Nee is geen site over, het viel mij alleen op. Hij was al behoorlijk 'erg' met Communisme vs. Kappitalisme/ Liberalisme en Patriotisme bezig. Ik vond dat er bij Naked Empire een tandje bijkwam zeg maar.quote:Op zaterdag 13 december 2008 07:57 schreef Darkenrahl het volgende:
[..]
Kan je hier een voorbeeld van geven of is er een site die hierover gaat? Heb dit helemaal gemist in de boeken?

januari pas weer...quote:Op zondag 14 december 2008 11:11 schreef Dalamar het volgende:
Geen aflevering deze week? Ik kan niets vinden...

Ah ok, thanx.quote:

tv.com is een stuk beterquote:Op zondag 14 december 2008 11:38 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Ah ok, thanx.
Imdb is niet al te betrouwbaar als het op tv series aankomt.

Daar zit wel wat in. Ik ben even de titels kwijt, maar op een bepaald moment werd het ietwat "prekerig" en werd de boodschap op weinig subtiele wijze in het boek verwerkt. Maar sowieso voor veel schrijvers van monsterlijke reeksen boeken is het lastig om een bepaald niveau vast te houden.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:57 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nee is geen site over, het viel mij alleen op. Hij was al behoorlijk 'erg' met Communisme vs. Kappitalisme/ Liberalisme en Patriotisme bezig. Ik vond dat er bij Naked Empire een tandje bijkwam zeg maar.
Misschien is het mijn beleving hoor, want het viel mij op, maar de manier hoe hij Bandakar aanspoort te vechten vond ik erg 'Fight for Freedom or Die'. Zo'n beetje wat er toendertijd in Amerika weer een hot issue was.
Er zijn ook aanwijzingen dat hij sowieso al deze kant op ging, maar voor mijn gevoel werd het steeds 'erger'.

Dat heb ik wel gemerkt. Heb zelf de Nederlandse versie gelezen, misschien dat het daarom wat minder opviel. Ik ging op een gegeven moment wel die prekerige stukken overslaan, was elke keer 1,5 pagina lang en begon wel wat te irriteren, maar door het overslaan kon ik verder prima genieten van de boeken.quote:Op zondag 14 december 2008 12:42 schreef drexciya het volgende:
Daar zit wel wat in. Ik ben even de titels kwijt, maar op een bepaald moment werd het ietwat "prekerig" en werd de boodschap op weinig subtiele wijze in het boek verwerkt.

) uitgelezen.
) uitgelezen.

De boekenreeks is inderdaad 100 keer beter dan de serie. Heb ze ook allemaal gelezen, maar heb er volgens mij een jaar over gedaan. Sindsdien lees ik alleen nog maar fantasy boeken, heerlijk.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:07 schreef bigbass het volgende:
hehe dan is er in elk geval iets goeds van gekomen want de boekenreeks is echt geweldig en een stuk beter dan de serie wat mij betreft. Heb ze dan ook in één ruk(gedurende een half jaar) uitgelezen.

de reeks bleef mij goed boeien, al vond ik deel 5 en 6 volgens mij iets minder, maar het is alweer tijdje terug. Daarna werd de serie weer heel goed.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:30 schreef appelvla het volgende:
Blijft de hele boekenreeks dan ook gewoon boeien? Want als er zoveel delen zijn dan zal het wel lastig zijn voor de schrijver om het constant op hoog niveau te houden. Ik heb nog zo'n 150 pagina's te gaan van deel 1 en ga daarna maar eens ff deel 2 aanschaffen
Maar ff ontopic: gaat dit seizoen een volledige 24 afleveringen krijgen?

uit je eigen OP:quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:12 schreef Darkenrahl het volgende:
[..]
de reeks bleef mij goed boeien, al vond ik deel 5 en 6 volgens mij iets minder, maar het is alweer tijdje terug. Daarna werd de serie weer heel goed.
andere vraagje: 12 afleveringen zo te zien
heb het niet gecheckt, maar dat zal je wel ergens vandaan hebben gehaaldquote:De serie is zo veelbelovend dat gelijk 22 episodes zijn aangekocht en wordt in HD formaat uitgezonden.

Kortom... vroegtijdig gecanceled?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:12 schreef Darkenrahl het volgende:
andere vraagje: 12 afleveringen zo te zien

quote:ABC Studios agreed to fund the project, making it its first venture into broadcast syndication, and greenlit the production for 22 episodes after it was cleared for broadcast to stations representing 84% of the United States, with Tribune Company being the primary launch group. The show, which is heavily action-oriented and requires visual effects, was given a "network-sized" production budget of US$1.5 million per episode.

quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:33 schreef bigbass het volgende:
[..]
uit je eigen OP:
[..]
heb het niet gecheckt, maar dat zal je wel ergens vandaan hebben gehaald

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |