abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62455898
foto dan maar van een oude bb
pi_62456145
Niet veel mee gebeurd. Of was hij niet raw?

Mijn Sugarcane Okinawa en Evisu EU liggen eindelijk bij de duane.
Zullen dus dinsdag wel binnenkomen.
pi_62457172
Heb een levi 504 in de verkoop gezet, was toch te groot, en andere maat te strak. EN heb geen tijd meer om hem te gaan ruilen en moet vandaag gaan.
En ga later kijken voor een andere broek.
pi_62457639
Kan iemand mij vertellen, welke schoenen er op de foto in de OP staan? Ik zou ze super graag willen!!

Link naar de site http://caliroots.com/system/search/product.asp?id=12332&ref=order&sheetid=451173

de desbetreffende foto:

Ik zoek dus de bruine moccasin achtige schoen!

Alvast bedankt
pi_62457766
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 11:51 schreef Cloud_SB het volgende:
Niet veel mee gebeurd. Of was hij niet raw?
ja dat was ie, vind het wel beter dat de donkere toon is gebleven. ook maar 1x op 30 graden gewassen
pi_62458428
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 00:49 schreef niewies het volgende:

[..]

ligt misschien aan mij, maar ik ga echt geen dry denim kopen 2e hands.
ligt aan jou, het is meer voor mensen die geinterreseerd zijn in dat model. Of hij 10x gedragen is of niet, maakt niet veel uit bij 21oz denim .
STUDIO D'ARTISAN TE KOOP:
[TK] Kleding & Accesoires: YSL, PRADA, CRATE, SDA, NUDIE-ETC
Dior gold waxed te koop, PM me bij interesse.
pi_62463601
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 12:51 schreef lullo_de_bullo het volgende:
Kan iemand mij vertellen, welke schoenen er op de foto in de OP staan? Ik zou ze super graag willen!!

Link naar de site http://caliroots.com/system/search/product.asp?id=12332&ref=order&sheetid=451173

de desbetreffende foto:
[ afbeelding ]

Ik zoek dus de bruine moccasin achtige schoen!

Alvast bedankt
Dat hoort hier niet thuis + kijk maar eens in het sneakertopic naar mijn reactie.
pi_62529386
Pick-up: te lui om betere foto's te maken:

pi_62531811
waar kan ik Second Son jeans halen? FC heeft ze niet op dit moment.
pi_62532626
Nergens, lelijke zooi.
Beter haal je een echt merk.
pi_62534811
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 17:09 schreef Cloud_SB het volgende:
Nergens, lelijke zooi.
Beter haal je een echt merk.
Echte merken als wat? Dure SugarCane die eruit zien als scapinobroeken? Doe mij dan maar zo'n lelijke second son
pi_62538877
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 18:44 schreef stijn_ het volgende:

[..]

Echte merken als wat? Dure SugarCane die eruit zien als scapinobroeken? Doe mij dan maar zo'n lelijke second son
lol, epic fail. Zeker nog nooit in aan gehad laat staan in je handen gehad.
Liever een Scapino broek dan een broek met een wolkje op een mijn reet.

Levi's Vintage Clothing, Studio D'Artisan, SugarCane. Meer heeft een mens niet nodig.
pi_62544429
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 21:10 schreef Cloud_SB het volgende:

[..]

lol, epic fail. Zeker nog nooit in aan gehad laat staan in je handen gehad.
Liever een Scapino broek dan een broek met een wolkje op een mijn reet.

Levi's Vintage Clothing, Studio D'Artisan, SugarCane. Meer heeft een mens niet nodig.
Idd nog nooit in mn handen gehad. Ik vind 200eu de absolute max voor een broek. Ik vind die broeken van sugarcane er zo standaard uitzien, al zal jij wel je redenen hebben waarom je ze koopt.
pi_62544566
Ik wacht op de denim demon aaija japan denim. Schijnt echt goede kwaliteit te zijn.

En btw op die studio d'artisans, komen daar na verloop van tijd ook die stiksels te zien op de kontzak? Of blijft het gewoon de 'standaard' broek?

[ Bericht 48% gewijzigd door Maxxieh op 21-10-2008 00:33:55 ]
pi_62548059
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 00:22 schreef stijn_ het volgende:

[..]

Idd nog nooit in mn handen gehad. Ik vind 200eu de absolute max voor een broek. Ik vind die broeken van sugarcane er zo standaard uitzien, al zal jij wel je redenen hebben waarom je ze koopt.
Dat is het hele punt, goede (dure) kleding is juist altijd met zo min mogelijk poespas en branding erop.
Waarom denk je dat alle straathoekgangsters levensgroot G-Star, D&G en Armani op het shirt hebben staan omdat dat de goedkoopste en lelijkste lijn is. De dure en mooie lijnen zijn zo clean mogelijk en mag je blij zijn als het merk in het label staat.
Daarnaast is er niks mis met een standaard jeans, geen zin om bij een semi-formele gelegenheid met een keigrote patch of overdone stikselwerk te gaan lopen.

En in het echt zie je de structuur van SugarCane pas goed. Hij is namelijk nogal pluizig en dat zie je niet op de foto. Alleen aan de structuur zien mensen al dat het geen standaard jeans is. Merkje is dus overbodig.
En als je echt wilt pimpen laat je gewoon je broek zakken en de patch van hertenleer, koeienhuid of paardenhaar zien.
pi_62548140
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 00:28 schreef Maxxieh het volgende:
Ik wacht op de denim demon aaija japan denim. Schijnt echt goede kwaliteit te zijn.

En btw op die studio d'artisans, komen daar na verloop van tijd ook die stiksels te zien op de kontzak? Of blijft het gewoon de 'standaard' broek?
Hoe bedoel je precies?
Als je hem draagt zoals bedoelt gaan de stiksels op je kontzak er waarschijnlijk half zo niet helemaal uit komen. Maar dat duurt wel een tijdje.
pi_62549880
Bij denim demon heb je bijv. dat ze stiksels achter de kontzak hebben gemaakt, zodat na verloop van tijd je die contouren van de stiksel in de kontzak ziet.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:42:12 #243
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62550027
Ik was laatst in de winkel ( men@work ) zegt zo'n jongen die er werkt. Ja mooie broek heb ik ook, ik heb hem nu 2 maand maar nog niet gewassen. Wil hem mooi houden namelijk...

Jezus.
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
pi_62550059
Daarom moet je ook niet naar de Man@Work
Als hij hem mooi wil houden kan hij beter meteen wassen+azijn erbij.

Maxxieh, nee. Wel een leuke gimmick van ze though alleen gaat dat je backpocket fading zwaar opfucken.
En die contouren gaan niet mooie zichtbaar worden daar zijn de stiksel te klein en dun voor.

Heb mijn SugarCane Union Star vandaag voor het eerst aan.
Tering ik was vergeten hoe stijf ze zijn de eerste keer. Lijkt ook net of ik een staart heb omdat mijn broek een beetje laag hangt
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:45:44 #245
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62550095
Hehe ja ok dat verhaal vertelde hij er ook nog bij. Even in azijn leggen. Maar dat had hij nog niet gedaan.
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
pi_62551608
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 00:28 schreef Maxxieh het volgende:

bedoel je zoiets als dit:
http://item.rakuten.co.jp/2nd/sj-s0510xx-10sp/
?
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
http://www.flickr.com/photos/unioz/
pi_62552275
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:44 schreef unioz het volgende:

[..]

bedoel je zoiets als dit:
http://item.rakuten.co.jp/2nd/sj-s0510xx-10sp/
?
Ja, Evisu had ook zo'n model, maar dan met ijzeren buttons in de zak. Hoe langer je ze draagt, hoe beter het teken eruit komt zeg maar.
pi_62568509
Jeuj! net nog even snel een Levi's X Atmos 507 geregeld.
Eerste Levi's X Atmos collab, Atmos exclusive.
Retail was 185 euro. Heb hem voor 75 euro shipped.

dinsdag 21 oktober 2008 @ 23:01:02 #249
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_62568942
Ik snap die beschadigde look niet zo. Begrijp me niet verkeerd, een spijkerbroek mag best versleten en beschadigd zijn. Maar wel omdat het jouw broek geweest is en door jouw afgedragen is. Een kunstmatig beschadigde broek kopen is alsof je een volgeschreven dagboek koopt. Het bespaart je een hoop werk en tijd ja.
I am a black hole shitting into the void
pi_62569529
Mijn kast ligt vol met raw broeken van Sugarcane en Levi's Vintage. Heb ook genoeg met eigen fading en schade dus.
Alleen wil Levi's nog wel is pre-washed jeans produceren (eigenlijk vooral de LVC's en Collabo's) die een verdomd mooie look hebben die je zelf pas na minimaal 2 jaar erin krijgt.

Elke dag raw broeken dragen gaat ook vervelen. Zeker als je dat een jaar lang moet doen voor je er enkele met een mooie fading hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')