Idd... en dat is niet omdat de dollar stijgt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 07:19 schreef appelsientje het volgende:
Hmmm de euro is nu dan toch echt onder de 1,40..
www.nu.nlquote:Financiële crisis maakt ziek
Uitgegeven: 2 oktober 2008 11:54
Laatst gewijzigd: 2 oktober 2008 11:55
BRUSSEL - De financiële crisis drukt kenbaar zwaar op de gezondheid van enkele direct betrokkenen in België. Zo zit Maurice Lippens, de ontslagnemende voorzitter van Fortis, thuis met hartklachten en een hoge bloeddruk.
Dit meldt de Belgische zakenkrant De Tijd donderdag.
Open VLD-politicus Francis Vermeiren, voorzitter van de Gemeentelijke Holding en Dexia-bestuurder, ligt in het ziekenhuis met een lichte trombose.
Peter Praet, directeur van de Nationale Bank van België, werd maandag onwel maar was diezelfde avond al weer op de been. Herman Verwilst, voormalig topman van Fortis, ten slotte werd twee weken geleden ter observatie in het ziekenhuis opgenomen, maar is inmiddels weer aan het werk.
Nou en? Laat hem doodgaan. Live fast, die young.quote:
Ik poker nog, al paar maanden winstgevend. Ik heb er dus wel vertrouwen in.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:58 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Gezien je eerdere pokerervaringen zou ik sowieso maar van de financiële markten wegblijven, Hertog Martin
quote:The SEC extended its ban on short selling of financial-services stocks until three days after the $700 billion bailout becomes law. The ban won't run beyond Oct. 17 though.
Hard op weg naar het dieptepunt van deze week (10,365.45)quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:35 schreef ItaloDancer het volgende:
-350 and counting...
Ja dat zie je niet vaak... maar zul je zien dat morgen Europa ook flink laag zal beginnenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:41 schreef simmu het volgende:
is weer eens wat anders, wall street wat lager doet dan europa
Hele slechte economische cijfers.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:08 schreef Xenwolfie het volgende:
En wat is de reden nou weer? Koopjesjagers zijn blut?
wanneer wordt er gestemd?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:24 schreef Lyrebird het volgende:
Als dit plan door het Huis komt, dan vertrek ik. Het is van de zotte dat ze er nog eens 100 miljard aan earmarks tegenaan smijten. Jeezus zeg, het was al een verrot plan om mee te beginnen.
Na de kredietcrisis komt de nu de USA economie in de file met 50 ipv 120.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:11 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Hele slechte economische cijfers.
Uitkeringsaanvragen op een recordniveau sinds 2001.
Fabrieksorders met 4% gedaald in augustus.
Morgen het zeer belangrijke maandelijkse banenrapport (14:30) en de ISM services index (16:00).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |