, een Arabier niet.
-Voor elke sheqel die in een Arabisch dorp wordt geïnvesteerd aan openbare werken gaan er 2 naar een joods dorp of stad en 4 naar een nederzetting in de bezette gebieden.
-Een Israëlische Arabier die trouwt met een Palestijn kan geen verblijfsvergunning krijgen voor zijn echtgeno(o)t(e) en moet noodgedwongen verhuizen naar de bezette gebieden terwijl een buitenlandse echtgeno(o)t(e) van een Israëlische jood (zoals ikzelf) in sommige gevallen binnen de maand de Israëlische nationaliteit kan verwerven.

Zo zijn er nog heel wat voorbeelden te geven. Wie een tijdje in Israël heeft verbleven kan getuigen dat er systematisch met twee maten en gewichten wordt gewogen.
pi_62077719
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 14:40 schreef Reraise het volgende:

[..]

Ach sommige extremistische israeliers vinden ook niet dat er bezette gebieden zijn die vinden dat zij uitverkornene zijn en dat god hen heel Palestina heeft gegeven. (

Maar ja als we Olmert zelfs over de bezette gebieden horen praten en de internationale wereldgemeenschap ook spreekt van de bezette gebieden Gaza Westbank en Oost-Jeruzalem.

Dan is voor Smoeltje de hele wereld Antisemiet op wat extremistisch israeliers na (zoals de israelische Extremist die Yitzak Rabin heeft vermoord en die dreigen met moord en geweld tegen Israelische Politici die de nederzettingen willen ontruimen)
Ik verwijt jou kortzichtigheid. Al eerder heb ik hier Moussie het voorbeeld gegeven van het land Liberia. Zeer te vergelijken met Israel maar volgens Moussie niet omdat het in afrika maar slaven zijn. Wie kan mij een inhoudelijk antwoord geven waarom er niets mis is met http://nl.wikipedia.org/wiki/Liberia terwijl er van alles mis zou zijn met israel?

Over dat anitsemitisme gesproken. De christenen, de joden, de islamieten zelfs de ongelovigen IEDEREEN voelt aan dat er iets speciaals is aan israel. Iedereen weet dat instinctief dat het lot van de wereld is verbonden met dat van israel. Van welke kant je het ook bekijkt Israel is het middelpunt van de wereld. Niet de hele wereld is antisemiet, maar ik denk wel dat de hele wereld een betrokkenheid heeft met Israel, zowel een negatieve betrokkenheid (in jouw geval) als positief, in mijn geval
pi_62077927
Dus Israel is een soort van Derde Rijk? Of wat moet ik hieruit halen...
pi_62077972
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 14:52 schreef schoelje het volgende:

[..]

Ik verwijt jou kortzichtigheid. Al eerder heb ik hier Moussie het voorbeeld gegeven van het land Liberia. Zeer te vergelijken met Israel maar volgens Moussie niet omdat het in afrika maar slaven zijn. Wie kan mij een inhoudelijk antwoord geven waarom er niets mis is met http://nl.wikipedia.org/wiki/Liberia terwijl er van alles mis zou zijn met israel?

Over dat anitsemitisme gesproken. De christenen, de joden, de islamieten zelfs de ongelovigen IEDEREEN voelt aan dat er iets speciaals is aan israel. Iedereen weet dat instinctief dat het lot van de wereld is verbonden met dat van israel. Van welke kant je het ook bekijkt Israel is het middelpunt van de wereld. Niet de hele wereld is antisemiet, maar ik denk wel dat de hele wereld een betrokkenheid heeft met Israel, zowel een negatieve betrokkenheid (in jouw geval) als positief, in mijn geval
Ik denk inderdaad dat de Aboriginals en inheems Indianen in de VS enorme betrokkenheid hebben met Israël.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_62078013
Overigens wat er in Liberia gebeurde kan ook niet, maar dat staat verder los van deze discussie natuurlijk.
Als dat namelijk de insteek zou zijn, (zij doen het ook) dan betwijfel ik of er na WO2 uberhaubt genoeg Joodse overlevenden waren geweest om een eigen staat te mogen beginnen... En met die zin zeg ik niet dat ik dat goed zou hebben gevonden. Integendeel, maar zelfs WO2 maakt het gedrag van Israel de laatste 25 jaar niet goed. Juist de Israelier zou beter moeten weten. En godzijdank doet de huidige jonge generatie dat ook veelal.

En nu is het wachten op de eerste machthebber in Israel met de ballen om recht te maken wat nu krom is.
Die man komt in de geschiedenisboeken te staan als de winnaar van de belangrijkste Nobelprijs van de Vrede die ooit uitgereikt is. Hoewel ik vrees dat het postuum zal zijn...
pi_62078119
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 15:04 schreef santax het volgende:
Overigens wat er in Liberia gebeurde kan ook niet, maar dat staat verder los van deze discussie natuurlijk.

blah blah
En waarom kan dat dan niet? en waarom horen we je er dan nooit over? Je draait om de hete brij, want ik beschuldig jou, en alle andere anti-israelfanaten hier (bijvoorbeeld een moussie die dwangmatig de hele dag anti-israel topics volspamt) van een selectieve verontwaardiging.
pi_62078169
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 14:52 schreef schoelje het volgende:

[..]

Waarom open jij geen draadje over Liberia je ben nogal eenzijdig in je kritiek, ik met mijn joodse achtergrond heb niet zoveel met Liberia.
Maar als jij er een leuk draadje over open dan krijg je mijn inhoudelijke reactie

Ja inderdaad is er nogal iets raars met Israel ook omdat er door de wrede Israelische bezetting van de palestijnse gebieden een goeie voedingsbodem gecreeerd is voor Islam terreur.

Ik kan niks benoemen wat ik positief vind aan Israel zijn bezettings en nederzettingen beleid.

Maar dat jij vind dat er geen bezette gebieden en de mensen die dat wel vinden antisemiet zijn maakt jou verder al ongeloofwaardig.
pi_62078304
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 15:02 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad dat de Aboriginals en inheems Indianen in de VS enorme betrokkenheid hebben met Israël.

Dat is de tactiek van de Pro Israel aanhangers ,Op de persoon spelen (kijk maar hoe vaak het woord antisemiet al gebruikt word) En roepen `waarom begin je niet over de Koerden of de Tutsie of de Liberian dat is oo allemaal heel erg`. Of roepen dat er helemaal geen bezetting plaats vind zoals Schoelje roept.
pi_62078365
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 15:17 schreef Reraise het volgende:

[..]

Dat is de tactiek van de Pro Israel aanhangers ,Op de persoon spelen (kijk maar hoe vaak het woord antisemiet al gebruikt word) En roepen `waarom begin je niet over de Koerden of de Tutsie of de Liberian dat is oo allemaal heel erg`. Of roepen dat er helemaal geen bezetting plaats vind zoals Schoelje roept.
Ja, en de taktiek van de anti-israel fanaten hier en ook elders is om de vraag over de "selectieve verontwaardiging" te ontwijken. Mooie spotprent:
pi_62078453
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 15:20 schreef schoelje het volgende:

[..]

Ja, en de taktiek van de anti-israel fanaten hier en ook elders is om de vraag over de "selectieve verontwaardiging" te ontwijken. Mooie spotprent:
[

Klopt omdat het Off Topic is.

En ik ben ook erg verontwaardigd van wat er in dafur tetjenie turkestan tibet georgie amerika nederland duitsland frankrijk iraq iran australie oostenrijk gebeurt.(Je zal nu wel weer boos worden dat ik wat landen en conflicten vergeten ben , ahahaha so be it)

Maar daar gaat het hier niet over, Waar is je draadje over Liberia dan, dan krijg je antwoord van mij.
pi_62078494
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 15:11 schreef Reraise het volgende:

[..]

Waarom open jij geen draadje over Liberia je ben nogal eenzijdig in je kritiek, ik met mijn joodse achtergrond heb niet zoveel met Liberia.
Maar als jij er een leuk draadje over open dan krijg je mijn inhoudelijke reactie

Ja inderdaad is er nogal iets raars met Israel ook omdat er door de wrede Israelische bezetting van de palestijnse gebieden een goeie voedingsbodem gecreeerd is voor Islam terreur.

Ik kan niks benoemen wat ik positief vind aan Israel zijn bezettings en nederzettingen beleid.

Maar dat jij vind dat er geen bezette gebieden en de mensen die dat wel vinden antisemiet zijn maakt jou verder al ongeloofwaardig.
Ik open geen draadje over Liberia omdat er geen kritiek is op dat land. Als er kritiek is van enige kant dan ben ik gaarne bereid het voor de Liberianen op te nemen. Ellen Johnson Sirleaf is één van mijn persoonlijke helden. Prima overigens dat jij je laat voorstaan op je joodse achtergrond, de voorstanders van israel doen dat ook.

Dat jij in het veilige amsterdam geen goede dingen kunt benoemen aan israel wil niet zeggen at ze er niet zijn, lees mijn link over judeofobie nog maar eens goed door om er een paar te vinden.

Verder zijn er geen bezette gebieden meer, de tijd heeft die gebieden gevoegd bij israel. Deze gedachte dient alleen nog te zetten in de hoofden van de mensen!
pi_62078524
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 15:09 schreef schoelje het volgende:

[..]

En waarom kan dat dan niet? en waarom horen we je er dan nooit over? Je draait om de hete brij, want ik beschuldig jou, en alle andere anti-israelfanaten hier (bijvoorbeeld een moussie die dwangmatig de hele dag anti-israel topics volspamt) van een selectieve verontwaardiging.
Lol, je bent erg selectief in wat je quote. Maar het probleem zit eigenlijk zo:

Jij bent een facist. En daar valt niet mee te praten. En dat zie je heel mooi in dit topic.
Maak nog maar een antisemiet opmerking tegen me en klop je op de borst. Dan heb je het laatste woord gehad. Je gelijk heb je daarmee nog steeds niet gehaald. Helaas. Voor jou. En voor de palastijnen die onder mensen als jou moeten lijden.
pi_62078534
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 15:17 schreef Reraise het volgende:

[..]

Dat is volstrekt irrelevant. Waar het om gaat is dat Israël inderdaad een belangrijke rol speelt in het Westen en Midden-Oosten, de historische en hedendaagse redenen daarvoor zijn evident. In andere delen van de wereld speelt Israël echter nauwelijks een rol.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_62078560
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 15:25 schreef Reraise het volgende:

[..]

Klopt omdat het Off Topic is.

En ik ben ook erg verontwaardigd van wat er in dafur tetjenie turkestan tibet georgie amerika nederland duitsland frankrijk iraq iran australie oostenrijk gebeurt.(Je zal nu wel weer boos worden dat ik wat landen en conflicten vergeten ben , ahahaha so be it)

Maar daar gaat het hier niet over, Waar is je draadje over Liberia dan, dan krijg je antwoord van mij.
Ja, je bent inderdaad de bezetting van de westelijke sahara door marokko "vergeten".
Mijn opmerking over selectieve verondwaardiging is overigens helemaal niet off-topic in een topic met een dergelijke provocerende anti-israel titel.
pi_62078623
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 15:28 schreef santax het volgende:

[..]

Lol, je bent erg selectief in wat je quote. Maar het probleem zit eigenlijk zo:

Jij bent een facist. En daar valt niet mee te praten. En dat zie je heel mooi in dit topic.

Met boeven vang je boeven

Behalve fascist ben ik overigens ook ant-fascist en anti-racist. Vandaar mijn soms felle kritiek op de islamitische wereld. Een Iran (vertaald: land der Ariërs) is geen frisse bedoening. Het feit dat er landen zijn waar 100% van de inwoners islamitisch is haalt bij mij het bloed onder de nagels vandaan. Ik kan nou eenmaal niet tegen onrecht

[ Bericht 0% gewijzigd door schoelje op 02-10-2008 15:37:31 ]
pi_62078672
Maar tegelijk hou je mensen zoals de oom van mijn ex het hand boven het hoofd...
Ik mocht er niet binnen want ik was geen Jood...... Dat valt toch niet te rijmen.
pi_62078818
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 15:33 schreef santax het volgende:
Maar tegelijk hou je mensen zoals de oom van mijn ex het hand boven het hoofd...
Ik mocht er niet binnen want ik was geen Jood...... Dat valt toch niet te rijmen.
Ach, ik mag ook geen damestoilet bezoeken. Ik kan er moeilijk over gaan doen en klagen over discriminatie maar me er ook in berusten en het herentoilet bezoeken
pi_62078839
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 15:29 schreef schoelje het volgende:

[..]

Ja, je bent inderdaad de bezetting van de westelijke sahara door marokko "vergeten".
Mijn opmerking over selectieve verondwaardiging is overigens helemaal niet off-topic in een topic met een dergelijke provocerende anti-israel titel.
een ander joods geluid is niet anti-israel .
ik ben voor een israelische staat niet een joodse staat.
mischien moet je het artikel nog maar eens lezen want je komt als een onbenul over.

PS waar blijft jou draadje over Liberia nou.

of was het gespeelde verontwaardiging.
pi_62078878
Nou en Israeliers hebben niets te zoeken in de westover en gaza... laat die zich daar dan ook maar eens in berusten. Toch
pi_62078922
Maargoed schoelje, of je bent echt heel dom of je loopt gewoon te fokken. Maar serieus praten met je kan ik echt niet op deze manier.
pi_62078923
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 15:33 schreef santax het volgende:

Inderdaad
Apartheid heet dat ik heb er een draadje overgeopend na aanleiding van een artikel in de israalische krant de haaretz

Israel Erger dan apartheid
pi_62078971
Nou zover wil ik niet gaan, maar dit is toevallig een voorbeeld dat ik zelf heb meegemaakt. En dat mij zeer verbaasde, temeer omdat de man ook altijd met jodenhaat, holocaust en antisemiet aan het schermen was...

Ik heb het hem weleens gezegt: wat denk je nu dat je vader die vergast is van zoveel facisme in zijn eigen zoon zou vinden? Toen werd ie boos. Nooit meer gezien die man. Niet dat het een gemis is. Ik denk dat ik net even te dicht tegen de harde waarheid schurkte en dat was hem duidelijk nog nooit gezegt.

(edit: ik heb die kerel trouwens sowieso maar 4 keer gezien in totaal geloof ik, als ze bij de ouders van m'n ex waren)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')