6%quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Fortis nu de grootste stijger met bijna 10%.
9.9 % ?quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:35 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
6%
en AEX teruggezakt tot plus 0,6%.
Ik wacht nog steeds tot de 300-grens is bereiktquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:40 schreef sitting_elfling het volgende:
correctie door koopjes jagers die denken dat de beurs nu toch wel écht laag stond
Bijna 18% +?quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Spyker nu +12%. Het gaat HARD op en neer...
quote:Top Dexia neemt ontslag
30 september 2008, 11:19 uur
1Topman Axel Miller van de Frans-Belgische bank Dexia heeft dinsdag zijn ontslag aangeboden. De voorzitter van de raad van bestuur, Pierre Richard, deed hetzelfde. Dat meldt de Vlaamse omroep VRT dinsdag.
De notering van de Belgisch-Franse financiëledienstengroep Dexia is opgeschort op Euronext Brussel en Euronext Parijs in afwachting van een persbericht. De Belgische, Luxemburgse en Franse overheden en de aandeelhouders van Dexia investeren samen euro 6,4 mrd in Dexia. Dat heeft de Belgische premier Yves Leterme dinsdagochtend bekendgemaakt na een hele nacht vergaderen.
yo!quote:
Het is overigens goed voor de USDquote:Op dinsdag 30 september 2008 11:31 schreef sitting_elfling het volgende:
overigens is het best grappig om te zien dat nadat de bail out verworpen was, de volgende ochtend op dit moment dus .. de beurzen groen aangeven.
quote:Belgische minister van financien houdt ING en KBC in de gaten
AMSTERDAM (Dow Jones)--De Belgische regering houdt ING Groep nv en KBC Groep nv nauwlettend in de gaten nadat het Fortis nv en Dexia sa financieel te hulp is geschoten. Dit zei de Belgische minister van financien, Didier Reynders dinsdag tijdens een hoorzitting in het Belgische Parlement.
ING Bank is sterk aanwezig in Belgie, terwijl KBC een Belgische bankverzekeraar is.
De olympische spelen gingen ook al niet zo goed voor de belgenquote:Op dinsdag 30 september 2008 11:38 schreef Narcolepticus het volgende:
Die Belgen krijgen het wel voor hun oren zeg! Op alle vlakken. Je zou er bijna medelijden mee krijgen.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:59 schreef Cith het volgende:
[..]
De olympische spelen gingen ook al niet zo goed voor de belgen
www.beurs.nlquote:ECB pompt $30 miljard in geldmarkt bij rente van 11%
Dinsdag 30 September 2008 12:30
AMSTERDAM (Dow Jones)--De Europese Centrale Bank (ECB) heeft dinsdag middels een eendaagse dollartender $30 miljard aan liquiditeit toegewezen, tegen een rente van 11%
De centrale bank stelt dat het in totaal 57 aanvragen op de tender ontving, met een totale waarde van $77,339 miljard. De actie is bedoeld om de dollarliquiditeit bij banken te waarborgen.
De 11% rente is substantieel hoger dan de 3% die maandag nog werd genoteerd. De toename volgt op de afwijzing van het reddingsplan voor de financiele sector van de Amerikaanse regering door het Huis van Afgevaardigden.
Door Marijn Wellink;
Ik ook niet. Ik denk dat er nog wel een paar banken in Europa in de problemen komen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:49 schreef simmu het volgende:
ik ben niet overtuigd dat de bodem gevonden is.
11%quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:49 schreef simmu het volgende:
[..]
www.beurs.nl
W000t 11 %, ik dacht dat vandaag de centrale banken met een gecoördineerde reddingsoperatie kwamen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:49 schreef simmu het volgende:
[..]
www.beurs.nl
ze redden zichzelf met deze percentages anders wel aardigquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:56 schreef Drugshond het volgende:
[..]
W000t 11 %, ik dacht dat vandaag de centrale banken met een gecoördineerde reddingsoperatie kwamen.
Fijn rentepercentagequote:Op dinsdag 30 september 2008 12:49 schreef simmu het volgende:
[..]
www.beurs.nl
30*10^9 tegen 11% 1 dag uitlenen, dat levert de ecb dan voor 1 dag 9 miljoen euro op. Waar gaan dei winsten dan eigenlijk naar toe.quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:49 schreef simmu het volgende:
[..]
www.beurs.nl
linea recta naar de afschrijvingenquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:13 schreef Basp1 het volgende:
[..]
30*10^9 tegen 11% 1 dag uitlenen, dat levert de ecb dan voor 1 dag 9 miljoen euro op. Waar gaan dei winsten dan eigenlijk naar toe.
http://www.depers.nl/econ(...)e-topman-Fortis.htmlquote:België tegen vertrekpremie topman Fortis
De Belgische premier Yves Leterme heeft de Fortis-directie gevraagd om de vertrekpremie voor ex-topman Herman Verwilst niet te betalen.
De topman stapte vrijdag op, na amper vijf maanden leiding te hebben gegeven aan het Belgisch-Nederlandse financiële concern. Zijn premie kan oplopen tot 5 miljoen euro, tot ergernis van enkele Belgische politici. [.....]
Inderdaad, of de achtbaan gaat weer verder rollen als de DOW open gaatquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
stap maar uit en kom morgen weer terug dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |